Lancia Delta ar putea ajunge in SUA sub logo-ul Chrysler
Chrysler se pregateste sa atace segmentul premium compact din Statele Unite cu un model italian popular in Europa, si anume Lancia Delta. Americanii ar urma sa vanda hatchabck-ul cu logo-ul Chrysler.
In incercarea sa de a redeveni un brand dorit pe piata din Statele Unite, Chrysler se foloseste de toate cartile puse pe masa de Fiat. Americanii planuiesc sa concureze pe segmentul compact din SUA, unde activeaza in prezent Volkswagen Golf si Audi A3 Sportback.
Dar cum dezvoltarea unui model complet nou ar fi deosebit de costisitoare pentru un constructor care abia s-a dezmeticit din faliment, ramane solutia imprumutului. De aceasta data salvarea ar urma sa vina de la Lancia si al sau model Delta, care ar putea fi comercializat in urmatorii ani pe piata din Statele Unite sub logo-ul Chrysler.
Modelul compact este candidatul perfect pentru piata americana, calitatea materialelor interioare urmand sa satisfaca cerintele clientilor de peste Ocean si sa apropie brandul Chrysler de acel sector premium la care viseaza. Delta ar urma sa multumeasca publicul american si atunci cand vine vorba de motorizari, sub capota modelului urmand sa se regaseasca unitatea pe benzina 1.8Di Turbo de 200 de cai putere si dieselul 1.9 MultiJet Twin Turbo de 190 de cai putere.
Speculatiile sunt intarite de recenta nominalizare a lui Olivier Francois, omul sub comanda caruia s-a nascut Delta, in functia de responsabil al brandului Chrysler. Colaborarea dintre cele doua branduri ar putea sa dea nastere in viitor si unei noi generatii a modelului Thesis dezvoltata pe platforma viitorului 300C, care se anunta un adevarat rival pentru segmentul sedanurilor de lux.
via | Autoblog