Kit Brabus pentru Mercedes E-Klasse Coupe
Tunerul german Brabus a creat un kit estetic si de putere pentru noul E-Klasse Coupe. Modelul german primeste astfel performante impresionante si un aspect pe masura acestora.
Nu a fost nevoie de foarte mult timp pentru ca noul Mercedes-Benz E-Klasse Coupe sa devina tinta pentru tunerii de clasa ai Europei. Iar Brabus, specialist in gama Mercedes, este primul tuner care a raspuns la strigare, venind cu un pachet complet de modificari pentru noul coupe din Stuttgart. Conform declaratiilor oficialilor Brabus, modelul creat de ei are rolul de a inlocui versiunea E63 AMG, care in cazul lui E-Klasse Coupe nu va fi produsa. Mai mult, Brabus ofera un motor nou pentru E-Klasse Coupe, acesta avand o cilindree de 6.1 litri si dezvoltand 456 CP.
Designerii Brabus au creat un kit estetic complet pentru E-Klasse. Pachetul contine bare de protectie, bandouri laterale cu insertii de carbon si un set de jante de aluminiu. Bara fata are un set de pozitii cu LED-uri pentru a-i conferi lui E-Klasse un aspect mai impunator. Usile lui E-Klasse au un set de LED-uri care se aprind atunci cand sunt deschise. Bara spate a lui E-Klasse a primit o buza inferioara noua care incadreaza cele doua evacuari finale cu doua tevi si un stop suplimentar.
Brabus ofera patru modele diferite de jante Monoblock pentru modelul Mercedes-Benz E-Klasse. Acestea sunt fabricate din aliaj usor si sunt disponibile la dimensiuni care variaza intre 17 si 20 inch. Cele mai mari jante au latimea de 9.5 inch si sunt echipate cu anvelope Yokohama de 265/25 ZR, fiind disponibile doar pentru puntea spate. Rotile din fata pot fi echipate cu jante de 20 inch care pot avea o latime maxima de 9 inch si sunt echipate cu anvelope Yokohama sau Pirelli cu dimensiunile 235/35 ZR 20.
Noul motor V8 Brabus pentru E-Klasse are o cilindree de 6.1 litri si ofera 456 CP. Atunci cand este echipat cu aceasta unitate, E-Klasse poate atinge o viteza maxima de 315 km/h, acceleratia de la 0 la 100 km/h fiind realizata in doar 4.7 secunde. Cuplul motor maxim oferit de aceasta unitate este de 615 Nm si vine la doar 3.100 rpm – turatie joasa pentru un propulsor V8 aspirat. Motorul de 6.1 litri este obtinut prin schimbarea arborelui cotit si a pistoanelor propulsorului gasit pe E500 si costa 29.000 euro.
Tunerii de la Brabus s-au ocupat si de unitatile CDI oferite pentru E-Klasse prin intermediului kit-urilor Brabus ECO PowerXtra. Contra sumei de 1.390 euro, puterea lui E250 CDI BlueEfficiency poate sa urce de la 204 CP la 235 CP. Modelul E350 CDI primeste si el un plus de putere, ajungand - contra aceleiasi sume - la 272 CP. Aplicarea unui kit ECO PowerXtra nu implica modificari interne ale motorului, iar Brabus ofera o garantie de trei ani pentru toate modificarile sale.
Brabus ofera o suspensie dedicata pentru fiecare versiune E-Klasse si un sistem de franare cu sase pistonase pe etrier pentru puntea fata si patru pistonase pe etrier pentru puntea spate. Pachetul de suspensii este disponibil in mai multe variante, in functie de nivelul de performanta dorit de client. Toate versiunile Mercedes E-Klasse modificate de Brabus dispun de evacuari sport duble. Acestea sunt construite din otel inoxidabil si ofera un sunet pe masura performantelor motorului.
Via | Auto-media