Karma prezintă o nouă platformă pentru vehicule electrice: "Poate fi folosită pentru dezvoltarea de modele tradiționale, supercaruri și utilitare"
Producătorul american Karma a prezentat noua platformă E-Flex pe care o va utiliza pentru a dezvolta modele electrice tradiționale, utilitare autonome sau supercar-uri electrice.
Producătorul american Karma deținut de chinezii de la Wanxiang Group a anunțat dezvoltarea unei platforme dedicate vehiculelor electrice.
Aceasta a primit numele E-Flex și are ca avantaj faptul că poate permite dezvoltarea unei game variate de vehicule electrice. Karma oferă ca exemple atât dezvoltarea unor modele electrice tradiționale, cât și a unor supercar-uri electrice și a unor utilitare electrice.
În plus, aceste vehicule pot avea diverse combinații de motoare și baterii. "Am creat un produs fizic care poate fi formatat în 5 produse fizice diferite. Sunt până la 22 de configurații posibile, cu diferite soluții pentru baterii și diverse sisteme pentru motoarele electrice", a explicat Kevin Pavlov, Chief Operating Officer la Karma.
Pentru moment, Karma nu a oferit detalii suplimentare despre modelele pe care le-ar putea dezvolta sau despre performanțele motoarelor și autonomiile bateriilor. Totuși, producătorul promite că va prezenta în următoarele luni o serie de vehicule bazate pe noua platforma E-Flex.
"Așteptam cu nerăbdare să prezentăm mai multe soluții pentru platformă unică a Karma în următoarele luni", a precizat Lance Zhou, CEO-ul Karma.
Via Karma
https://www.wardsauto.com/industry/competition-fierce-end-lease-customers ...articol din toamna lui 2019, dar util ca să înțelegeți mai bine situația deloc roză a Karma Automotive, cu tot bănetul pompat în ei de Wangxiang (ăl mai mare furnizor de piese auto din China) după preluarea ruinelor în 2014. Deh, karma (escrocu)lui H.Fisker pare de ne-exorcizat. :)