Lexus ES facelift, anunțat de o imagine-teaser
Lexus ES, alternativa concentrată pe confort a lui Lexus GS în clasa mare, primește în 2015 un facelift care aduce rivalul lui Seria 5 GT în linia estetică recentă a familiei Lexus
Modelul pe care Lexus îl aruncă în bătaia premium a segmentelor mediu și mare își face astăzi apariția într-o formă modificată printr-un facelift care va fi prezentat în 20 aprilie la Salonul Auto de la Shanghai. Lexus ES este unul dintre modelele greu de definit ale mărcii nipone, reprezentând un sedan de dimensiunea unui Seria 5 cu preț care se apropie mai mult de cel al lui Seria 3. Cu dimensiuni foarte asemănătoare cu cele ale lui Lexus GS, model prezent și în oferta Lexus România, modelul ES reprezintă o alternativă confortabilă la sportivul GS, fiind în general mai ieftin, mai puțin performant și mai decât acesta.
Foarte interesant este faptul că Lexus ES nu există în oferta europeană a brandului premium din Japonia, acesta fiind însă o prezență obișnuită în gamele pe care marca le are în SUA, Asia și în zona Australia-Oceania. Echivalent la nivel dinamic și de confort - nu și la design - cu un Seria 5 GT, Lexus ES este însă de această dată prezentat ca noutate implicit de biroul european al constructorului premium, ceea ce ar putea însemna că Lexus va testa o introducere a noului său model pe anumite piețe de pe Bătrânul Continent.
Deși Lexus nu a prezentat încă o imagine completă a noului ES, în imaginea-detaliu pe care niponii au prezentat-o astăzi observăm o legătură mai mult decât evidentă la nivel estetic cu modelele lansate recent în gamă, cum sunt IS sau SUV-rile NX și RX. Astfel, redesignul care acoperă mijlocul carierei de piață a celei de-a șasea generație ES va primi aceeași "săgeată" LED încadrată în blocul optic frontal și aceeași grilă frontală agresivă de dimensiuni generoase, aceste elemente fiind însă acum adaptate pentru a se potrivi gusturilor clienților care își doresc o mașină premium de familie cu dimensiuni generoase.
via Lexus
Ma intreb farul ala ce raport greutate/CP are farul ala? Face cinste segmentului premium?