Jeremy Clarkson: "BMW X1 nu e o masina. Este un gunoi"
BMW X1 a fost catalogat de Jeremy Clarkson ca fiind "un gunoi" in urma unui drivetest realizat pentru publicatia britanica The Times.
Controversatul jurnalist britanic si prezentator al emisiunii Top Gear, Jeremy Clarkson, a concluzionat in urma unui drivetest ca BMW X1 este "un gunoi" si i-a acordat o singura stea din cinci disponibile. Clarkson a facut o analogie intre alegerea unei masini noi si alegerea unei carti pe care s-o citesti in vacanta, in urma careia a concluzionat ca BMW 135i este un model creat special pentru sosea, in timp ce X1 nu are niciun scop si este aproape inutil.
Jurnalistul britanic a testat versiunea sDrive20d a lui X1, despre care a concluzionat ca nu are suficienta putere si are sunetul unui "camion de gunoi" in primele secunde de la pornire. Desi a declarat ca aprecieaza tractiunea spate in cazul altor modele BMW, inaltimea lui X1 si centrul de greutate ridicat al acestuia l-au facut pe Clarkson sa strambe din nas si sa compare motorul de sub capota cu cel utilizat de o ambarcatiune mica utilizata pentru traversarea unui canal. Totodata, Jeremy Clarkson a subliniat inutilitatea unui model din aceasta clasa cu tractiune spate in conditiile unei ierni aprige, cum a fost cea intalnita in urma cu trei luni.
Materialele, dotarile standard si design-ul lui BMW X1 nu au fost nici ele pe placul lui Clarkson, iar pretul de achizitie l-a revoltat pe britanic. Scaunele au fost comparate cu cele ale unui Ford Galaxy, iar confortul la rulare a fost caracterizat ca fiind slab. Lipsa unui sistem de navigatie integrat in versiunile entry-level l-a deranjat pe jurnalistul englez, in timp ce design-ul a fost catalogat ca apartinand unui “Hyundai care a fost supus eroziunii vantului timp de 1.000 de ani”.
Via | BMWBlog |TimesOnline
-
M, luni, 26.04.2010 11:15foarte tare
e foarte tare Clarkson, abia astept sa reinceapa Top Gear
-
Ivanoff, luni, 26.04.2010 11:15X1 - GUNOI
CORECT!!! ...Din toate punctele de vedere.
-
Ali, luni, 26.04.2010 11:50
x1,x3 gunoi, x 5-ul mai merge !!!
-
M1, luni, 26.04.2010 11:51HA HA HA
Bravo Bravo Bravo !!! Esti tare mosulica . Ai incercat sa faci de ras X 6 acum si X1 . Esti ffff tare . Cand o sa-mi cumpar o masina o sa te intreb pe tine .
-
ALEX, luni, 26.04.2010 11:59MDA
Ce se intampla atunci cand un britanic se enerveaza , de ce ???!!! Pentru BMW X5 ii da lectii mult iubitului Rover . Asta se intampla . Batranelul asta mereu are ceva cu BMW , imi aduc aminte cand STIG (SCHUMACHER , bine stiu ca nu era el ) a facut test cu BMW M3 , Mercedes AMG si RS4 si BMW M3 a invins , imi aduc aminte ce fata facuse ClarKson . Cand STIG a facut test cu BMW seria 7 si S AMG si BMW a invins , tot fata aia de prost o avea . Oricat de mult este platit de concurenta , cine stie ce inseamna BMW stie , cine nu , nu .
-
IONEL, luni, 26.04.2010 12:01Ce sa-i faci frate
Are dreptate Clarkson. A facut BMW X3 , daia concurenta a facut GLK si Q5 . A facut BMW X1 daia AUDI face Q1 . A facut BMW X6 , sunt sigur ca AUDI pregateste rival . Asa face omul cand ia spaga .
-
ztele, luni, 26.04.2010 12:02:))
Alex, masina mai buna e aia care iti place tie mai mult, nu aia care e mai capabila intr-un test. E parerea omului si trebuie respectata.
-
abc_e?, luni, 26.04.2010 12:14X1
este prea subiectiv Jeremy... si se mai vrea jurnalist; sper sa nu i se intoarca asupra lui replica
-
George, luni, 26.04.2010 12:19Clarkson despre X1
Mai BMW-istilor, care sunteti voi BMW-isti, eu am vazut si masini BMW foarte laudate la Top Gear asa ca mai terminati cu "a luat spaga" ca nu vorbim de Romanica! Voi credeti ca acest show de televiziune a facut atat audienta la nivel mondial datorita "spagii"? Repet a 100000-a oara: mentalitatea colectiva din Occident este foarte diferita de cea de la noi; ei prefera solutiile pragmatice (inclusiv in achizitia de autoturisme) in timp ce majoritatea romanilor vor sa para ceea ce nu sunt!!!!!!!!
