Italienii prezintă noul Aehra Sedan, un rival electric pentru Porsche Taycan

Publicat sâmbătă, 17.06.2023 11:48 de Tiberiu Safta

Compania italiană Aehra a dezvăluit oficial cel de-al doilea model de serie al său, botezat simplu, Sedan. Noul model promite să fie un rival electric pentru Porsche Taycan și primește o baterie capabilă să ofere o autonomie de 800 de kilometri.

Aehra este o companie italiană înființată recent, cu care am făcut cunoștință la finalul anului trecut. Primul model al mărcii este Aehra SUV, care este un model de performanță electric. Acum, a venit timpul să asistăm la debutul celui de-al doilea model al companiei. Noul model este botezat simplu, Sedan, iar acesta este un viitor rival electric pentru modele ca Porsche Taycan și Mercedes-AMG EQS.

Caroseria noului Aehra Sedan are un design neted și fluid, fiind desenată de către Filippo Perini și Alessandro Serra, foști designeri Lamborghini. Partea frontală cuprinde faruri LED subțiri, alături de o bară sculptată agresiv cu o priză de aer mare și cu un element aerodinamic ce încorporează și luminile de ceață.

În părțile laterale avem prize de aer în zona portierelor din față, alături de camere video desenate în formă aerodinamică, în locul unor oglinzi tradiționale. Plafonul de dimensiuni mari conține o suprafață de sticlă, fiind panoramic și care are o curbură ușoară și elegantă. Aici avem stopuri LED foarte subțiri, alături de încă două prize de aer pentru un design mai agresiv.

Deocamdată, Aehra nu a publicat imagini cu interiorul noului model.

De asemenea, nu avem nici foarte multe detalii tehnice despre noul model. În schimb, noul Aehra Sedan ar fi bazat pe aceeași platformă cu modelul SUV și ar urma să primească o baterie de 120 de kWh pentru o autonomie de 800 de kilometri.

Așteptarea pentru noul Aehra Sedan va mai dura câțiva ani. Primele exemplare ale noului model vor fi livrate abia în 2026, iar prețul de pornire ar urma să fie undeva în jur de 160.000 de euro.

via Aehra

  • Trilulilu, sâmbătă, 17.06.2023 15:09

    Cred că apare prea târziu. 2024 ar fi fost excelent pentru că toți își vor schimba designul in perioada aceea

  • Mario, sâmbătă, 17.06.2023 16:43

    Nu e tarziu, iti trebuie ceva timp sa strangi 160.000 euro :D

  • Alin, sâmbătă, 17.06.2023 19:54

    Neica nimeni, praf in ochi, brand ultra premium in viziunea lor despre ei. Bat campii. Vii cu asa ceva cand esti brand cu experienta, care are istoric si poti sa dai cu incredere. Startupurile sunt un risc urias si nu te arunci asa la masini ultra premium lux, nebunii, ca pute a teapa. Vezi nikola, vezi fisker. Tesla Avea deja aproape 10 ani in care tot producea modele pana sa se lanseze cu model s sub noua umbrela a lui Musk, si alea bazate pe o masina existenta, (adica o chestie desteapta) Asa de usor pot sa dispara cu milioanele de euro ale pampalailor care pun botul.

  • Banditos, sâmbătă, 17.06.2023 20:23

    "toți își vor schimba designul in perioada aceea" cred ca nici in 2030 nu se vor apropia prea multi de liniile masinii asteia

  • Mircea Badea, duminică, 18.06.2023 03:14

    slabut, nu e asa reusita, mai ales partea din spate. si taica-nul e scump da, dar la performante tesla ii da talpi..

  • 4 usi!, duminică, 18.06.2023 04:46

    https://youtu.be/J6jMR7-NZMM

  • @Alin, duminică, 18.06.2023 20:20

    Aline, start-up-urile nu au nicio șansă dacă vin cu modele de duzina, cu 5% marjă de profit. Ar trebui sa vândă sute de mii de exemplare ca să își recupereze investiția. Singura lor șansă sunt modelele scumpe, exclusiviste. Pana și Tesla a venit cu Roadster si Model S, înainte sa își permită Model 3. Sigur, mulți vor eșua, dar unii vor reuși. Cât despre "pămpălăii" cu milioanele lor... Prostul moare de grija altuia.

  • Dutz, luni, 19.06.2023 20:42

    La partea de design… pare ciudată distanță mică până la stâlpul A. Dacă nu ar ar avea spatele “înălțat” ar părea ca este desenată invers.