Jeep Cherokee facelift: SUV-ul primește îmbunătățiri stilistice și un nou motor turbo de 2.0 litri și 270 de cai putere
Jeep Cherokee a primit un facelift cu câteva elemente stilistice mai tradiționale, dar și un nou motor turbo de 2.0 litri și 270 de cai putere împrumutat de la Wrangler.
Cu ocazia Salonului Auto de la Detroit, Jeep a lansat un facelift pentru Cherokee, prin care constructorul american a preluat o serie de elemente de design întâlnite și în cazul lui Compass sau Grand Cherokee.
În plus, există inclusiv noutăți de natură tehnică pentru ca SUV-ul să aibă o șansă în plus în fața concurenței.
Jeep Cherokee facelift: date esențiale:
● grila lui Jeep Cherokee facelift are o formă verticală și este mărginită la capete de blocuri optice tradiționale, care oferă tehnologie LED indiferent de nivelul de echipare;
● în partea din spate, stopurile au fost redesenate, iar plăcuța de înmatriculare este poziționată central, astfel că are o estetică mai obișnuită și permite o deschidere mai ușoară a portbagajului;
● la interior, gurile de ventilație au fost redesenate, iar spațiul pentru sticarea telefonului mobil a fost mărit;
● Cherokee este disponibil cu ecran touch de 7 inch sau 8.4 inch, iar compatibilitatea cu Apple CarPlay și Android Auto este și ea prezentă;
● consola centrala beneficiază de un port suplimentar de încărcare USB pentru pasagerii din spate;
● capacitatea portbagajului a crescut de la 500 la circa 591 de litri, iar lățimea acestui este mai mare cu 85 de milimetri;
● masa totală a lui Cherokee a scăzut cu circa 90 de kilograme;
● din punct de vedere tehnic, Cherokee păstrează motorul de 2.4 litri cu 4 cilindri în linie care generează 180 de cai putere și un cuplu de 230 Nm, dar și unitatea V6 de 3.2 litri care oferă 271 de cai putere și 324 Nm. Ambele sunt disponibile cu o cutie de viteze automată cu 9 trepte;
● Cherokee primește însă și un motor turbo de 2.0 litri cu 4 cilindri în linie care oferă 270 de cai putere și un cuplu de 400 Nm. Vorbim practic de același motor turbo de pe Wrangler, cu deosebirea că acesta nu este însoțit de sistemul micro-hibrid cu acumulator de 48 de volți.
Via Jeep
Interior si...posterior de Hyundai...oricum acum arat altfel...fata de modelul precedent.