-
andrei, luni, 26.04.2010 12:44x1,x3,seria 5 gt,seria6,seria 1 =HORROR
Din , nefericire cu bmw sh nu accepta ca bmw face si gunoaie , iar 20% din pretul masinii este emblema. Are dreptate Clarkson ,seria 1 e un jeg de masina. Din fericire pentru bmw , au schimbat designerul si se vede ,noul z4 este f frumos , noua serie 5 este reusita ,seria 7 la fel ,deci sunt pe drumul cel bun.
-
Ion, luni, 26.04.2010 12:49asa e!
Clarkson are dreptate
-
as21ro, luni, 26.04.2010 13:22=))
fara ofensa bmw-istilor... fara comentarii...
-
Liviu, luni, 26.04.2010 13:30@ALEX
De mult incerc sa nu mai comentez pe aici, dar aberatia ta trebuie neaparat comentata. Rover nu a fost niciodata la bataie cu BMW (clase diferite de masini). Daca discutam de clasa "SUV", si daca discutam de Range Rover, prietene cred ca glumesti cand spui ca BMW face masini mai bune decat Range Rover. Range Rover face 4x4 si SUV-uri cand BMW nici nu stia ce-s astea si sincer cred ca nici nu era necesar ca o companie de talia si reputiatia BMW (Audi,Mercedes & all included) sa faca asemenea masini. Nu mai are rost sa lungesc povestea, dar stiu ca toti fanaticii BMW ar trebui sa mai scoata capul din nisip si sa mai vada si lumea din jur cand sustin cu atata tarie BMW.
-
silviu, luni, 26.04.2010 13:33x1
vad ca e tare "atent" cu cei de la bmw , am vazut testul lor cu X6 ...ia facut de tot ......pe cei de la bmw . nu credeam nici eu ca poate fi asa de slab . probabil ca nici x1 nu-i departe
-
..., luni, 26.04.2010 13:36JC
Din aceasta cauza are el acasa in curte 3 BMW-URI pt ca sunt proaste.
-
ZZZ, luni, 26.04.2010 13:37Seria1
Am mers cu un 118d si pot sa zic ca in afara de motor care este foarte bun pt un diesel de cilindree mica (in spiritul bmw), nu m-a impresionat cu absolut nimic. Pe langa faptul ca e urata, interioriul si tinuta de drum cam lasa de dorit, nici nu se compara cu A3 (masina aparuta cu 3 ani in urma). Plasticele zici ca sunt de la Renault si aceiasi problema o are si X1. Nu inteleg cum bmw poate face masini superbe gen Seria 5 (mai ales cel vechi care mie mie se pare perfect ca design), sau Seria 3 coupe, Seria 6 si in acelasi timp sa scoata hidosenii gen Seria1, X3, sau Seria 5GT...
-
stefan, luni, 26.04.2010 13:40opinie corecta
Eu am condus X1 la un test drive si tind sa-i dau dreptate. Avem un X5 in familie si imi propusesem sa iau un X1 pentru sotie. Ma dusesem cu mari asteptari si ceea ce am gasit a fost ceva total nedemn de BMW: materiale ieftine, tinuta de drum slaba, zgomot la interior, foarte inghesuita pe interior si destul de scumpa pentru cum se prezinta. Nu stiu de ce au coborat atat de mult stafeta. Ok, am inteles, era necesar si un astfel de model, dar de ce atat de prost facut? Si da, nici eu nu vad rostul unui SUV compact cu tractiune spate in dotarea standard, e absolut aberant.
-
C-G-C, luni, 26.04.2010 13:50Ultrasii BMW
Sunteti de-a dreptul penibili. Cat de batut in cap trebuie sa fii pt a crede ca JC ia spaga?! Deci cat? Acum pe bune, la salariul si notorietatea lui JC, crede cineva ca s-ar putea compromite pt a ataca BMW. Evident ca exagereaza in stilul caracteristic (ca deaia TG este cea mai populara emisiune cu profil auto), dar este evident ca X1 nu este cine stie ce masina (tractiune spate la o masina cu centrul de greutate sus - penibil), mai ales ca Seria 1 nu s-a putut ridica nici ea la nivelul concurentei.
-
.., luni, 26.04.2010 14:02@C-G-C
Din aceasta cauza BMW seria1 sa vandut in peste 1-mil de unitati,asta pt ca sunt proaste si toata lumea este proasta si voi cei mai destepti.Asai romanasul nostru se pricepe la toate.Deci la peste 1-mil de unitati vandute, in mintea unuia gen C-G-C bmw seria1 nu sa ridicat la nivelul concurentei,cata stupiditate si cat subiectivism.Ce mai pot comenta cand vad niste aberatii spuse de niste aberanti.
