Înmatriculările Dacia au crescut cu 85% în Marea Britanie: aproape 7.500 de unități în luna martie
Dacia a înmatriculat aproape 7.500 de mașini noi în Marea Britanie în luna martie, în creștere cu 85%, în contextul în care piața britanică a înregistrat o scădere de 3.4%.
Dacia reușește să înregistreze creșteri la nivelul înmatriculărilor, în ciuda faptului că principalele piețe europene continuă să raporteze scăderi în prima parte a acestui an.
Cel mai recent exemplu vine din Marea Britanie, acolo unde Dacia a înregistrat în luna martie o creștere a înmatriculărilor cu 85.47% față de perioada similară a anului trecut. Brandul de la Mioveni a raportat 7.443 de unități înmatriculate, spre deosebire de cele 4.013 unități în martie 2018.
În schimb, piața britanică a avut un declin de 3.4% în luna martie, la circa 458.000 de unități, în contextul în care înmatriculările de modele diesel au scăzut cu 21%.
La nivelul primelor trei luni ale anului, Dacia a înmatriculat 10.296 de unități, în creștere puternică cu 52% comparativ cu perioada ianuarie - martie 2018, când s-a oprit la pragul de 7.182 de unități.
În schimb, piața britanică a înregistrat un declin de 2.4%, la puțin peste 700.000 de unități.
Datele din Marea Britanie vin după ce Dacia a anunțat înmatriculări de aproape 16.000 de unități în luna martie pe piața din Franța, în creștere cu aproape 14% comparativ cu perioada similară a anului trecut.
Via InCont
-
Marius, vineri, 05.04.2019 13:19
Si ca de obicei dupa asa articole, acum asteptam comentariile romanasilor care vor spune cu o ura incredibila ori ca stirea e falsa, ori exagerata , ori platita , ori etc. etc. . . .
-
Kirotractor, vineri, 05.04.2019 13:26
La subiect întâi: mie cel puțin îmi pare mai mult un semn de sărăcie generalizată, avansând implacabil și-n UK. În rest...Glumești? Care Brexit ?! :-) Serios acu, la vremea când aiuram p-aici că mai vb. după termenul presupus fatidic (29 martie a.c.) și pariam NU VA FI NICIUN BREXIT, îmi luam basculante de pălmuțe roșii... E doar un haos aparent deocamdată - fiindcă-i programat atent și el de tartorii globaliști pe care nici în cour...voisier nu-i doare de ceea ce votează fraierii. Faza de amânare s-a activat deja (ar ține până la 12 luni cică) - cu complicitatea neo-marxiștilor UE, clar, care făceau de-a durii până acum, dar s-au sucit abrupt. Mai vb. însă și la anu... și la mulți ani, bre !!! (garantat fără *xit* :-)))
-
Kap, vineri, 05.04.2019 14:38
Așa e Marius, dar s-au răcorit doar minusându-te. Vânzările bune pentru Dacia sunt un semn de sărăcie? Deci imboldul snob de a-și cumpăra cea mai premium fiță de toți banii (strânși sau împrumutați) trădează bogăția răsăritenilor? Nu dorința de a parveni și necivilizația? Ce tare, deci dacă mă uit în jur și văd numai bolizi germani scumpi (cândva), e semn că ne-am îmbogățit!
-
Green_Alex, vineri, 05.04.2019 14:49
@Kiro Pai orientarea catre o marca mai ieftina (sa zicem smart buying), este clar daca nu un semn de saracie, macar un semn de chibzuiala pentru vremurile (grele) ce or sa vina. Cel putin asa pare ca gandeste populatia de acolo, care cumpara masina. Nici eu nu am crezut la inceput, si (desi am ceva indoieli in prezent) in continuare nu cred ca UK se va rupe de UE. Refuz sa cred ca politicienii lor vor face cu buna stiinta ceva atat de distructiv pentru tara. Dar parerile mele nu conteaza suntem doar chibiti in povestea asta. Asta cu razganditul si acceptarea termenelor si a termenilor sunt doar bucati mici, ce fac parte din strategia de negociere.
