Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA
Land Rover Classic, divizia de mașini clasice a mărcii britanice, readuce pe piață vechea generație Defender, la aproape 10 ani de la sfârșitul producție. Exemplarele clasice sunt restaurate și pot fi vopsite în culorile noului Defender OCTA, cea mai puternică versiune a modelului de teren.
În 2016, Land Rover a încetat producția modelului original Defender. Celebrul model de teren a fost una dintre cele mai longevive mașini din istorie, cu o producție care a durat 67 de ani. De-a lungul timpului, Land Rover Defender, cunoscut și sub alte denumiri înainte ca acest nume să fie adoptat în 1990, a avut parte de puține schimbări la nivel vizual.

Acum, însă, constructorul britanic readuce pe piață vechea generație Defender, care va fi comercializată alături de noua generație a modelului de teren, lansat în 2020. Modelul clasic este vândut de către Land Rover Classic, divizia de mașini clasice a mărcii britanice. Exemplarele care vor fi scoase la vânzare nu sunt tocmai noi. Acestea au fost produse între 2012 și 2016 și sunt restaurate.
Vor fi disponibile două variante de caroserie: Defender 90 și Defender 110. De asemenea, Land Rover Classic pune la dispoziție și exemplare cu plafon din metal sau cu soft-top. O noutate absolută pentru clasicul Defender este paleta de culori. Astfel, Land Rover Defender clasic poate fi vopsit în culorile actualului Defender OCTA, versiunea de performanță a modelului de teren. Printre culorile noi se numără: cupru Petra, verde Faroe, albastru Sargasso și negru Narvik.

Clienții lui Defender clasic vor putea să aleagă și culori lucioase sau satinate noi. Pentru fiecare exemplar, aplicarea noii vopsele durează aproximativ 300 de ore.
Alte noutăți aduse lui Defender Classic sunt jante de 16 inch și de 18 inch cu un design nou, o grilă neagră lucioasă, lumini cu cristale și un finisaj din fibră de carbon pentru capotă.
Inclusiv interiorul primește noutăți, cum ar fi noile materiale textile Ultrafabrics vopsite în khaki, Light Cloud sau Lunar. Clienții pot bifa și o tapițerie din piele semi-anilină, precum și o piele neagră preluată de la Defender OCTA. Aici mai poți avea scaune sport Recaro și un ecran central de 13.1 inch preluat tot de la Defender OCTA.

Sub capotă, noul Defender Classic primește un motor V8 de 5.0 litri capabil să livreze 405 cai putere. Acesta este cuplat la o cutie automată cu 8 trepte, iar puterea este transmisă către toate roțile. Suspensia și frânele sunt îmbunătățite, însă șasiul este neschimbat față de modelul original.
Deși este, în esență, o mașină veche, Land Rover Defender Classic are un preț de pornire mai mare decât Defender OCTA. Prețul de pornire al lui Defender Classic este de 190.000 de lire sterline. Comparativ, actualul Defender OCTA pleacă de la 148.045 lire sterline în Marea Britanie.
via Land Rover