-
Vortex66, luni, 26.04.2010 14:22cacaturi
Inafara de BMW M-uri, mai ales M3, BMW or facut numa masini de tot rahatul. Puternice si fara rost
-
lik, luni, 26.04.2010 14:28:)
nu are nimik cu bmw...in emisiunea cu m3 cand a participat la le mans a plans de fericire adik chiar nu are nimik cu bmw si referitor la tractiunea spate am ras un pik in iarna cand am vazut ca un seria 5 ce derapa si nu putea sa iasa din parcare daca vedeam un x1 facand asta cred ca muream de ras.
-
Replikate, luni, 26.04.2010 14:30Deci..
Bun, X1 e gunoi, X6 e inutil, dar din cate stiu el are un FORD GT, o masina care consuma o cisterna la 100 km. Aia ce masina e oameni buni, probabil in viziunea lui e o masina de familie, ecologica buna pt orice fel de drum, cu un motor V8 de 5.4 L care dispune de 550 cp, numai buna pentru o plimbare linistita duminica la un gratar si prajesti carnea direct pe motor. Nu e frumos ce face, eu urmaresc Top Gear si imi place foarte mult felul cum cei 3 prezinta masinile, dar de ce tot timpul se ia de BMW, pentru ca si Audi si Mercedes sunt germane? Sa fie BMW-ul singurul capabil sa rivalizeze prealaudatul Range Rover englez? Probabil ca vede in BMW o amenintare pt celelalte masini engleze, dar oricat se chinuie el, tot germania e "za best".
-
imi place, luni, 26.04.2010 14:31rasp @...
s-au vandut 1 mil la inceput e marketingul ce vinde produsul un produs bun se vinde in timp... comentariu tau e genul spiritului de turma daca toata lumea e proasta eu de ce nu...? din pacate tu va trebui sa rasp. la intrebarea asta....
-
Nicholas, luni, 26.04.2010 14:35Ciudata lume
Eu lucrez la Alfa Romeo si am Alfa Romeo 159 si ar trebui sa fiu in tandem cu el...dar exista un dar!! Nu este etic sa dai niste verdicte asa...doar ca nu e englezeasca masina :-) si ca nu ti-a placut nu stiu ce.Normal are materiale mai slabe dar si costa cat costa in comparatie cu alte modele BMW...deci nu trebuie sa ascultam un nationalist si sa luam decizii de cumparare sau sa ne formam idei preconcepute numai ca e Top Gear.Nu uitati ca este un tv show nu ceva profi.Multumesc
-
@..., luni, 26.04.2010 14:39
Pai se pare ca cei care au cumparat bmw seria 1 (80%) sunt prosti; ei aveau impresia ca seria 1 e cu tractiune fata
-
mowgli, luni, 26.04.2010 15:03@liviu
nu uita nenea ca bmw facea masini 4x4 hardcore prin 1937, deci nu mai vb ca bmw nu stie ce e aia.Mai mult Rover a fost detinut de bmw, acea perioada fiind considerata cea mai de suces din perioada mderna a marcii Rover. Si Clarkson nu uraste BMW, el insusi are 3 bmw-uri daca nu mai multe.Sotia lui conduce un Z4 parca.Ca x1 e inutil, acuma si de altele a facut misto si de multe ori are dreptate, sunt inutile, dar important e sa se vanda.Si de R8 a facut misto la un moment dat, asta nu inseamna ca e proasta.Normal ca Clarkson nu vede utilitatea intr-un X1 ca nu cred ca e genul de om care conduce sportiv pana la supermaket cu 2 copii in spate si un catel in portbagaj.
-
Vortex66, luni, 26.04.2010 15:10@Replikate
Tu n-ai prins ideea. Jeremy Clarkson nu ii un ecologist.. El o luat Ford GT-ul pentru ce masina legendara este. Degeaba pui 500 de cai pe un X6 cand sti ca te rastorni in curba, astia sunt BMW.. Macar daca consuma GT40-ul cat China, sa stie sa si faca ceva.
-
Stanila, luni, 26.04.2010 15:14
Vortex toti prietenii mei au BMW.Tu HABAR NAI CE MASINI SUNT BMW-URILE! Gura mica catelus cu Ford Fiesta naspa de carton!!!
-
BMW, luni, 26.04.2010 15:27@jeremy
Jeremy are ceva cu BMW deoarece BMW vinde suv-uri mai bine ca ROVER. Mai ales in UK,. Si asa el incearca sa strice imaginea BMW-ului din UK. Sa-mi bag piciorul in emisiunea asta
-
Replikate, luni, 26.04.2010 15:32@vortex66
Nu e vorba ca n-am prins ideea, dar vine vorba de cat de utila e o masina si tind sa cred ca X1 e mai utila ca un GT, tu ce crezi?
-
mijai, luni, 26.04.2010 15:33....
