Infiniti pregateste un rival pentru Seria 1

Publicat marţi, 06.05.2008 19:17 de Catalin Dinu

Producatorul japonez de automobile premium pregateste un model nou concurent cu BMW Seria 1 si Audi A3.

Surse din interiorul Infiniti sustin ca producatorul japonez intentioneaza sa lanseze un rival pentru BMW Seria 1 si Audi A3. Inca din start, niponii anunta ca stilul caroseriei celui mai mic model al lor va fi total diferit fata de alternativele din acest segment. Mercedes si Lexus lucreaza de asemenea in aceste luni la dezvoltarea unui astfel de model, fiind alte branduri premium care vor sa ameninte succesul Seriei 1 de la BMW.

Sunt zvonuri cum ca micutul Infiniti va fi un crossover care se va plasa in gama imediat in spatele SUV-ului EX35, cel mai mic model al japonezilor disponibil in acest moment. De asemenea, exista posibilitatea ca inginerii celor de la Infiniti sa lucreze la dezvoltarea unui coupe-cabrio. Oricare din variante ar deveni realitate, nou-venitul in familia diviziei de lux a japonezilor de la Nissan va fi lansat pe piata in 2010 si va costa in jur de 28.000 euro.

In acest timp, constructorul nipon este asteptat sa intre cu mai multe modele pe piata europeana incepand cu anul viitor. Infiniti are asteptari modeste de la vanzarile din urmatorii cinci ani in Europa, dar acest fapt nu-i impiedica sa investeasca in showroom-uri pentru a atrage clientii.

Via | Autocar

  • AndreiRN, marţi, 06.05.2008 22:19
    Infinity vs BMW

    Cam de la inceput Nissan ia luat in vizor pe cei de la BMW cu modelele Infinity pe piata libera din US.Europa de abia acuma incep sa miroasa ce pot Infinity sa faca.

  • george, miercuri, 07.05.2008 00:52
    BMW KICKS INFINITY`S BUTT...

    @ AndreiRNBuna dimineata tovarase! Ai face bine sa te culci la loc da` daca tot te-ai trezit, macar incearca sa fii coerent...Cand s-a nascut Infinity, visul de a concura BMW-ul era de-a dreptul blasfemie. De fapt, toate diviziile "de lux" ale japonezilor (Lexus, Infinity, Acura) s-au nascut din cu totul alta ratiune: aceea de a pacali prejudecatile existente in "piata libera" (care-si proteja constructorii autohtoni cu taxe descurajante) si anume de a scapa de eticheta de "masina japoneza ieftina si fara personalitate". Si a mers strategia. Exista si acuma americani ferm convinsi ca Acura e marca...americana...Daca era o masina asa de buna precum spui, Europa nu avea nici o problema sa o "miroasa" pana acum (poate nu stii, dar europenii cumpara masini japoneze...coincidenta?)...insuccesul (pana acum) pe piata europeana se datoreaza, culmea, tocmai modului in care a fost ea conceputa ca marca: dedicata pietei americane si faptului ca e un Nissan rebotezat, cu haine mai fitoase si mai scump...Eu unul, sunt lamurit in ceea ce priveste Infinity-ul. Am vazut niste solutii tehnice de toata jena...

  • AndreiRN, miercuri, 07.05.2008 17:52
    Concurenta

    Din start Nissan a produs Infiniti pt a concura cu BMW si nu au ascuns aceasta intentie la fel cum Toyota a pus la dispozitie inginerilor lor un MBZ si le-a dat directiva sa produca ceva asemanator dar mai bun si asa sa nascut Lexus LS400.Europa are taxe de import exagerat de mari pt a se proteja de efectul unei concurente de piata.De aceea voi nu platiti $3 pe kg de carne de vaca precum restul lumi.Dar firmele japoneze si-au deschis acolo fabrici de asamblare si astfel au patruns si pe piata europeana si la multe capitole au ajuns pe primul loc.Acuma urmeaza si categoria sport si de lux.