Jaguar Land Rover reduce producția din cauza vânzărilor slabe: o fabrică din Marea Britanie va fi închisă timp de două săptămâni

Publicat marţi, 09.10.2018 12:02 de Paul Cosma

Jaguar Land Rover va întrerupe activitatea la fabrica sa din Solihull (Marea Britanie), pentru o perioadă de două săptămâni, din cauza vânzărilor slabe din ultima perioadă.

Anul 2018 continuă să fie unul nefavorabil pentru grupul Jaguar Land Rover, afectat de incertitudini și Brexit. Vânzările slabe din acest an i-au determinat pe oficialii companiei să ia măsuri pentru reducerea producției.

Astfel, fabrica JLR din Solihull (Marea Britanie) va fi închisă timp de două săptămâni, începând cu data de 22 octombrie, fără ca joburile angajaților să fie puse în pericol.

“Ca parte din strategia companiei pentru o creștere profitabilă, Jaguar Land Rover este concentrat pe atingerea eficienței operaționale și va ajusta producția în funcție de fluctuațiile cererii la nivel global,” a transmis un oficial JLR.

O altă fabrică, respectiv cea din Castle Bromwich, va trece la un program de lucru de 3 zile pe săptămână din octombrie până în decembrie, conform planului JLR.

Aproape jumătate din vânzările grupului britanic sunt asigurate de motoarele diesel, ce au înregistrat un declin important în Marea Britanie și la nivel european în 2018.

Via Automotive News

  • Corocsenie Adrian, marţi, 09.10.2018 16:44

    Adevarul e ca trebuie sa fi inconstient sa cumperi in ziua de azi un JAG nou sau LAND/RANGE la ce prost sta la capitolul fiabilitate....sunt mereu e pe ultimele locuri.

  • @Corocsenie Adrian, marţi, 09.10.2018 17:28

    Nu doar in ziua de azi. Intotdeauna au fost praf la fiabilitate marcile englezilor, inclusiv cele 2 de fata. Asta e si unul dintre motivele de baza pentru care, rand pe rand, au falimentat sau au fost preluate in extremis de altii (nemti, indieni, etc)

  • Corocsenie Adrian, marţi, 09.10.2018 19:57

    @@Corocsenie Adrian Asa e. Pana si Rolls sau Bentley aveau probleme pana la preluare de catre VAG si BMW AG. Acum cred ca singura marca cu adevarat buna si frumoasa de la englezi este Rolls Royce. Din 98 Rolls-ul a fost un simbol nu numai al luxului care oricum era dintotdeauna dar si al fiabilitatii datorita BMW AG. Incepand cu Silver Seraph cu al sau motor de 5.4 de pe seria 7 E38 V12, R.R a intrat intr-o alta era. Ideea de masina englezeasca nefiabila disparuse. Iar astazi, R.R e la fel de cautat si dorit de catre amatorii lluxului si perfectiunii duse la extrem. Phantom VII cat si VIII fiind pur si simplu niste bijuterii tehnice si de design. Nu degeaba au tinut in productie atatia ani Phantom VII. Si nu degeaba nu au schimbat mare lucru in design Phantom VIII. E limuzina perfecta. Mai ales EWB cu partitie.