Clarckson a laudat BMW-uri, ca M3-ul, la care tin minte ca ia placut la nebunie motorul. Apoi stiu ca a vut cuvinte bune si despre Z4 si seria 6 Cred ca ce vrea sa zica el e ca Bmw si alti constructori de talie mare au inceput sa faca anumite masini si sa inventeze anumite clase de masini doar de dragul de a fi si care nu isi au rostul., cel putin din privinta anumitor cumparatori, pentru ca vor fi si oameni care vor lua aceste modele. Mai mult ca sigur ca BMW si-a facut temele in privinta asta .Sincer nici eu nu stiu ce sa inteleg din x1 sau x6, ce se vrea cu el.... P.S. Bai Stanila, hai frate ne lasi, te citeste lumea ce fel de specimen esti numai dupa frizura ta 0 cu 2 si folosirea ochelarilor impotriva radiatiilor becului din casa........
-
mowgli, luni, 26.04.2010 15:55@vortex
"Inafara de BMW M-uri, mai ales M3, BMW or facut numa masini de tot rahatul. Puternice si fara rost." Explica te rog, argumenteaza.Tare curios is de ce un m3 e92 e ok, dar un 335i e92 este un "cacat fara rost".Sau daca ai M5 esti mortal dar daca ai un 550i esti degeaba pe planeta.In fine, nici nu ai aparut bine pe aici ca deja folosesti cuvinte "alese" precum "cacat".Bun bun.Sa nu mai vorbim ca pe alta stire te laudai ca fiesta se vinde mai bine decat golf sau ce ziceai tu pe acolo.Stai linistit ca multi vulcani o sa mai erupa pana ajunge ford unde e VW.
-
miha, luni, 26.04.2010 16:02curiozitate
curiozitate : de unde stie stimatul domn cum arata un" Hyundai supus eroziunii vantului timp de 1000 de ani" ? pana la urma alegerea unei masini e chestie de gust; si reprezinta o optiune personala si nimic mai mult; personla nu-l recunosc pe domnul cu pricina ca guru in lumea automobilelor iar parerea dumnealui niu-mi influenteaza in nici un fel, alegerea ;
-
ZZZ, luni, 26.04.2010 16:07Hopa
Hopa a inceput posteze mowgli comentarii pertinete si obiective. Eee, alta viata, bravo.
-
melu, luni, 26.04.2010 16:35Clarckson, shit guy still messin around
ce face Automarket cand bate vantul pe site-urile din afara? Va spun eu, stire cu Top Gear sau cu maimutoiul asta pentru care doar Jaguar, Bentley, Aston Martin sunt masini. Clarckson, nu esti zeul lumii auto si doar unul din cei care au impresia ca dau tonul in industrie. Ok, BMW X1 E UN GUNOI, DAR S-A NASCUT IN URMA UNOR STUDII DE PIATA FOARTE RIGUROASE. BMW NU SE ARUNCA CU CAPUL INAINTE, TOTUL E CALCULAT SI JUSTIFICAT. Spune bufonule batran pe maine cui este acum orice marca britanica, alea care le lauzi de iti curg balele? Zi o marca istorica de la voi, care e inca pe barba ei. Clarckson, dispari.
-
georgis, luni, 26.04.2010 16:39antibmw
cand spui gunoi deja este clara directie indicata ...cand spui o masina mai slaba argumentat fata de cele din gama si clasa ei pe criteri bine stabilite si parametri care ies din tipar se poate spune ca ai avut o opinie ...asadar oricat il sustineti uni dintre voi ca "nebun simpatic " pe Jeremy il consider subiectiv aici ...poate ma insel eu
-
Blue, luni, 26.04.2010 16:46Dincolo era mai ieftin....
Masina in sine nu este un gunoi, alea din China sunt. Insa raportata la pretul ei si la alternative este complet inutila. Nu-si are rostul, e doar o chestie de marketing. Primul posesor de X1 l-am vazut in parcare la Careffour, era un barbat chel, solid cu ditamai burta, bine imbracat (parea om serios, nu genul meltenilor). Nu l-am putut intelege si nici acum nu-l inteleg de ce o fi dat o groaza de bani pe masina aia in care nu are loc cum trebuie, cand ar fi putut foarte bine sa-si ia o berlina de clasa media si avea loc frumos, avea si dotari mai bune. Dar deh, daca nu e SUV si BMWeu sa stea deasupra tuturor e degeaba....desi la banii aia lua un 325xd de toata frumusetea! Ca sa nu mai spun ca atunci cand a deschis portbagajul sa-si bage plasele cu cumparaturi, m-a pufnit rasul, DEZASTRU. Pai cred ca si un Focus e mai generos.
