Lexus vrea să se îndepărteze de părintele Toyota
Lexus vrea să renunţe la imaginea sa de subsidiar al gigantului Toyota. Noul GS încearcă să abordeze un design nou, să renunţe la multe componente Toyota şi să fure astfel din clienţii BMW şi Mercedes.
Lexus încearcă să adopte o nouă direcţie în viitor. Subsidiarul de lux vrea să se îndepărteze de Toyota, mizând pe o nouă personalitate, şi caută să aibă cât mai puţine puncte comune cu părintele său. Brandul japonez vrea să adopte un stil complet diferit, să împrumute cât mai puţine componente şi să se poziţioneze complet diferit pe piaţă.
Promotorul noii filosofii Lexus este chiar noua generaţie a modelului GS, construită special pentru a respecta aceste directive noi. Sedanul se îndepărtează de Toyota, drept dovadă şi evoluţia comercială foarte bună înregistrată până în prezent: în doar două luni de la lansare au fost înregistrate 4900 de comenzi, mai multe decât a înregistrat vechiul model în 2011.
Lexus intenţionează să vândă publicului imaginea unui brand premium cu o atitudine agresivă şi prin intermediul unor campanii publicitare noi. Dacă până acum japonezii mizau pe loialitatea clienţilor şi pe apartenenţa lor faţă de valorile brandului, pe viitor vom vedea o marcă ce încearcă să-şi atragă public nou cu ajutorul unor noi trăsături: plăcerea de a conduce şi caracterul individualist.
Kiyotaka Ise, şeful Lexus, a declarat că vrea să se îndepărteze de Toyota, un brand de volum, şi să fure din clienţii germanilor BMW şi Mercedes. “Dacă vrem să câştigăm clienţii BMW şi Mercedes nu ne putem mulţumi cu imaginea de brand derivat din produsele Toyota“, a declarat şeful Lexus.
Tot el a continuat: “Am încercat o individualizare puternică la nivel de design. Am apelat la o grilă nouă, pe care o vom introduce pe toate modelele. Va fi amprenta noastră, aşa cum BMW şi Mercedes au propriul stil când vine vorba de grila frontală.“
Noua poziţionare încearcă să le readucă japonezilor poziţia de lideri în segmentul premium american, piaţă pe care au pierdut-o anul trecut în favoarea BMW.
via l autoblog
audi nu are o problema in a vinde masini pe platforme comune cu VW. Problema e ca ei nu reusesc ca si altii sa te conviga sa cumperi aceeasi marie cu alta palarie dar la pret dublu. PS: hai cu rosu...