Ineos: producția oprită din cauza falimentului Recaro

Publicat sâmbătă, 28.09.2024 09:58 de Silvian Irimia

Pauza în producția de mașini a celor de la Ineos ar putea fi din cauza falimentului dat de firma de scaune Recaro. Aceștia realizau tapițeria pentru modelele Ineos.

Producția de mașini necesită colaborarea a numeroase companii în vederea unui obiectiv comun. Ineos a demonstrat recent cât de dificilă este această sarcină. Aceștia au oprit producția modelelor Grenadier și Quartermaster. Noi informații ne sugerează că pauza în producție ar putea fi cauzată de recenta falimentare a companiei Recaro.

Celebrul furnizor german de scaune sport a depus dosarul de insolvență în luna iulie, la patru ani după ce a fost achiziționat de o companie americană de investiții private. Deși sună ciudat, cei de la Recaro realizau tapițeria pentru Ineos, iar asta înseamnă că fără tapițerie, nu pot vinde mașini. Lynn Calder, directorul executiv Ineos, a spus că producția ar putea rămâne oprită până în 2025.

Atât Grenadier cât și Quartermaster sunt echipate cu un motor turbo de 3.0 litri cu șase cilindri în linie, furnizat de BMW. Acesta produce 282 cai putere în modelul Grenadier și 281 în Quartermaster. Niciunul dintre vehicule nu este construit pentru viteză, Ineos setând limitatorul electronic de viteză la doar 160 km/h.

Mașinile Ineos sunt proiectate în Austria și construite în Franța. Acestea au o construcție de modă veche, deoarece caroseria este separată de șasiu, direcție cu mecanism cu bile recirculante și punți solide, atât pe față, cât și pe spate.

  • Elektrikkk, sâmbătă, 28.09.2024 10:52

    Minciuni, pretexte. Lumea trece masiv pe maşini electrice. Să vedem... Ce maşină germană poate face asta ? https://youtu.be/GXfjAArAuFc

  • dan_grc, sâmbătă, 28.09.2024 10:55

    Un constructor britanic, echipat cu motoare Bmw benzină și diesel, plus cutie ZF ce echipează Bmw, cutie de transfer americană, consola centrală este water proof, deci chiar dacă este inundat va funcționa totul, o mașină de teren veritabilă, este segmentul abandonat de Land Rover prin defunctul Defender, modelul precedent, va fi o mașină de colecționari, datele despre vânzările până acum, din 2022, nu sunt precise, în 2023 câteva mii unități, în 2024 cam la fel, nu știu dacă a depășit 7-8000 unități până acum . Probabil nu va avea o carieră lungă această marcă, mai ales în actualele condiții de piață și restricții, dar pare un model potrivit pentru cine vrea sa se retragă din " civilizație " .