Jaguar XF primește un facelift: sistem de infotainment de 11.4 inch, motor pe benzină de până la 300 CP și diesel mild-hybrid de 204 CP
Jaguar XF a primit un facelift cu numeroase îmbunătățiri la interior, inclusiv un sistem de infotainment de 11.4 inch. Clienții pot alege un motor pe benzină de până la 300 CP sau un diesel mild-hybrid de 204 CP.
Presa internațională a relatat recent că Jaguar analizează opțiunea de a înlocui modelele XE și XF din gamă, ca urmare a vânzărilor modeste înregistrate de nouă generație lansată în 2015.
Până la o astfel de decizie, constructorul britanic a dezvăluit în această săptămână un facelift disponibil atât pe sedan, cât și pe break-ul Sportbrake.
La exterior, noutățile sunt mai degrabă minore, cu restilizări ale barei de protecției din față și din spate, retușuri la grilă și faruri full-LED.
În schimb, interiorul a primit o atenție sporită, în special în privința șoferului. De exemplu, instrumentarul digital de bord Interactive Driver Display are 12.3 inch și include navigație full-screen, la care se adăugă opțional și sistemul Head-up Display.
Între timp, sistemul de infotainment este curbat și are o diagonală de 11.4 inch, cu 48% mai mare decât predecesorul său și cu o luminozitate de trei ori mai mare.
Meniul a fost de asemenea reconfigurat pentru a permite accesarea a 90% dintre funcții cu cel mult două tap-uri. Sistemul Apple CarPlay este standard, în timp ce Android Auto este standard doar pe anumite piețe. Telefoanele pot fi încărcate wireless, iar software-ul poate fi actualizat over-the-air (OTA).
Tot la interior, britanicii menționează îmbunătățiri pentru scaune, care oferă noi opțiuni pentru masaje, în timp ce calitatea aerului poate fi imbunatatia prin sistemul opțional Cabin Air Ionisation. Acest sistem include și un filtru de particule PM 2.5 care se activează prin apăsarea butonului Purify.
Din punct de vedere tehnic, Jaguar XF facelift mizează pe un motor pe benzină cu patru cilindri de 2.0 litri, disponibil în două versiuni. Cea de bază oferă 250 CP, 365 Nm și tracțiune spate, în timp ce varianta superioară are 300 CP, 400 Nm și tracțiune integrală.
În plus, europenii pot alege și versiunea cu motor diesel de 2.0 litri cu sistem mild-hybrid care oferă 204 CP, 430 Nm și baterie de 48 de volți. Toate motoarele sunt oferite standard împreună cu cutie de viteze automată cu 8 trepte.
Jaguar susține că XF facelift este primul model din segment care oferă tehnologia Active Road Noise Cancellation care are rolul de a reduce nivelul de zgomot din interior. Printre alte tehnologii disponibile se numără ClearSight Interior Rear View Mirror, Active Key, abonamentul Secure Tracker pentru 12 luni sau sisteme de asistenta precum Clear Exit Monitor sau 3D Surround Camera.
Via Jaguar
La ecranul ala din bord ii mai lipseste o telecomanda tinuta-n punga sa nu i se stearga butoanele si poate un mileu pe bord.