Kia ar putea lansa o versiune cross pentru Rio: noul model ar urma să primească numele XRio
Kia analizează posibilitatea de a lansa o versiune cross bazată pe subcompacta Rio pe care să o poziționeze ca rival pentru Volkswagen T-Cross. Noul model ar putea primi numele XRio.
Kia intenționează să-și extindă portofoliul de modele cu gardă la sol ridicată, pentru a răspunde astfel cererii în creștere pentru SUV-uri.
Cea mai nouă metodă identificată de constructorul asiatic este să dezvolte o versiune cross pentru subcompacta Rio. "Nimic nu este încă decis, dar este o decizie care se află pe masă chiar acum" , a explicat Emilio Herrera, COO-ul Kia Europe, pentru publicația Autocar.
O decizie finală va fi luată în perioada următoare, în funcție de succesul pe care îl va înregistra versiunea cross a lui Ceed.
Prezentată oficial la sfârșitul lunii iunie, versiunea cross XCeed beneficiază de o gardă la sol mai mare, un post de conducere mai înalt și o suspensie modificată. Sud-coreenii anticipează vânzări de 80.000 de unități XCeed pentru anul 2020 înainte ca acestea să atingă pragul de 100.000 de unități în 2021.
Kia are deja în gamă un SUV subcompact prin Stonic, însă constructorii auto au început deja să lanseze câte două SUV-uri în același segment pe care le poziționează diferit în funcție de publicul țintă. Același lucru s-ar petrece practic și în cazul lui Stonic și al versiunii cross pentru Rio, care ar putea astfel să primească numele XRio.
În plus, oficialii mărcii au admis că analizează inclusiv dacă ipoteticul XRio ar trebui să aibă și o versiune electrică.
Via Autocar
Un priten mi-a relatat ca alaltaieri, intr-o frumoasa zi de Duminica, de la intrarea in Germania pe la Passau si pana mai jos de Frankfurt, a facut 12 ore. Practic a mers cu vit 1 si a 2-a timp de 10 ore + ceva pauze de calmare. Va las voua placerea sa descoperiti cam cati a parcus in timpul asta. :) Si asta duminica, fara TIRuri. In Romania sunt cozi aproape zilnic la fiecare iesire si intrare in orasele un pic mai mari, ca sa nu vorbim de ce e in centrul oraselor. Ei bine, intr-o Europa in mod evident depasita si sufocata de nr de masini, modele precum Smart ForTwo nu se mai produc, dar in schimb e o epidemie de SUV-uri de enshpe dimensiuni si performante, "pentru toate buzunarele". Care ar fi logica? Cine dracu sa mai inteleaga ceva? :)