Kia va lansa un nou sistem de propulsie micro-hibrid cu motor diesel și acumulator de 48V: sistemul va fi montat prima dată pe Kia Sportage
Kia Motors va introduce primul său sistem de propulsie micro-hibrid cu motor diesel și un acumulator de 48 de volți, în a doua jumătate a acestui an. Primul model care va beneficia de noul sistem este Kia Sportage.
Vânzările de mașini diesel au început să scadă treptat, însă livrările de mașini electrice și plug-in hybryd nu cresc încă la nivelul dorit, motiv pentru care constructorii au găsit o alternativă: dezvoltarea unor sisteme micro-hibrid.
Este și cazul celor de la Kia, care au anunțat introducerea primului lor sistem micro-hibrid cu motor diesel și acumulator de 48 de volți, în a doua jumătate a lui 2018. Primul model care va beneficia de noul sistem este Kia Sportage, iar vânzările vor începe în următoarele luni.
Noul sistem de propulsie EcoDynamics+ contribuie la reducerea emisiilor CO2 suplimentând accelerația cu putere electrică de la o baterie adițională de 48V și permițând rularea cu motorul termic oprit datorită unei unități Mild-Hybrid Starter-Generator.
Viitoarea generație Kia Ceed va fi cel de-al doilea dintre modelele Kia care va oferi noul sistem de propulsie începând din 2019.
Sistemul de propulsie mild-hybrid de 48V este prima tehnologie care va fi lansată ca parte a strategiei extinse de electrificare a sistemelor de propulsie Kia.
Kia intenționează să lanseze 16 modele cu sisteme de rulare noi până în 2025, incluzând cinci hibride noi, cinci modele plug-in-hybrid, cinci vehicule cu baterii electrice și - în 2020 - un nou vehicul cu celule electrice.
Tehnologia sistemului de propulsie EcoDynamics+ mild-hybrid va permite Kia să ofere motoare diesel mai curate. Sistemul va fi cuplat cu tehnologia activă de control a emisiilor SCR (Selective Catalytic Reduction) - ce ajută la reducerea emisiilor CO2 cu până la 4% conform WLTP și până la 7% conform NEDC.
Sistemul va putea fi folosit atât cu transmisia manuală, cât și cu cea automată. Potrivit informațiilor oficiale, sistemul micro-hibrid va fi adaptat și pentru motoarele Kia pe benzină.
Via Kia
Aceste mizerii de sisteme, aproape la fel de "mincinoase" ca valorile CO2 declarate de VW imi amintesc de pseudo Touareg-ul Hybrid al carui motor electric era mai mic si mai slab decat cel pus pe Toyota Yaris Hybrid... Oare cineva chiar crede in aceste artificii ieftine?