Informații proaspete despre noua generație Audi A8: limuzina va avea versiune micro-hibrid care va conduce la o creștere a masei
Noua generație Audi A8 va beneficia inclusiv de un sistem de propulsie micro-hibrid și ar putea integra în viitor și o versiune plug-in hybrid, iar aceste noutăți vor conduce la creșterea masei modelului.
Audi a confirmat în luna martie că noua generație a navei-amiral Audi A8 va fi lansată în cadrul unui eveniment care va avea loc la Barcelona în 11 iulie.
La vremea respectivă, presa internațională a speculat că modelul va beneficia și de o versiune plug-in hybrid, însă între timp oficialii mărcii au oferit mai multe detalii în acest sens.
Un purtător de cuvânt al constructorului a confirmat că modelul care va fi construit pe platforma MLB Evo va fi dezvoltat astfel încât să poată integra pe viitor și un sistem plug-in hybrid (PHEV). Până atunci, varianta cea mai plauzibilă este că, la lansare, noul Audi A8 va beneficia de un sistem micro-hibrid, alcătuit dintr-un motor electric de mici dimensiuni și o baterie de 48 de volți care nu va putea fi încărcată la priză. "Am luat în calcul inclusiv posibilitatea unei versiuni PHEV pentru A8", a explicat un purtător de cuvânt al germanilor.
Integrarea unor sisteme ecologice de propulsie va genera creșterea masei modelului, ca urmare a faptului că Audi trebuie să îmbunătățească structurile de siguranță, în special cele legate de protecția acumulatorului. "Creșterea de greutate se datorează necesității de a acomoda noi propulsii alternative, dar și prin prisma specificațiilor superioare cerute de clienți", explică Tim Hämmerle, unul dintre inginerii care lucrează la noul Audi A8.
Pentru a minimaliza creșterea masei, Audi a decis să folosească pentru prima oară o combinație de 4 materiale pentru construcție, și anume oțel, aluminiu, magneziu și fibră de carbon. Potrivit unor informații anterioare, noul Audi A8 va avea o lungime ceva mai mare, care va permite creșterea spațiului pentru pasagerii din spate cu 28 mm la nivelul genunchilor și 14 mm la nivelul capului.
Via Autocar
Adevarul este ca era putin cam mica masina asta si trebuia marita ca doar Mercedes are modele mai mari si trebuie sa aiba si ei o masina de dimensiunea unui CITARO... ce dreacu'