Land Rover DC100 Concept şi DC100 Sport Concept au venit la Frankfurt
Oficialii constructorului britanic au prezentat la Frankfurt conceptele DC100 şi DC 100 Sport, prototipuri din care va renaşte spiritul noului Defender.
Constructorul britanic Land Rover pregăteşte din greu un urmaş al lui Defender, motiv pentru care au venit la Salonul Auto de la Frankfurt însoţiţi de conceptele DC100 şi DC 100 Sport. Cele două concepte cu care britanicii au venit în Germania adună laolaltă aventura, curajul şi spiritul neîmblânzit al lui Land Rover.
Conceptele DC100 şi DC 100 Sport sunt fabricate pe o platformă uşoară din aliaj mixt şi au un ampatament de 2.540 mm. Conceptul DC100 dispune de un propulsor diesel de 2.0 litri cu patru cilindri pentru a oferi un cuplu impresionant şi pentru a te scoate din orice problemă atunci când suprafeţele dure şi neîmblânzite îşi cer tributul. Conceptul DC100 Sport este o interpretare decapotabilă a lui Defender şi a fost creat pentru cei care îşi doresc un senzaţii cu adevărat speciale. El dispune de un propulsor pe benzină de 2.0 litri cu patru cilindri pentru a oferi senzaţii mult mai intense atunci când pedala este apăsată la maxim.
DC100 dispune de o versiune îmbunătăţită a sistemului de suspensie, în timp ce DC100 Sport se concentrează mai mult pe mersul pe şosea, fapt pentru care acesta stă pe amortizoare ajustabile MagneRide. De asemenea, cele două concepte prezentate la Frankfurt dispun de sistemul Driveline Disconnect care permite trecerea tracţiunii doar pe puntea faţă. La interior, un ecran LCD înlocuieşte butoanele şi întrerupătoarele consolei centrale. Mai mult decât atât, cele două concepte dispun de benzi de putere inductivă care permit încărcarea gadget-urilor fără a mai fi nevoie conectarea lor la o priză.
Cele două concepte dispun de o serie de tehnologii de vârf. Terrain-i este un dispozitiv de scanare ce avertizeazaă şoferul despre obstacole atunci când se află pe off-road şi totodată poate sugera rute alternative. Wade Aid foloseşte tehnologia utilizată de sonare pentru a estima adâncimea apei şi îi sugerează şoferului viteza optimă.
Un alt sistem de care beneficiază cele două concepte este versiunea îmbunătăţită a lui Terrain Response. Acesta este capabil să optimizeze automat configuraţia maşinii în funcţie de mediul în care rulează. În final, atunci când terenul neîmblânzit impune şi mai multe probleme, şoferul poate activa doar cu o simplă apasare a unui buton o serie de cuie care vor ieşi din pneuri şi îl vor ajuta să depăşească situaţia critică.
Via | Land Rover
mai degraba arata a viitorul freelander, nicidecum defender. un design tineresc, dinamic, de oras, nicidecum un offroader potent