-
Kirotractor, vineri, 05.04.2019 15:15
@Kap: Te-am... înverzit totuși :-) - meritul e al stilului tău pamfletar-ofensiv, care la o primă citire sugerează veridicitatea părerilor tale. ...Opinii care, deși trebuie respectate, rămân doar păreri nesusținute de evidențe. ...Pe când scriind *sărăcire generalizată, avansând implacabil și-n UK* mă bazam pe statistici recente - care, paradoxal, indică un PIB britanic în creștere, în ciuda atât de răspânditului meme cu... teroarea post-Brexit. :-) ...Dar creșterea economică -- la fel ca-n Românica de fapt -- nu se reflectă nici în UK decât în plus-îmbogățirea celor deja bogați. Implicit, clasa mijlocie se subțiază treptat și la ei (că la noi nici nu prea există.) Nu mai zic de evidența *verde-n față* a realității NON-BREXIT !!! Și mai concret: de când n-ai mai fost prin UK? Eu - din sept. anul trecut și m-am crucit de câtă uniformizare a pieței muncii există - cu oferte destule ce-i drept, dar mai toate la 1.300-1.500 Ł. Adică la limita sărăciei... perpetue, în raport cu puterea lor de cumpărare. În fine, iar m-am lungit prea mult, așa că mă opresc -- *sitting on the fence* totuși, în așteptarea unor Gică-Contra... dar cu argumente solide. ...De genul *UK a ieșit deja din UE, prostovane care ne aburești p-aici cu prostelile tale* :-) P.S. Mânuțe roșii încasez și eu destule - chestie care mă bucură însă, fiindcă-mi confirmă eficiența diabolică a spălării pe creier exercitate de mass-media. Și simultan mă convinge de inutilitatea oricăror eforturi de discutare logică a evenimentelor, într-o lume / epocă duplicitară 101%.
-
Kap, vineri, 05.04.2019 15:50
N-are a face când a fost ultimul în UK, că o discuție cu ”am văzut io” e de alt nivel, și oricum nu despre nivelul de trai acolo e problema. Ci despre legătura cu numărul Daciilor vândute. Care poate releva pragmatism, încredere, poate sărăcie, poate prevedere. Cred că nu trebuie intrat în detalii să convenim că profilul clienților e mult mai complex ca să fie categorisit atât de superficial ”sărac”, mai ales dintr-o țară aflată la capătul celălalt de continent, din toate punctele de vedere (needucație, putere de cumpărare, așteptări....).
-
inexorabil, vineri, 05.04.2019 19:42
Mmm, cât savurez biciuirea “drastică” (cum că suntem pe ultimul loc la o sumedenie de chestiuni “vitale”) a mioriticilor de către…mioritici. Carevasăzică așa, domnule Kap(acitate). Adunătura asta “care se pretinde popor” s-a ȋmpotmolit ȋn racila “dezgustătoare” a non-educației (“implicit” a involuției), dar “se subȋnțelege” că exceptând musai conaționalii acuzatori, alias mentorii/promotorii/profesorii (care au absolvit la “fără frecvență”) “principiilor, valorilor și standardelor democrației occidentale”. Ȋn acest sens, voi reproduce aici o postare recentă a mea de pe FB: Doamne, cât ȋmi place infatuarea asta opărită a românilor get-beget care cică nu fac parte nici măcar organic din “neamul ăsta de traistă, cu WC ȋn fundul curții”. De fapt, lipăie și ei ȋn aceleași lături și ȋn aceeași troacă, dar se visează pisici de rasă ȋn palat (și, cu seninătate uluitoare, vorbesc ȋn numele pisicilor manierate), așa cum se autodescriu (dacă nu direct, atunci măcar aluziv) ȋn fața semenilor din cocină, dintre care sunt destui naivi care să-i creadă… Da, ce miracol: miasma balcanică răspândește miresme europene numai pentru nasul “fin” al “cunoscătorilor” autohtoni. Miam-miam, și ce ador și iluzia-stupefiant a rahatului din eldoradoul german (aiurea occidental) care – eh, cum altfel? – “nu pute”. Ȋmi pare rău că trebuie să afirm, dar nu pot opera cu alte concepte: victimele morale ale consumerismului ȋmi inspiră un sentiment de milă mai pronunțat decât victimele fizice ale “comunismului”. Ȋn loc de concluzie: nici nu știți ce reconfortant este să te culci “iliberal” și să te trezești așijderea. Pentru că Dragnea.