-
COCALARU SEF, luni, 26.04.2010 16:51Pt: Alex
Draga mai Alex, Prima masina de teren a fost un ROVER (1917), adica era o masina folosita de fermierii britanici (arat, semanat, etc.) pe post de tractor. Ulterior, dupa ani buni, cineva (armata britanica) a concluzionat ca aceste masini ar fi bune de folosit pe terenuri grele, s-au mai facut cateva adugiri si modificari si astfel a aparut prima masina adevarata de teren. Nu stiu daca ai apucat sa vezi la televizor cum prima masina de serie (de teren greu), adica Range Rover, a fost fabricat aproape fara modificari cam 40 de ani. Mergea si nu se strica. Si acuma calitatea masinilor de teren Rover (Range Rover si Land Rover) e buna, minusul constand din instalatia electrica/electronica care cam da batai de cap. Din punct de vedere mecanic sunt niste masini excelente. BMW-ul tau (adica celebrul X5) la prima generatie nu prea putea sa urce pante abrupte caci diferentialul era cam talamb. Pe nisip era vai de mama lui. Pe sosea X5 nu are justificare. Sunt masini mai ieftine, mai confortabile si mai rapide dacat acest " SUV Inutil" (daca mai tine minte cineva emisiunea britanicilor). Acete tipuri de SUV-uri (X5, Q7, ca si X1) sunt masini facute pentru tineretul de bani gata si fara carte din ziua de azi. Greseala este a parintilor si a societatii ca s-au vandut cam multe din aceste masini inutile. Ca masina este pentru genul de tineret descris mai sus avem dovada ca nu le putem incadra in nici una din grupe decat pentru mersul prin oras ca sa te vada cunoscutii cum conduci o masina scumpa, semn ca esti intelectual. La mai mare!!!!!!!!!!!!!
-
zorro, luni, 26.04.2010 17:03x1
In parte clarkson are dreptate dar s-a exprimat nepoliticos. ce rost are sa faci un SUV cu tractiune spate? Si oricum X1 nu e un suv veritabil. cand am mers cu ea am pus-o langa un X3 si langa un break seria 3 touring. e mai apropiat de seria 3 touring decat de x3 ca gabarit. si in romania x1 e mai ieftin ca 5000 euro ca un seria 3 touring cu acelasi motor. Chiar nu are sens.
-
denon, luni, 26.04.2010 18:20Jeremy Clarkson
k nici o data sunt de acord cu nebunul asta.daca e bmw nu inseamna k e neaparat si bun ... :-)
-
andr3i, luni, 26.04.2010 18:56bmw
cei de la bmw au 2 masini superbe seria 6 si 7 si doua motoare 3.0d si 3.0i, in rest au numai niste zdrente. Jeremy Clarkson stie el ce stie, X6, X1, 5GT.... tinand cont k e in domeniu parerea lui merita de luat in seama. posesorii de bmw-uri iar si-au luat-o in barba de mosneag...:)):)), intr-un fel bine va face k prea le stiti voi pe toate. aviz amatorilor va stitri voi de pe aici nu are rost sa va enumar.
-
P3ry3, luni, 26.04.2010 21:19potolitaiva
BAI FRATE DA DC TOATA LUMEA SARE DE CUC IN SUS CAND E VORBA DE UN BMW? DAK ERA VORBA DE UN MERT SAU AUDI NU MAI FACEATI ATATA SCANDAL. DECI CLAR BMW E MAI POPULAR DECAT RIVALII SAI ASA K TOTI ASTIA KRE VA DATI MARI SI TARI K NU ATI VREA UN BMW MAI TACETI IN ..... DE INVIDIOSI.
-
coASA, luni, 26.04.2010 22:51dar X 3 ??
iar X3 e un alt gunoi mai mare parca e cioplit cu barda si nu ma mira !! unii cred ca bmw nu stie face stifturi ? fac la fel ca mercedes cu A CLASS !
-
Octav, luni, 26.04.2010 23:14Top Gear
Ma distreaza comentariile celor de la Top Gear si polemicile pe care le starnesc. Adica fac haz atunci cand considera, de anumite modele nu prea reusite, fara sa faca din asta o chestiune de orgoliu. In general se refera la puterea lor de cumparare si este firesc sa se creeze in felul acesta controverse la un nivel ceva mai ridicat decat nivelul pietei de la noi. Totusi, despre BMW a spus si lucruri bune, daca este sa ne referim la M5, despre care a avut cuvinte de lauda. Fanii fiecarei marci trebuie sa accepte insa ca exista si modele mai putin reusite sau slabe in ceea ce priveste fiecare firma producatoare de automobile. Asta imi place la cei de la Top Gear, nu se cramponeaza cand gasesc si modele nu prea grozave si prefera sa le catalogheze intr-un limbaj colorat si amuzant. Fara sa faca un capat de tara din asta, aviz celor care se cred nedreptatiti si devin prea seriosi in apararea marcii preferate ... Mai ales Jeremy Clarkson, a pus piciorul in atatea masini si are o vechime in domeniu, mai mare decat varsta multora ... Tocmai de aceea emisiunea este atat de vizionata, pentru ca pe langa experienta se adauga si umor, care poate deranja pe unii, dar care fac sarea si piperul. Cateodata curajul de a-ti exprima o parere personala (pertinenta in cazul realizatorilor emisiunii) reprezinta cea mai buna reclama pentru cei trei prezentatori englezi. Se pare ca cei de la Top Gear stiu bine asta si nu isi vor schimba stilul indiferent cate controverse starnesc. Ceea ce este bine :)
-
C-G-C, luni, 26.04.2010 23:54Raspuns pt ".."
