Ineos dă startul producției noului Grenadier Quartermaster
Compania britanică Ineos a anunțat oficial că a început producția noului Grenadier Quartermaster, varianta pick-up a modelului de teren. Primele exemplare vor fi livrate în decembrie.
Noul Ineos Grenadier Quartermaster, varianta pick-up a modelului de teren britanic, a intrat oficial în producție, la uzina de la Hambach din Franța. Modelul de teren a fost dezvăluit pentru prima dată în vara acestui an, cu ocazia Festivalului de Viteză de la Goodwood.
Față de varianta Grenadier obișnuită, noul Quartermaster este mai lung cu 305 milimetri. Noul model poate transporta marfă cu o greutate maximă de 760 de kilograme în bena sa, care măsoară 1564 de milimetri în lungime și 1619 milimetri în lățime.
Motorizările variantei pick-up sunt identice cu cele ale variantei SUV. Precis, noul model este disponibil cu un motor pe benzină de 3.0 litri și 286 de cai putere, precum și cu un motor diesel de 3.0 litri și 249 de cai putere. Ambele motoare sunt produse de BMW. De asemenea, indiferent de motorul ales, Grenadier Quartermaster primește o cutie automată cu 8 trepte, dezvoltată de ZF.
Primele exemplare ale noului model vor fi livrate în Europa din decembrie.
via Ineos
-
Bergerac, marţi, 28.11.2023 13:21
Pentru cine intelege aceasta masina si cum este construita, se poate spune ca este un etalon pentru masinile de teren moderne. Nota 10.
-
alex_cu_a_mic, marţi, 28.11.2023 15:48
@Bergerac Ma indoiesc ca stau (sau ar trebui sa stea) la coada alde Toyota, Mitsu, GM, Chevrolet, Ford etc. sa ia notite de la un model relativ rudimentar (in sensul de simplu si robust) facut cam din bucati si cu componente de generatie trecuta.
-
Alin, marţi, 28.11.2023 15:51
Are 24 arata ani lumina mai bine decat asta. Pacat ca Bombonel si ai lui au tradat tara si vandut fabrica, distrugand industria romaneasca. Aro ramasese singurt fabrica autohtona dupa ce au instrainat dacia castre renault si fabrica de la craiova catre daewoo. Acum niste cehi vor sa cumpere brandul ARO si sa faca ei toate cele. Si cotetul asta care arata a clona chinzeasca de niscaiva masina din anii 80, mama-mama, toti sunt innebuniti.
-
Banditos, marţi, 28.11.2023 17:15
Aro era o cazatura. Mai termina-te cu propaganda asta idioata. Aro in sus, Aro in jos, TV-ul cel mai tare monovolum, industria constructoare de masini la ani lumina de Occident. Vorbiti din auzite. N-aveti nicio treaba cu ce se facea inainte de '89.
-
Dutz, miercuri, 29.11.2023 05:45
Am avut în familie și un Aro și Dacii (mai exact 3)… era frumos de tot în portbagaj aveam dulăpior cu multe, multe piese mai ales capace de delcou, bujii, curele, alternator etc. După ce “îmi este dor” tare de tot este curățarea jigle-ului de relanti, de reglat avansul, mixul de aer și de cartonul (nu cel de pe radiator) mai era unul pe carburator… mai ce vremuri, sper să nu mai vină ;))) Unii eram fericiți că atâta știam, dar auto made in Ro erau epave care trebuia “izolate” în prima săptămână de la achiziție, umplut uși cu ulei, sfeștanie etc. Oricum un drum de 2.000 de km rămânea mult timp ca și subiect de discuție… se întâmplau multe în 2.000 de km. În Aro aveam vecini care au montat o sobiță… Cred ca ajunge… :))) Clar are Renault de câștigat cu Dacia, dar până la Renault am arătat ce putem și cât putem… noroc cu Renault. De modelul din articol nu-i mare lucru de spus, sunt opțiuni mult mai bune, deci mare lucru nu o să reușească, mai ales că “apare” uglytruck, mai apare, nu? Sunt zvonuri că este pe drum înspre reprezentanțe… cel puțin 100 de buc ;)
-
PMC, miercuri, 29.11.2023 08:54
Masina asta e wow. Daca nu ar costa o mana si-un picior, mi-as pune mintea cu una. Pacat ca absolut tot ce e bun si frumos a ajuns sa coste niste sume imposibile pentru 90% din populatie. In alta ordine de idei, am inteles ca masina, desi arata impecabil si sunt convins ca e reusita dpdv tehnic, e un esec de vanzari. Ma mir ca au scos model nou. Am inteles ca nu vand nimic oamenii. S-ar parea ca investitorii au sume infinite de ars aiurea.
