Jumătate din clienţii lui Nissan Leaf sunt foşti proprietari Toyota Prius
Potrivit unui oficial Nissan, jumătate dintre cei care s-au arătat interesaţi de achiziţionarea noului model electric Leaf sunt foşti proprietari de Toyota Prius.
Atunci când a dezvoltat primul său model electric de serie, Nissan nu s-a gândit că va crea un asemenea impact asupra publicului cu înclinaţii ecologiste. Noul Leaf nu numai că aduce un public nou pentru brandul japonez, dar se pare că fură şi din clienţii celorlalte modele eco, existente pe piaţă.
Potrivit unui studiu desfăşurat de Nissan, din totalul celor 130.000 de potenţiali clienţi ai noului Leaf, jumătate, adică 65.000, sunt foşti proprietari de Toyota Prius. Al Castignetti, vice-preşedinte al Nissan, a declarat că rezultatul studiului este unul foarte important pentru constructorul japonez. „Cifrele arată că există în acest moment un segment de piaţă orientat către vehiculele ecologice, care doreşte să treacă la un alt nivel. Deţin în acest moment un vehicul hibrid, dar dacă tehnologia le permite sunt gata să facă şi următorul pas”, a susţinut Catignetti.
Nissan Leaf este propulsat de un motor electric de 107 cai putere, ţinut în viaţă de un pachet de baterii litiu-ion, care asigură o autonomie de maxim 160 de kilometri, atunci când viteza maximă se opreşte la 137 de km/h. O încărcare normală, de la o priză de 220V, durează aproximativ opt ore.
via | egm
Asta cu jumatate din clientii Leaf fosti proprietari de PRIUS e o veste buna, chiar daca un hibrid second NU e cea mai atractiva masina(ma gandesc la BATERIE) ;) PS:In 10 ani ne umplem de hibride, reducem greutatea si pretul la baterii cresc performantele si ajunge si ELECTRICA ACCESIBILA:)