-
mircea badea, sâmbătă, 06.04.2019 03:48
7500 din 460 000? slabuut
-
Silviu, sâmbătă, 06.04.2019 17:16
Dacă ar rezolva problema ambreiajului de la cutia robotizată mi-aș cumpăra un Stepway sau un MCV stepway dar așa... degeaba. Aștept totuși implementarea cutiei EDC pe Duster, sunt foarte curios cât va fi prețul, dacă va fi un preț rezonabil, poate o să-mi cumpăr.
-
Calingura, sâmbătă, 06.04.2019 22:05
Off topic: de cativa ani va tot rog sa faceti ceva cu loginul asta. Deja nu ma mai enerveaza dar e trist. Refuz sa cred ca nu aveti un programator acolo sau nu s-ar oferi nimeni sa va ajute benevor. Mai concret: daca sunt pe stirea X si vad ca nu sunt logat, apai cand ma loghez sa ma duca inapoi in pagina aia. Elemantar, ce naiba!? On topic: eu cred ca piata de Dustere creste in UK pe modelul organic. Nu cred ca se sperie atat de tare de brexit. Dusterul este o masina ok iar vesticii sunt mult mai pragmatici ca noi. Pur si simplu popularitatea ei creste. De ce nu cred ca au saracit atat de tare? Pentru ca intr-un film francez despre o familie care, spuneau ei, traia o saracie CRUNTA, sotia ii spunea sotului ca probabil de acum nu vor mai putea manca zilnic la restaurant. Mkey?
Citeste si
-
ECONOMIC | vineri, 22 noiembrieVânzările de mașini noi, creștere minimă în octombrie, în EuropaPotrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor Europeni de Automobile, vânzările de mașini noi au crescut cu doar 0.1% în luna octombrie, în Europa. Totodată, vânzările de mașini electrice au crescut, în timp ce vânzările de mașini cu motoare pe benzină și diesel au fost în scădere. Citeste tot
-
ECONOMIC | joi, 21 noiembrieDacia Sandero rămâne cea mai vândută mașină în Europa, în ultimele 10 luniDacia Sandero continuă să-și păstreze poziția de lider al vânzărilor europene după ultimele 10 luni. Vânzările modelului românesc au crescut cu aproape 15% în 2024. Citeste tot
-
ECONOMIC | sâmbătă, 16 noiembrieVolvo a vândut 30% din acțiunile Lynk & CoVolvo a anunțat oficial că a vândut 30% din acțiunile deținute în marca Lynk & Co către chinezii de la Zeekr. Acțiunile au fost vândute pentru o sumă de peste 700 milioane de euro. Citeste tot
-
ECONOMIC | joi, 7 noiembrieAudi este pe roșu: profiturile s-au prăbușit cu 91% în trimestrul al treileaAudi a anunțat noile rezultate financiare pentru al treilea trimestru din 2024. Rezultatele arată că profiturile grupului s-au prăbușit cu 91% în această perioadă, ca urmare a deciziei de a închide fabrica de la Bruxelles. Citeste tot
-
ECONOMIC | miercuri, 6 noiembrieLamborghini Urus și Revuelto se vând "ca pâinea caldă": ambele modele, sold-out până în 2027Lamborghini a anunțat că modelul Urus este sold-out pentru următorii 2 ani. În același timp, etalonul mărcii, Revuelto, nu mai poate fi cumpărat până în 2027, deoarece și acesta este acum sold-out. Citeste tot
Se pregateste lumea de Brexit.