Jeep a prezentat noul Wrangler Rubicon 392: modelul este echipat cu un motor V8 cu 470 CP
Jeep a publicat primele imagini și detalii referitoare la noul Wrangler Rubicon 392. Modelul este echipat cu un motor V8 de 6.4 litri care dezvoltă 470 CP.
La jumătatea lunii iulie, Jeep a prezentat Wrangler Rubicon 392 Concept, un prototip echipat cu motor V8. Iubitorii mărcii americane au reacționat rapid, iar oficialii constructorului au decis ca noul concept să stea la baza unui model de serie.
Campania de promovare a demarat în urmă cu câteva zile, iar Jeep a publicat doar două clipuri teaser cu noul Wrangler. Acum, Jeep a prezentat varianta de serie Wrangler Rubicon 392.
La fel ca în cazul conceptului, modelul va fi echipat cu motorul aspirat natural Hemi V8 de 6.4 litri capabil să dezvolte 470 de cai putere și 637 Nm. Noul Wrangler Rubicon 392 ar urma să accelereze de la 0 la 96 km/h (60 de mile pe oră) în 4.5 secunde, în timp ce sfertul de milă va fi parcurs în 13 secunde.
Resursele motorului sunt gestionate de o cutie automată cu opt trepte echipată cu padele (o premieră pentru Wrangler), iar americanii au pregătit și funcția denumită Torque Reserve.
Noul Wrangler Rubicon 392 propune o gardă la sol mai mare cu 51 de mm și îmbunătățiri la nivelul suspensiei. Unghiul de atac și cel de degajare au valori mai mari comparativ cu restul versiunilor Wrangler, iar adâncimea maximă a vadului care poate fi traversat a crescut la aproape 83 de centimetri.
Din punct de vedere estetic, Wrangler Rubicon 392 mizează pe o capotă nouă (împrumutată de la pick-upul Gladiator Mojave), o grilă modificată și, bineînțeles, sigla 392. La interior, americanii propun un instrumentar de bord îmbunătățit, echipamente acoperite cu piele și un pachet generos de sisteme de siguranță.
Lansarea pe piață a noului Wrangler Rubicon 392 va avea loc în primul trimestru al anului viitor.
Via | Jeep | Motor1
ahoyyy jeeeppp !!! no, ca ce sa zic ? aspect = tipic, "macho" cu garda la sol ridicata din fabrica cu 1 tol (inch) fata de Rubiconul "clasic" pneuri de 33 toli din fabrica ... aci chiar ma intreb de ce nu le-au pus macar pe 35, ca-s multi care isi pun de 37 ... vine cu tot soiul de imbunatatiri care sunt puse de multi adepti ulterior, gen axe "Dana 44" cu diferential blocabil electronic, ratia finala de transfer de 3.73, etc ... eram curios sa vad compartimentul motor ... asa cum am anticipat, acolo nu mai poti arunca - vorba aia - nici macar un ac ! dimensiunile motorului "inghitind" tot spatiul ce s-ar fi putut folosi pt instalarea ulterioara a unor accesorii gen o baterie suplimentara sau un compresor pt umflare/dezumflare cauciucuri ... da, motorul are resurse muuult mai mari fata de celelalte motorizari disponibile, dar va consuma excesiv reducind autonomia ... pt asta e necesara instalarea unui sistem suplimentar de alimentare gen rezervor + pompa aferenta (au australienii asa ceva). pretul ? car&driver anticipeaza ca va fi sub bara de 50.000 USD ... personal ma asteptam sa fie ceva mai sus, spre 60.000 USD ... cind vor anunta preturile oficiale ne vom lamuri. va las aci legatura de la car&driver ca acolo sunt citeva info suplimentare ... https://www.caranddriver.com/news/a34671109/2021-jeep-wrangler-rubicon-392-specs-revealed/ drumuri bune s-aveti ! PS: personal as merge pe varianta rubicon clasica, cu motorul pentastar (chiar si de asta se vaita outlander'ii ca e cam setos de benzina !!! in special incarcat cu cele necesare traiului prin pustiuri), caruia i-as ridica sasiul cu 4 toli si as merge pe pneuri de 35 toli ... bun-inteles ca Dana 44 tre sa fie pe-acolo, dar "sway-bar"-ul / bara de torsiune cu deconectare electronica nu as tine-o ca am vazut ca-s f sensibile si se defecteaza relativ repede, una noua costind pina in 2.200 USD !!! am cetit ca exista cu deconectare cu aer/pneumatica si ca alea tin fara probleme (eventual asa ceva as pune).