Lamborghini discută lansarea celui de-al patrulea model din gamă: „Trebuie să folosească o platformă modulară și să nu canibalizeze vânzările lui Urus”
Lamborghini se gândește deja la introducerea unui al patrulea model în gamă. Acesta ar urma să fie dezvoltat pe o platformă modulară și să fie inspirat de Miura sau Countach.
Distanța dintre Ferrari și Lamborghini pare să se micșoreze cu fiecare an în care constructorul din SantAgata Bolognese anunță vânzări record. E drept că același lucru se întâmplă și în cazul Ferrari, iar asta face cursa de urmărire și mai incitantă.
Lamborghini are însă un as în mânecă și ar putea să îl pregătească și pe al doilea. Primul este SUV-ul Urus, anticipat deja de un concept și programat să debuteze în curând. Însă, pe lângă Urus, italienii se gândesc la un al patrulea model, capabil să aducă și mai mulți clienți în showroom.
Acesta ar urma să fie inspirat de modele din trecut, cum sunt Countach și Miura. Dezvoltarea sa ar trebui să fie facilitată de noua platformă modulară pe care Lamborghini o va folosi pe modelele viitoare. Poziționarea este însă neclară, mai multe surse indicând un frate mai mic al actualului Huracan.
Misterul se va spulbera abia în 2023, data când este programat debutul celui de-al patrulea model din gama Lamborghini.
„GT-urile, mașinile cu patru locuri și întreaga noastră tradiție ne dau idei. Dar depinde doar de noi să mergem într-o anumită direcție. Astăzi nu suntem pregătiți, însă putem să vedem care ar putea fi resursele necesare lansării unui nou model. Există pericolul ca în 2025 un SUV să canibalizeze vânzările unui model cu patru locuri? Nu știm încă asta. Trebuie să ne pregătim pentru scenarii diferite”, a declarat Stefano Domenicali, șeful Lamborghini.
Al patrulea model trebuie să fie dezvoltat pe această platformă modulară, pentru că altfel nu ar fi viabil din punct de vedere financiar. În plus, această platformă ar putea fi una capabilă să suporte electrificare, întrucât Lamborghini lucrează împreună cu Audi la o astfel de propulsie sportivă.
„Dacă vorbim despre supercruri trebuie să ne gândim că abordarea potrivită este platforma modulară. Nu putem avea două modele cu motoare diferite, transmisii diferite sau șasiuri diferite. Nu este o soluție benefică din punct de vedere financiar”, a mai declarat Domenicali.
via caradvice