Pt individul de mai sus care ma acuza de stupiditate si subiectivism pentru faptul ca am spus ca Seria 1 nu se ridica la nivelul concurentilor directi dar vezi domne ca vanzarile acestui model totalizau, in luna aprilie 2010, 1 milion de unitati, vreau sa-i spun ca in martie 2008 Audi a anuntat vanzarea aceluiasi numar de unitati (1 milion) din cea de-a doua generatie de Audi A3. Oare in 2 ani de zile (2008-2010) cate unitati de A3 (principalul competitor, de aceea il dau ca exemplu) s-au mai vandut? P.S.: Inca o data spun, JC exagereaza, asta ii este meseria. Daca spunea ca X1 este o masina inutila, slaba calitativ etc nu ar fi avut nici macar de jumatate dezbaterea provocata de cuvantul "gunoi".
-
Maka, marţi, 27.04.2010 01:01
X1 ofera o experienta si un spatiu asemenator cu cea dintr-o Skoda Ocatvia (hai sa fie RS) la un pret aproape dublu. SPun asta dupa ce am mers cu amandoua. Ba chiar risc sa spun ca X1 cu biturbo-ul pe motorina (23d / 204 cp parca) chiar suna ca un tractor la relanti si ca e un motor impinsa prea tare pana in limitare. Pe de alta parte Clarkson face spectacol ca asta vinde, nu aprecierile perfect analitice si impartiale (alea sunt bune pentru cercetatori nu pentru show-uri si audiente mari). Daca voia sa NU fie tendentios ar fi putut sa mearga si cu benzina de 3 litri (2.8i) si indiferent de motor, cu varianta cu tractiune integrala si putea sa aleaga daca vrea cutie automata sau manuala.\ Dar cum spuneam, asta nu face audienta cum nici X1 nu va face volum prea mare de vanzari, asa ca Jeremy s-a ales cu putin trafic pe net creind valva cu stilul sau de artist de spectacol televizat iar BMW pare ca mai e si criticata lansad loc de mai multe laude la modelele care ii fac volum si nu la nise unde lumea oricum nu tien cont de ce zice Jeremy. Business as usual...
-
MARIAn, marţi, 27.04.2010 08:16BUN
Nu e bun X1 , dar in oras decat un Q7 care este atat de mare , eu cred ca este mai bun .
-
stefan, marţi, 27.04.2010 10:12
sa stiti ca clarkson este cel mai prost prezentator de televiziune.zicea despre bmw m5 ca este urat si prost
-
Cor, marţi, 27.04.2010 11:51:))))
@stefan! Ca bine zicea....
-
mowgli, marţi, 27.04.2010 13:47@stefan
O picat reteaua eletrica in ziua aia? Nu de alta, dar intreb pentru ca dupa ce o zis ca e urata si ca e proasta, o mai si zis ca e una din cele mai bune masini pe care le-a condus si o compara cu Ferrari.El asa face.Asa o zis si de Romania, ca tigani, ca Borat, ca la final sa zica ca frumos si sa multumeasca ca i-am primit. Si faptu ca o facut x1 gunoi, vad ca multi iau asta foarte in serios.Cu siguranta o zis ca e "rubbish".E o expresie britanica foarte des folosita, englezii zic rubbish la orice, la masini cu mult mai mult prestigiu.Nu iau apararea x1-ului, are dreptate in unele puncte de vedere, dar se face prea mult caz si se ia prea in serios parerea lui.Chiar ieri ma uitam la Top Gear si James ii explica unei posesoare de Audi A3 ce masina plictisitoare si inutila si-a luat.Tipa io inchis gura zicand ca ei ii place.Care e concluzia? Daca iti place o masina ti-o iei indiferent de ce zice Clarkson sau Top Gear sau Obama.
-
gigibrbr, marţi, 27.04.2010 14:39land rover super tare
aseara am vazut M5 ul si era tare entuziasmat adevarul este ca bmw nu prea face design si asta doare sigur ca nu numai bmw produce masini inutile dar parca sa dai cu 25% pe un bmw x3 cand poti sa cumperi un freelander mult mai capabil desi au aceiasi tehnologie este revoltator
-
stefan, marţi, 27.04.2010 21:17
ai dreptate mowgli
-
Zapapata, marţi, 27.04.2010 21:35BMW = performanta
nu vreau sa intru in contradictie cu unii sau cu...altii. E vorba doar de parte de marketing, aceasta emisiune se autofinanteaza prin marcile care platesc grassssss (vezi Dacia, 250.000 Euro pt laude) BMW nu are nevoie de laude platite, oricum, cei care lauda BMW au platit deja. Tov. Clarckson, e platit pentru a fece divertisment, el insusi are in garaj un BMW, voi, noi, suntem doar niste victime ale manipularii MEDIA prin TV. Cu cat e mai acid un comentariu, cu atat e mai placut, asa'i ? V'am prins :)))
-
RTI, miercuri, 28.04.2010 00:02...
