Land Rover a primit 18.000 de comenzi pentru Evoque
Clienţii Land Rover au comandat deja 18.000 de unităţi Range Rover Evoque. Uzina din Merseyside a început producţia modelului abia săptămâna trecută.
Constructorul britanic Land Rover anunţă înregistrarea a 18.000 de comenzi pentru Range Rover Evoque la nivel global. Modelul a debutat în urmă cu 30 de zile pe piaţa din România, în timp ce clienţii de pe alte pieţe au avut la dispoziţie acest model cu ceva vreme în avans. Pe piaţa din România, Range Rover Evoque porneşte de la 35.824 de euro cu TVA inclus. Valoarea este valabilă pentru versiunea diesel entry-level în nivelul de echipare Pure. Versiunea cu trei uşi pleacă de la 37.188 de euro cu TVA inclus.
Producţia lui Evoque a debutat săptămâna trecută, iar primele 15.000 de unităţi vor fi construite în baza unor niveluri de dotări specificate anterior. Primul exemplar a fost donat muzeului Heritage Motor Center din Gaydon. Evoque împarte uzina din Merseyside cu Freelander, fratele său de platformă.
"Range Rover este lux, Land Rover este versatilitate şi practicalitate. Evoque ne-a ajutat să definim marca noastră şi să stabilim cum este ea poziţionată. Acest lucru spune multe despre unde poate să meargă Range Rover în viitor. Din punct de vedere istoric, Land Rover este cunoscut pentru dezvoltarea noilor segmente de piaţă, sau cel puţin schimbarea direcţiei în care merg anumite modele Land Rover. Gândiţi-vă la primul Range Rover, la Freelandar sau al Range Rover Sport. Suntem optimişti că Evoque va realiza acelaşi lucru", a declarat Phil Propham, şeful Land Rover.
Range Rover Evoque este oferit alături de trei teme de design exterior. Acestea se numesc Pure, Prestige şi Dynamic. Versiunea Pure reprezintă o abordare minimalistă a design-ului lui Evoque şi utilizează culori naturale şi ornamente din metal lustruit. Versiunea Prestige beneficiază şi de un interior special, iar exteriorul primeşte un set de jante de aliaj de 19 inch. Evoque Dynamic le este destinat clienţilor care doresc un kit de caroserie redesenat şi un set de jante de aliaj de 19 sau 20 de inch, alături de un interior cu un design mai sportiv.
Range Rover a utilizat sistemul MagneRide pentru suspensia lui Evoque, modelul având astfel posibilitatea de a-şi regla ţinuta de drum în timpul mersului. Servodirecţia este electrică, iar sistemul de frânare incorporează o funcţie regenerare a energiei cinetice pierdute în mod normal la frânare. Evoque vine şi cu un motor diesel de 2.2 litri, care oferă 150 sau 190 CP. Versiunea cu tracţiune faţă şi transmisie manuală a lui Evoque 2.2 diesel 150 CP are un consum mediu de 4.9 litri la sută şi emite mai puţin de 130 de grame de CO2 pe kilometru.
Via | Autocar
Vreau si eu una! O sa strang bani pe urma, Imi vand un rinichi, fac cumva si tot strang de unul! Il vreaaauuu :(( Apare la anul noul Range Rover ala mare si o sa fie alta fascinatie, sunt sigur :)