Land Rover Heritage, divizia de vehicule istorice care va avea grijă de modelele clasice ale companiei

Publicat miercuri, 15.04.2015 16:25 de Bogdan Mirică

Se estimează că aproximativ 70% dintre exemplarele Land Rover produse din 1948 şi până în prezent se află în circulaţie. Prin urmare, constructorul britanic a creat o divizie de recondiţionare, botezată Heritage şi dedicată tuturor maşinilor sale istorice.

Orice constructor cu tradiţie îşi respectă vechii clienţi şi exemplarele care sunt deja la vârsta a treia. Porsche are un atelier dedicat modelelor sale clasice, iar acum şi Land Rover se alătură trendului.

Constructorul britanic a anunţat oficial lansarea diviziei Land Rover Heritage, dedicată vehiculelor clasice construite dincolo de Canalul Mânecii. Divizia va fi lansată cu ocazia evenimentului Techno Classica, desfăşurat la Essen, în Germania, şi se va ocupa de exemplarele Land Rover care au ieşit din producţie de cel puţin 10 ani.


Mecanicii Land Rover Heritage vor avea la dispoziţie sculele şi piesele de schimb necesare întreţinerii acestor modele vechi. Printre maşinile care se califică pentru o vizită în cadrul diviziei de recondiţionare se numără prima generaţie Range Rover, primele două generaţii Discovery şi Seriile I, II şi III. Divizia Heritage va asigura şi piesele de schimb pentru actualul Defender pentru o perioadă de 15 ani, de acum înainte.

Pentru că divizia Heritage va face parte din ramura Land Rover Special Vehicle Operations, dedicată vehiculelor exclusiviste, John Edwards, directorul SVO, a declarat: ”Se estimează că aproximativ 70% dintre exemplarele Land Rover produse din 1948 şi până în prezent încă există. Aşadar avem o bază de clienţi pasionaţi, pe care îi vom susţine prin Land Rover Heritage.”

Alături de introducerea noii divizii, Constructorul britanic va demara şi proiectul Land Rover heritage Drives, care le va permite pasionaţilor să conducă modele istorice ale companiei, în cadrul unui centru de testare inaugurat special în Warwickshire, Marea Britanie.

  • mishazaitev, miercuri, 15.04.2015 16:53

    Cat de frumos este modelul din imaginile care insotesc articolul! O imbinare perfecta intre simplitate si eleganta!

  • tare, miercuri, 15.04.2015 17:02

    tare

  • S, miercuri, 15.04.2015 17:53

    Superb ! Ar fi ideal ca fiecare producator sa aibe o asemenea divizie, astfel ar fi mult mai frumoase soselele (cu, conditia sa aibe si preturi accesibile).

  • Scorpionul.negru, miercuri, 15.04.2015 20:48

    Foarte bine. Nu toti oamenii vor masini noi cu monitoare si electronica in exces. Asa ca una clasica e bine venita. Multi renunta la idee din cauza ca nu mai gasesc piese de schimb. Acum se pare ca inca un brand ofera posibilitatea ca propietarii de masini vechi sa si le poata reara fara prea mari batai de cap. BVO lor. Sa faca toti la fel !

  • Pai da, joi, 16.04.2015 09:14

    Pana nu demult, si la noi in Romania aveam numai vehicule "heritage". Acum cu ritmul de inmatriculari pe bulgarica, peste 7 ani majoritatea vehiculelor vor fi incadrate perfect la "heritage". Iar cum suntem plini de bani ca broasca de par, ateliere "dedicate" doar pentru masini "de epoca" se gasesc la tot pasul. Iar noi avem deja implementat proiectul "heritage Drives", Ia trageti o fuga la targul de la autovit....

  • mowgli, joi, 16.04.2015 12:20

    Din pacate costurile sunt foarte mari, cel putin la BMW. Nu m-as vedea apeland la serviciile lor, decat daca as avea foarte multi bani si mi-as dori o restaurare completa, la showroom condition. Pentru cine are un vehicul istoric cu o valoare de peste 100,000 de euro, merita, altfel... nu prea vad cum.