Informații suplimentare despre noul Audi S8: 571 de cai putere și accelerație de la 0 la 100 km/h în 3.8 secunde
Audi a publicat o serie de imagini și informații noi referitoare la S8. Vârful de gamă dezvoltat de constructorul din Ingolstadt este echipat cu un motor V8 de 4.0 litri capabil să ofere 571 CP și 800 Nm. Un sistem mild-hybrid la 48V face parte din oferta nemților.
La începutul lunii iulie, Audi a publicat câteva imagini și o serie de informații referitoare la noul S8. Acum, constructorul german a pregătit o galerie foto generoasă și detalii tehnice complete.
În ultimele luni, gama S a primit versiuni noi, însă majoritatea au fost echipate cu motoare diesel. Această regulă nu se aplică și în cazul lui S8, vârful de gamă fiind echipat cu un propulsor pe benzină.
Audi S8 va fi disponibil cu motorul V8 biturbo de 4.0 litri care dezvoltă 571 de cai putere la 6.000 rpm și 800 Nm între 2.000 și 4.500 rpm. Resursele motorului pe benzină sunt gestionate de o cutie automată cu 8 trepte și de un sistem de tracțiune integrală quattro echipat cu un diferențial sport. În ciuda faptului că masa totală a noului S8 este de 2.230 de kilograme, vârful de gamă al producătorului din Ingolstadt poate accelera de la 0 la 100 km/h în 3.8 secunde. Viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h.
Totodată, Audi S8 integrează și un sistem mild-hybrid la 48V. Oficialii producătorului german spun că mulțumită noului sistem, consumul mediu mixt este de 11.3 litri/100 de kilometri, cu 0.8 litri/100 de kilometri mai mic comparativ cu o versiune similară dar fără tehnologie mild-hybrid.
Pentru un comportament dinamic și mai bun, Audi S8 este echipat standard cu un sistem de direcție integrală și cu suspensia activă predictivă. Aceasta din urmă permite un control individual al suspensiei pentru fiecare roată în parte și este util în special pe drumurile mai dificile, întrucât camerele video detectează prezența gropilor și ajustează setările suspensiei în consecință.
Pe lista de opționale, Audi a trecut și un sistem de frânare din carbon ceramic cu discuri de 420 de milimetri pe puntea față, respectiv 370 de milimetri pe puntea spate.
Pe piața din Germania, noul Audi S8 are un preț de pornire de 140.000 de euro.
Sunt curios daca si la S8 tevile de esapament sunt fake, ca la S6