Informații despre viitoarele modele de performanță BMW: M5 facelift debutează în următoarele două săptămâni, iar M3 și M4 vor fi lansate în toamnă
Markus Flasch, directorul BMW M, a anunțat că viitorul BMW M5 facelift va fi prezentat în următoarele două săptămâni. Totodată, oficialul diviziei de performanță a menționat că noile M3 și M4 vor fi expuse în premieră în luna septembrie.
BMW a publicat recent primele imagini și detalii referitoare la Seria 5 facelift. Modelul producătorului german propune o serie de modificări estetice, îmbunătățiri în dreptul tehnologiilor și motorizări mild-hybrid și plug-in hybrid.
Pentru moment, cea mai potentă versiune poartă indicativul M550i xDrive facelift și este echipată cu motorul V8 de 4.4 litri care dezvoltă 530 de cai putere și 750 Nm.
Acum, Markus Flasch, directorul BMW M, vine cu o serie de informații noi referitoare la viitoarele modele de performanță pregătite de constructorul bavarez. Conform declarațiilor lui Flasch, viitorul M5 facelift va fi prezentat în următoarele două săptămâni, în timp ce noile M3 și M4 vor fi expuse în premieră în luna septembrie.
Cele mai recente rapoarte spun că viitorul M5 facelift va fi disponibil și într-o versiune CS (Club Sport). Conform zvonurilor, unitatea V8 de 4.4 litri ar urma să fie modificată pentru a livra circa 650 de cai putere.
În ceea ce privește noile M3 și M4, producătorul german pregătește atât versiuni cu roți motrice spate și cutie manuală, cât variante cu tracțiune integrală și transmisie automată.
Sub capota celor două modele de performanță de clasă medie se va afla motorul pe benzină de 3.0 litri cu șase cilindri. Versiunea de "bază" va oferi 480 de cai putere și 600 Nm, în timp ce varianta Competition va livra 510 CP și 600 Nm.
Via | Instagram
la seria 5 ma mira un lucru: M5 are acelasi cuplu cu 550i scosi din acelasi motor, desi m-ul are 625 cai in versiunea competition, deci cu 100 cai mai multi decat varianta " slabita". din acelasi motor, alpina scoate tot in jur de 600 cai, dar la cuplu trece de 800nm. asta vrea sa spuna ca inginerii M se joaca? sau cifrele de pe hartie sant mai mici din varii motive ( apropo de asta, un M5 competition a fost pus pe dyno in state, si a scos 630 cai la roata, ceea ce inseamna cca 700 la motor, dar acelasi cuplu de 750nm )