Japo Motorsport modifică Nissan Skyline R34 GTR

Publicat sâmbătă, 31.07.2010 09:00 de Cornel Șocariciu

Tunerii de la Japo Motorsport au creat un Nissan Skyline R34 GTR care produce 516 cai putere. Germanii vor produce doar 20 de exemplare ale modelului nipon.

Casa de tuning germană Japo Motorsport GmbH a creat un kit de caroserie şi un pachet de performanţă pentru Nissan Skyline R43 GTR. La exterior, modelul nipon a primit un spoiler mult mai agresiv, o grilă care inspiră sportivitate şi un deflector de aer pentru partea din spate. La interior, tunerii germani au pregătit un volan Sparco, tapiserie din Alcantara şi o mulţime de indicatoare noi.

Sub capotă, Nissan Skyline R34 GTR ascunde o unitate de 2.5 litri bi-turbo care în urma modificărilor aduse de tunerii de la Japo Motorsport produce 516 cai putere şi dezvoltă un cuplu motor maxim de 597 Nm. Schimbările produse sub capota modelului nipon constau în montarea unor turbine GT RS, a unui intercooler şi a unui ambreiaj HKS. De asemenea, germanii au resoftat unitatea ECU şi au înlocuit sistemul de evacuare. Sistemul de frânare a fost înlocuit cu unul de provenineţă Stoptech care dispune de discuri cu dimensiunea de 355/35 mm.

Tunerii germani au anunţat că vor fabrica doar 20 de astfel de modele, iar preţul pentru achiziţionarea unui astfel de exemplar va fi de 89.900 de euro. Timpul pe care un client trebuie să îl aştepte pentru a avea parte de ceva senzaţii tari la volanul lui Nissan Skyline R34 GTR este cuprins între trei şi patru luni.

Via | Topspeed

  • kumite, sâmbătă, 31.07.2010 10:54
    Shhhhhhhiiiiiiiittttttt!

    "Casa de tunning GERMANA Japo Motorsport a creat un Nissan Skyline R34 GT-R care produce 516 cai putere"?Mama,ce de cai germani!!!Un garaj in indepartata New Zealand lucreaza cu aceleasi masini si le vinde in Anglia.Diferentza intre kiwi si nemtzi este imensa.Mai mult de 500 de cai putere.900 si ceva de cai putere la rotzi,iar cu NOS peste 1100 de cai putere la rotzi. Cine vrea detalii,sa-mi spuna.Acum nu am timp de scris.Un lucru pot sa mai spun:europa,lasatzi motoarele astea in pace,ca nu avetzi nimic in comun cu ele(Deocamdata).Sa va zic si pretul la godzilla:@50000 de euroci.Nu incercatzi sa ma contratzi,pt ca nu avetzi cum.Am zis!!!!

  • vasi, sâmbătă, 31.07.2010 11:25
    @kuminte

    http://www.japo-motorsport.de/..eu zic ca sunt nemti, tu ce zici?

  • kumite, sâmbătă, 31.07.2010 11:52
    @vasi

    Spune ce ai de zis.Germanii vor produce doar 20 de exemplare...... M-ai pierdut!

  • Ripper, sâmbătă, 31.07.2010 22:44

    O asa masina ar trebui modificata in asa fel incat sa o ai unica, nu sa mai fie inca 19 la fel. Altfel nu prea vad rostul unei investitii de genu asta.

  • Kiwi, luni, 02.08.2010 15:34
    ku minte.. putina

    Bai smechere, dar cine a zis in reportaj ca e cel mai tare GTR modificat, e un reportaj despre cum au ales nemtii astia sa modifice GTR-ul, si e chiar beton fata de gunoaiele din NZ, importuri obosite din Japonia. Ti-ai facut timp sa te dai in spectacol putin, don`t you, dar tu defapt nu ai timp...!?

  • @kiwi, luni, 02.08.2010 23:42
    import obosit

    Bah,desteptule cu minte multa.Skylyne gtr a fost new import in Australia ,NZ si Anglia.Nici un model nu a fost facut cu volanul pe stanga.Uita-te si in fotografii,si ai sa vezi unde are modelul asta,volanul.Cand a fost produs ultimul model de Skyline Gtr?Cred ca de fapt gtr-ul asta de la nemtzi este import obosit (asa cum zici tu).Pt.cultura ta generala,o asemenea masina,sa o aduci la performantele astea,trebuie sa schimbi tot in ea.Si nu pui "second hand" in ea.Deci nu va fi chiar "obosita". Dar tu ti-ai facut timp sa ma vezi cum ma dau in spectacol? BTW.De ce ai ales "kiwi"?Sheep shagger ar fi fost mai bun!

  • mircea, duminică, 13.01.2013 21:00

    tare maina cu o mica problema volanu pe stanga

  • mircea, duminică, 13.01.2013 21:01

    cu volan pe dreapta nu e