Ipoteze de design: Seat Bolero, un Audi A4 mai ieftin?
Seat intentioneaza sa lanseze in aceasta toamna un sedan clasic pur capabil sa inlocuiasca actualul Toledo.
Zilele trecute va anuntam ca Seat promite o revolutie in gama sa de modele, noutatile urmand sa debuteze chiar la sfarsitul acestui an. In acest moment, Seat activeaza pe trei segmente de piata cu sapte modele, insa, pana in 2012, spaniolii viseaza la 15 modele capabile sa atace opt categorii ale pietei auto mondiale.
Printre acestea se va numara si mult asteptatul sedan Bolero care va avea la baza actualul Audi A4. Automarket a incercat sa anticipeze intentiile constructorului spaniol si va ofera astazi in exclusivitate o prelucrare digitala a cum va putea arata viitorul sedan Bolero.
Intentia constructorului spaniol de a inlocui actualul mutant Toledo cu un sedan clasic este mai veche si a fost confirmata si de oficialii uzinei din Martorell. Noul Bolero, va fi construit pe platforma actualului Audi A4, ceea ce inseamna ca va utiliza motoarele existente pe modelul german si sistemul de tractiune integrala Torsen.
Se pare ca si look-ul noului sedan va fi derivat din cel al corespondentului german, viitorul Bolero urmand sa fie de fapt un Audi A4 restilizat, asezonat cu numeroase elemente de design, specifice marcii latine. Desi vor fi plasate pe acelasi segment de piata, cele doua modele nu vor tinti un public identic, Bolero fiind de fapt versiunea mai ieftina a modelului A4.
Audi A1 Cabrio
Despre viitorul ucigas de Mini, pe care Audi il pregateste in mare taina, s-au scris multe. Constructorul german a infirmat si a confirmat asteptarile multora la Tokyo cand a prezentat noul concept A1 Shooting Brake, din care se va inspira versiunea de serie a modelului de clasa mica.
Audi nu se va rezuma insa doar la atat si va lansa probabil mai multe variatii ale modelului de serie, dintre acestea cea mai probabila fiind o varianta cabrio. Constructia viitorului model se bazeaza pe platforma noului Polo si a lui Golf VI, modele care vor fi lansate in curand.
Pentru inceput, micul A1 va dispune de motoare FSI si TDI, care vor fi urmate de o varianta TSI mai avansata. Varianta cabrio, care va debuta la scurt timp dupa modelul de serie, va oferi in mod sigur patru locuri. Lansarea masinii, care nu va avea si o versiune quattro, este asteptata cel mai probabil la Salonul Auto de la Frankfurt din 2009.
Mercedes CL
Actuala generatie a modelului Mercedes CL se remarca prin dimensiuni extrem de mari pentru un coupe. Vorbim despre o lungime de 5070 mm, o latime de 1870 mm si o inaltime de 1420 mm. Coupe-ul de top al gamei Mercedes are nevoie de o improspatare a designului, lucru asteptat in viitoarea generatie a modelului.
Cu ajutorul designerului de casa, Andrei Avarvarii, Automarket incearca sa va propuna un rendering care ar putea intruchipa viitorul CL. De la prima vedere putem spune ca marea noutate adusa o gasim in forma blocurilor optice, desprinse parca din conceptul F700.
In plus, viitoarea generatie a modelului CL cuprinde noutati semnificative la capitolul aerodinamica. Grila frontala pastreaza in linii mari aceleasi caracteristici. Mult mai vizibile sunt modificarile aduse spoiler-ului din partea frontala care incorporeaza prize de aer mult mai mari.
Caracterul agresiv este subliniat prin intermediul liniilor ascutite, care domina forma barei frontale si pe care le gasim si in designul oglinzilor retrovizoare. Accentuarea functiilor aerodinamice este vizibila si in cazul pragurilor laterale, mult mai expresive in cazul viitorului CL.
Ramane de vazut modul in care Mercedes va alege sa trateze noua generatie a coupe-ului CL: va opta pentru un design revolutionar, extrem de agresiv, sau se va orienta spre o cuminte adaptare a actualelor linii imbatranite.
seat BOLERO???? FOARTE TAREE FRATE ERA SI TIMPUL SA ATACE SEGMENTUL!!