Laborator virtual de stickere pentru Grande Punto
Fiat a scos din geanta de idei o alta creatie postata pe internet sub forma de site: un "stickerlab" pentru Grande Punto.
Dupa lansarile cu fast din ultima perioada - a se citi Bravo, 500 sau Croma - citadinul Grande Punto a ramas ceva in urma in ceea ce priveste interesul publicului. Pentru a nu fi "pedepsit" intr-un colt al camerei, Fiat a decis sa isi scoata din nou modelul la lumina si, in colaborare cu Leo Burnett Italia, italienii au scos la lumina un site prin care toti posesorii de Grande Punto si nu numai pot sa gandeasca diferite metode de personalizare a masinii prin stickere.
Ideea este simpla: orice user poate descarca formularul de participare si inscriere de pe stickerlab.fiatpunto.it , singurul element de care are acesta nevoie fiind putina imaginatie si un program de editare foto. Toate propunerile trimise vor face parte dintr-o galerie si vor fi comentate de cei care acceseaza site-ul, urmand ca la final sa fie decisa o lista de sase finalisti. Acestia vor participa la un workshop cu echipa Fiat iar trei dintre ei vor castiga cate un lingou de aur in valoare de 5000 de euro.
Nu este o premiera pentru Fiat, constructorul italian promovandu-si de asemenea prin site-uri speciale pe internet noul 500, noul Bravo dar si prezenta proprie de la Salonul din Geneva.