daca zicea un alt prezentator cum ar fi TIFF as mai cred ,dar de la un imbecil ca asta nu, o avea el experienta dar e dus rau si cei care urmaresc emisiunea probabil ca au vazut
-
alex, miercuri, 28.04.2010 00:58
daca voi va dati mari cunoscatori in materie de masini doar uitandu-va la top gear si youtube sunte-ti penibili rau de tot. documentativa si dupaia veti aproba sau dezaproba ce zic prezentatorii la tv. daca unu zice o prostie voi o luati de buna... indiferent de marca la care se face referire.
-
gogu de la 2, miercuri, 28.04.2010 09:49Stanila
ce fata are stanila asta in poza.... este proprietarul tipic (manelist) de bmw roman. oricum bmw face masini reusite si masini nereusite exact ca si toti producatorii de masini. cei care va luati de Jeremy nu intelegeti ce se intampla la TG. uitati-va in schimb la promotor sau alte emisiuni de gen "superbe".
-
Mickey, miercuri, 28.04.2010 13:10
Clarkson a avut dreptate cand a zis ca masina asta e rubbish. Si nu mai ziceti ca are ceva cu BMW, daca ati fi urmarit emisiunile Top Gear ati fi vazut k majoritatea modelelor BMW au fost foarte laudate, de Clarkson si de ceilalti, mai putin SUV-urile. De ce? Pentru ca nu sunt SUV-uri. Cine zice ca BMW bate Rover nu stie ce vorbeste. Poate k il bate la top-speed si acceleratie, dar pe off-road nu are nici o sansa. La fel si cu d-alde Q7. Si BMW de ce nu ar face si masini proaste? Si inca ceva: la partea de design no comment, nu poti comenta gusturile, fiecare vedem diferit si ne place altceva insa la partea tehnica n-ai cum sa zici ca nu e o struto-camila obosita. E o parere foarte obiectiva. Toate cele bune. P.S. @Stanila: ai zis ca prietenii tai au toti BMW. Concluzia 1: judecand dupa fata si dupa freza si dupa..prieteni, esti COCALAR...no offense. Intrebarea 1: tu ce masina ai pustiule? Sau nu esti destul de mare sa ai carnet?
-
mowgli, miercuri, 28.04.2010 14:26until then
pana una alta coteaza cat se vinde, atata timp cat este cerere pentru un model, acel model e de succes.Fie ca e bun sau rau, e un succes din punct de vedere financiar si asta conteaza.Fie ca vb de trabant, x5 , x49, x radical din 3, q7, r8, a1 si mai stiu eu ce.De cate modele nu s-a scris cat in luna si in stele? distinsi jurnalisti mondiali radeau de viitorul esec al unui model ca apoi acel model sa se vanda precum uraniu pe piata neagra.Asa ca pe constructori ii doare in basca de Top Gear si Fifth Gear sau Automarket cu ai lor stelian opincariu, bmw-m, C-G-C sau mowgli.Ei stiu una si buna si de obicei au dreptate.Studiile de piata care le fac constructorii bat orice previziuni facute de orice presa scrisa sau televizata din lume.Asa ca degeaba aruncam cu oua in critici zicand ca X1 este masina mileniului sau degeaba o criticam ca e inutila.Daca se vinde nimanui nu o sa-i pese de ce scriem noi aici.
-
Mickey, miercuri, 28.04.2010 16:13
Oricum nimanui nu ii pasa ce scriem aici, fie ca este vorba despre producatori sau despre clienti. Nu cred ca cineva isi cumpara o masina bazandu-se pe ceea ce scriu o adunatura de "experti" ca raspuns la un articol de pe un site. Iar cine o face atunci sigur ii lipsesc cateva rotite esentiale. Sfatul meu: programati-va la un drive-test cu masinuta. Daca va place, cumparati-vi-o. Nu veti regreta.
-
Vortex66, miercuri, 28.04.2010 21:40@Stanila
Tu nu vezi ce fata ai mah? Mai ai tupe-ul sa postezi? Se vede ca toti prietenii tai au BMW, cocalarii asta prefera. Iti dau la BMW ala cu cartonu asta de te caci pe tine bai baiatule. Iti fac cu mana pe geam cand trec pe langa tine. Habar n-ai ce are sub capota dar comentezi :))
-
andi, joi, 29.04.2010 00:12anti cocalari
mare dreptate are CLARKSON. isi bate joc de bmw in ultimul hal.
