Jeep Gladiator este versiunea pick-up a lui Wrangler și devine din 2020 rivalul lui Navara, Hilux și Amarok
Jeep face un pas așteptat de ceva vreme, lansând noul Gladiator: un pick-up de dimensiuni medii care se va lupta implicit în Europa cu "greii" segmentului cărăușilor de carieră.
Noutate interesantă prezentată de Jeep la standul mărcii în cadrul Salonului Auto de la Los Angeles: un pick-up de dimensiuni medii care va ateriza și pe piața din Europa începând cu anul 2020. Numele său este Jeep Gladiator și va fi prezentat ca un rival direct pentru pick-up-urile clasice disponibile deja în Europa: Navara, Hilux, L200, Amarok sau noul Mercedes-Benz Clasa X. Diferența? Jeep susține că noul Gladiator este "cel mai capabil pick-up mediu din istorie".
Prezentat și lansat inițial pe piața din SUA, noul model al celor de la Jeep este de fapt o versiune pick-up a lui Wrangler, ceea ce garantează capacități off-road excelente. Disponibil în diferite variante care ating clienții în funcție de preferințele acestora - pe lângă Sport și Sport S există o versiune Overland cu aplecări premium, dar și o versiune Rubicon cu spirit off-road accentuat - noul Jeep Gladiator vine cu un ampatament cu 50 de centimetri mai lung decât cel al lui Wrangler, spațiu utilizat atât pentru instalarea benei lungi de 1.5 metri, cât și pentru acomodarea pasagerilor din spate.
Așa cum era de așteptat, Jeep Gladiator vine cu șasiu independent și cu sistem de tracțiune integrală în dotarea standard, moștenind de la fratele Wrangler și ușile demontabile și plafonul cu acoperiș retractabil, elemente care-l transformă într-o mașină complexă din punctul de vedere al configurațiilor disponibile. În plus, dacă bena cu lungimea de 1.5 metri nu e îndeajuns de lungă, aceasta poate fi prelungită prin rabatarea scaunelor posterioare.
Dacă designul general al părții frontale și al interiorului este preluat în mare de la același Wrangler, aflăm că motorizările disponibile pe piața americană vor fi un V6 de 3.6 litri care dezvoltă 290 CP și un diesel de 3.0 litri care dezvoltă în jur de 260 CP și 600 Nm. Nu știm încă dacă cele două motorizări vor fi împrumutate și în Europa, la fel cum nu știm dacă Jeep va plusa pe Bătrânul Continent cu motorul turbo pe benzină de 2.0 litri pe care îl are deja Wrangler în ofertă.
via Jeep
Arata bine,in varianta rubicon pare de neoprit,indiferent de teren. Nu stiu in europa cum se va vinde dar in america se va da ca painea calda.