-
Mihai, miercuri, 29.11.2023 11:16
Problema oricarei asemenea masini il reprezenta pretul prohibitiv pentru cineva care doreste sa-i dea destinatia munca. Daca la japonezi/coreeni, mai poti gasi pick-upuri mai chele cu transmisie manuale la preturi decente,pe care fermierul sau micul constructor sa le puna la treaba, masina asta e destinata exclusiv celor care au tone de bani si vor sa se deplaseze de placere in teren accidentat.
-
Bergerac, miercuri, 29.11.2023 15:07
@alex_cu_a_mic Magna, proiectantul nu a facut rabat la nimic, urmarind ideea unei masinii pure de teren dar avand toate dotarile si echipamentele de confort moderne. Cand te referi la componente de generatie trecuta, aceste sunt doar motoarele BMW B57/B57 dar nu pentru ca nu ar fi putut sa fie cele curente dar acestea sunt mai potrivite pentru regimul de folosinta al masinii. Cutia de transfer este complet noua, produsa de TREMEC si spre deosebire de altele, nu au facut rabat la costuri fiind o cutie pe pinioane nu lant, cu diferential central blocabil incorporat. Diferentialele blocabile fata/spate sunt EATON Air Locker, cutia de viteze ZF 8HP55/76, sasiu tip scara, punti Carraro HD echivalent Dana 60, arcuri progresive Eibach, amortizoare Bilstein HD 5100, caroserie otel galvanizat, pregatire electrica plug and play pentru diverse accesorii, baterie suplimentara, apasare carlig remorcare 350kg, sarcina plafon 420 kg, priza de putere, tot ce insemana unghiuri, garda la sol, cursa suspensie peste tot ce e pe piata. Apoi ai scaune RECARO, sistem media 12.3", Apple Carplay wireless si tot ce ai nevoie pentru un auto modern. Dupa cum spuneam trebuie sa o intelegi si sa vezi cum a fost construita.
Citeste si
-
INDUSTRIE | duminică, 24 noiembrieHyundai și Kia: peste 200.000 de vehicule electrice rechemate din cauza pierderilor de putereHyundai și Kia au anunțat săptămâna aceasta rechemarea a peste 200.000 de vehicule electrice din cauza unor pierderi de putere, conform Administrației Naționale pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi (NHTSA). Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieLotus renunță la planul său de a deveni marcă pur electricăLotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieFord va concedia 4000 de angajați în Europa pe fondul scăderii cererii pentru mașinile electricePeste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieStellantis: platformă nouă, compatibilă cu motoare termice, electrice și cu hidrogenStellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieJaguar va avea o nouă identitate de marcăJaguar trece printr-o transformare și se repoziționează în industria auto ca o marcă de lux de vehicule electrice. Această nouă direcție este însoțită de o serie de embleme noi pentru viitoarele modele Jaguar. Citeste tot
Arata asa cum trebuie sa arate un off-road-er adevarat. Despre motorizare...sa fie. Sunt curios ce vanzari va avea pentru ca Serif tik-tok n-are decat doi rinichi. Dar ce nu face un fan adevarat, nu?