-
mowgli, joi, 29.04.2010 13:01@vortex
Nu-i iau apararea celui de care faci misto, dar nu mai generaliza ok prietene? fii cuminte si politicos ca asa e frumos.Asa faci si la semafor? Ai impresia ca ai si tu un fordulet si gata, ai mostenit nitel din istoria ford, ai impresia ca ai pistoane de GT40 , admisie de mustang si chiuloasa de Cosworth (nu, nu e magazin de haine).Tu acuzi toti posesorii de bmw de cocalarism, te-ai uitat putin ce si cum postezi pe aici? Nici nu o zis omu ca are bmw sau ce bmw are dar tu repede "ti-o dau de te caci pe tine".Poate omu are un 335i.Ce faci?Apesi pe nos, bagi a 2-a , verifici presiunea in turbina apoi cea atmosferica dupa care decolezi.Totusi, de curiozitate, ce ai sub capota? ca la cum vorbesti cred ca motorul ala merge pe testosteron.De ce nu te bagi la o etapa de VTM, este un bmw m3 gtr acolo, fasss, praf il faci. Astept raspuns la intrebarea:ce ai sub capota?
-
Mickey, joi, 29.04.2010 16:41
@Vortex66 mai mult de un 1.6 L Duratec M5 de 120CP nu poate sa aiba. Vorba lui Mowgli, daca tipul are 335i, chiar daca fug tablele de pe el si tot te face si cu spatele. Nu te lasa luat de val, no toti posesorii de BMW sunt cocalari, de fapt procentul este foarte mic. Depinde in ce cercuri te invarti ;) Nici masina ta nu e un carton, dar nici racheta nu e. Toate cele bune
-
.marius., joi, 29.04.2010 19:39All I`m saying is...
Clarkson has a Bmw Z4. Eu zic ca a exagerat un pic cu aprecierile...si atat.
-
mowgli, joi, 29.04.2010 20:15Jeremy&BMW.co
Nu am auzit sa zica nicaieri ca este un impatimit al BMW-urilor dar cu siguranta apreciaza aceasta marca.Se cunoaste ca a detinut si detine modele BMW si Alfa-Romeo, Alfa fiind un alt brand ... "aproape de inima lui".Cateva bmw-uri detinute de el: BMW Z4, Z1 si legendarul 3.0 CSL.Z4 a aparut in unul din episoadele 5th Gear pentru schimb de ulei si alte "prostiute".Din cate am inteles este condusa de sotia lui.
-
am opel si vw, vineri, 30.04.2010 17:53
ma doare la patina de ce zice asta,doar ma distreaza.el e 99% actor nu inginer mecanic....asa ca nu are rost sa va certati daca e bun x1 sau nu...asta face show,de-aia e platit si are audienta fantastica ca zice gunoi sau nustiu cum.te face sa razi un clown britanic destept!si atata tot.pace
-
rares, vineri, 28.01.2011 13:24top gear
Voi nu stiti nimic,bmw-ul este o rabla pentru ca cele noi au diferite componente care inebunesti vazand atatea.Mai bine imi iau un Audi din ''89''.stiu cum e.am avut o data un bmw m3 era varza.Nu-mi aduceti aminte.acum am scapat de rabla aia si am un mercedes AMG
Citeste si
-
GENERAL | joi, 28 iuniePikes Peak: Ediţia 2012 a fost anulată din cauza incendiilor din ColoradoEdiţia din acest an a etapei de viteză în coastă de la Pikes Peak a fost anulată, anunţă organizatorii evenimentului. În 2012, Pikes Peak aniversa 90 de ediţii şi asfaltarea integrală a traseului. Citeste tot
-
GENERAL | miercuri, 27 iuniePrinţul Albert de Monaco vinde la licitaţie 38 de automobile clasice din colecţia tatălui săuPrinţiul Rainer III de Monaco a strâns de-a lungul anilor o colecţie impresionantă de automobile clasice. Însă fiul său, Albert are o altă viziune şi a decis să vândă 38 de exemplare la o licitaţie ce va avea loc pe 26 iulie. Citeste tot
-
GENERAL | marţi, 26 iunieStudiu: Toyota este cel mai ”verde” brand din lumeÎn topul celor mai ”verzi” 100 de companii din lume, Toyota a reuşit să ocupe prima poziţie. Alte trei branduri auto reuşesc să pătrundă în Top 10. Citeste tot
-
GENERAL | marţi, 26 iunieNissan Leaf va alerga la Goodwood în marşarierNissan a anunţat că va alerga la Festivalul Vitezei de la Goodwood cu un Leaf care va parcurge traseul de 1.86 kilometri în marşarier. Citeste tot
-
GENERAL | marţi, 26 iunieBulgaria ridică limita de viteză pe autostrăzile moderne de la 130 la 140 km/hBulgaria devine ţara europeană cu cele mai mari limite de viteză după Germania şi Polonia. Vecinii noştri pot circula cu până la 140 de kilometri pe oră pe porţiunile modernizate ale autostrăzilor. Citeste tot
ca de obicei Clarkson nu se desminte de titulatura sa de " nebun simpatic"