LIVE FOTO: Cupa Dacia Logan, prima cursa

Publicat sâmbătă, 23.08.2008 16:41 de Cătălin Dinu, Bogdan Mirică

Prima cursa la Bucharest Challenge 2008 a fost reprezentata de Dacia Logan Cup, fiind surprinzator de disputata.

Dacia Logan Cup a fost prima cursa a zilei de astazi. Cursa numarul unu a masinilor romanesti a fost foarte disputata, continand multe depasiri. Ambitia pilotilor, majoritatea de origine romana, a facut ca ordinea grilei de start sa se schimbe semnificativ pana la finalul cursei. Puteti gasi aici si clasamentul final a primei curse Dacia Logan Cup din cadrul Bucharest Challenge 2008.

Gabriel Tiura este pilotul roman care a reusit sa se impuna in cursa de astazi, castigand la 9.137 secunde in fata urmatorului clasat Andrei Tenteanu. De asemenea, Tiura a reusit sa obtina si cel mai bun timp pe un tur de circuit, inregistrand putin peste 1 minut si 50 de secunde. De mentionat este si ocupantul locului trei care este unul dintre cei doi piloti straini participanti la Dacia Logan Cup. Este vorba de olandezul Miki Willebrand, care a reusit sa faca o cursa buna astazi.

  • viorel, duminică, 24.08.2008 10:35
    asa nu

    Daca asa se prezinta o Dacia Logan de curse nu as vrea sa vad una de zi cu zi atacand un viraj strans in viteza din moment ce modelul de curse nu reuseste sa isi pastreze contactul cu asfaltul pe toate cele 4 roti.

  • Rus Claudiu, duminică, 24.08.2008 12:27

    Daca ai fi fost putin curios, si nu numai carcotas, ai fi observat ca pirde contactul doar cand sare peste interioare. Daca te-ai da cu un logan de curse ai fi surprins sa constati cat de bine sta pe viraje. E echilibrata aproape perfect. Nu e subviratoare si nici supraviratoare chiar daca o provoci. Nici macar nu ridica roata interior spate asa cum face Clio RS de ex, sau Hiundaiul Coupe. Eu ma intreb de ce oare la F1 cand se ataca o sicana staransa la iesirea de pe vibratoare roatile din interior sunt pe sus. Or fi alea Loganuri.

  • eu, duminică, 24.08.2008 12:48
    toteu

    care interioare? din cate vad in 2 curbe daciile sunt langa niste pereti de 1-1.5m :))

  • Costi, duminică, 24.08.2008 12:54
    Logan?

    Eu cred ca aceste masini cu greu mai pot fi denumite Logan. Cine poate preciza ce modificari le-au fost facute? Cati CP au acum motoarele lor, ce sisteme de siguranta au fost implementate, poate au si ESP... si ce s-a facut sa le fie imbunatatita stabilitatea (care la Logan e f f slaba).

  • Lautaru, duminică, 24.08.2008 20:39
    LOGAN

    O cursa furata! Asta a fost la cupa Logan. Strainii au intuit si doar un ziarist a venit. Locul unu de azi doi de ieri e suspectat de oxid de azot, nos, sau nitro si de alta benzina, soft schimbat evacuare mult eliberata...

  • CARCOTASII, marţi, 26.08.2008 10:41
    LOGAN

    Bineinteles ca orice eveniment legat de logan e furat si loganul este cea mai proasta masina dar se vinde excelent in europa (Germania, Franta), si mai bine vorbim despre marci renumite.... dar mergem cu tramvaiul.... sunteti niste frustrati...

  • dan23423234, vineri, 07.11.2008 12:22
    logan=masina buna

    loganu ii masina buna dar nu stim noi sa o pretuim numai sa o criticam ar trebui sa fim mandrii ca avem o masina nationala numita dacia bine ca altii se mandresc cu loganu cum ar fii rusi,francezi,nemti,etc loganu ofera la siguranta 3 stele ca si vw golf 4 si apropo de demaraj cum sa nu aibe demaraj vorbiti prostii poate 1.4 mpi ii un pic cam puturoasa dar ala de 1.6 8v sau 1.6 16v au un demaraj astea de 1.6 super te baga in scaun.loganu ii masina foarte buna pret calitate