Incredibil: Supercar de 2000 de cai putere
Walley Larson LE1 Groundfighter se numara printre cele mai rapide masini de strada create. Viteza maxima: 490 km/h.
Istoria automobilului a consemnat multe prototipuri care au ramas in faza de proiect. Chiar daca au impresionat prin puterea motorului sau prin aspectul exterior, conceptele nu au reusit sa intre in productie. Acesta este si cazul celebrului Walley Larson LE1 Groundfighter care nu a depasit niciodata faza de prototip.
Prin ce impresiona acest concept, prezentat in premiera in 2001? La prima vedere, conceptul atragea atentia prin look-ul foarte futurist. Insa, Groundfighter era mai mult decat o aparitie insolita, prototipul fiind capabil sa dezvolte 2000 de cai putere. Cu o asemenea "uzina" sub capota, Groundfighter era capabil sa atinga uluitoarea viteza de 490 de km/h si sa accelereze de la 0 la 100 de km/h in doar 2.2 secunde.
Daca un Bugatti Veyron de 1000 de cai putere creaza o senzatie de viteza extraordinara, imaginati-va ce senzatii nebanuite ar fi putut oferi acest supercar. Prototipul Walley Larson LE1 Groundfighter intra astfel in categoria celor mai rapide masini de strada care nu au fost niciodata produse in serie.
Iata fisa tehnica a supercar-ului:
Motor | central, V8 turbo, 3950 cmc, 32 de valve |
Cuplu motor | 2025 Nm |
Tractiune | integrala |
Viteza maxima | 490 de km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 2.2 secunde |
Acceleratie 0-160 km/h | 3.5 secunde |
Acceleratie 0-200 km/h | 4.3 secunde |
Acceleratie 0-250 km/h | 5.7 secunde |
Acceleratie 0-300 km/h | 7.6 secunde |
Acceleratie pe 1 kilometru de la 0 | 8.61 de secunde, viteza de iesire din sector 322 km/h |
Consum | 30-40 l/100km |
Frane | pe discuri ventilate |
Masa | 1336 kilograme |
Raport putere/kilogram | 0.67kg/cal putere |
Pret | 600.000 de dolari |
Pneuri | 27.5x15x17 |
-
AlexD., miercuri, 13.06.2007 17:08pt doi-zece
doi-zece esti sarit de pe fix. :))))))))))))) Super-car, intr-adevar! ;)
-
Livu, miercuri, 13.06.2007 17:11slab....
Eu am vazut un ATV care merge cu un milion de kilometri la ora si are 4 sute de mii de cai putere. Si stiu asta pentru ca l-am si testat. Cui ii trebuie o masina care arata asa? Veyronul arata mult mai bine. Si daca e numai 600.000 de dolari si construita pe principiul celui care a licitat mai putin, eu nu m-as urca in ea nici daca imi mai da cineva 600.000 de dolari...
-
bbbobbbo, miercuri, 13.06.2007 17:52nelamurire
sunt curios cum au reusit sa obtina dintr-un motor "doar" V8 atata putere (2000 cai), in conditiile in care nici masa nu este exagerat de mica...?! ^^@livu mai sus: si cand te-ai trezit din vis, macar atunci ti-ai revenit?
-
draghi, miercuri, 13.06.2007 18:11V8 turbo
Da, ca multicel 2000 cai, da nu zice pe ce combustibil mere...poate pe cherosen sau cine stie ce. Probabil cei 2000 cai sunt caii pe care-i dezvolta motorul cand merge singur, fara mashina :).
-
Atentul, miercuri, 13.06.2007 18:21Fals grosolan
E vorba de un fals grosolan. La 600000USD si la asemenea performante, masina ar fi fost produsa de mult in serie. Chiar si design-ul e atragator. Numai ca, studiind cu atentie cateva detalii tehnice putem lesne observa va nu poate fi produsa in serie fiindca nu poate fi fabricata cu asemenea performante tehnice (4l si 2000 CP, sa fim seriosi, in conditiile in care Bugatii Veyron are 8,5l si o adevarata uzina care sa asigure puterea necesara si fiabilitatea unui asemenea motor, adica sa nu fie de unica folosinta) Nu e prima data cand propietarii site-ului preiau informatii cu superficialitate si le difuzeaza cu nonsalalnta, vezi laudarea Land Rover Free Lander care e renumit pentru lipsa de fiabilitate dar a foast "laudat" de un ziar celebru (?!!!) britanic pentru performantele acestuia, probabil in schimbul unei sume zdravene de bani. De asemenea e laudata (tot de prin ziare britanice preluate) fiabilitatea masinilor japoneze. Fratilor! daca mergeti periodic cu masinile japoneze in service si ii faceti permanent schimbarea pieselor sensibile (care nu sunt putine), masinile japoneze sunt "fiabile". Daca nu mergeti in service, aveti ocazia sa injurati de mama focului si sa doriti sa luati un Mercedes pe care britanicii nu il agreeaza de loc ca e prea bun fata de ce pot face acestia.
-
walley larson, miercuri, 13.06.2007 18:53pentru bobo cu doi de "o" si sase de "b"
Degeaba te iei de Liviu, nu a exagerat decat putin. ATV-ul pe care l-a testat imi apartine, si prinde nu un milion (atat arata pe ceas viteza maxima), ci 850 de mii de kilometri la ora. Si are 385 de mii de cai putere, plus doi magari si o iapa in torpedou...
-
AndreiRN, miercuri, 13.06.2007 19:01Frumos Vis
Frumos realizat visul acestui individ. Am vrea toti macar sa visam asa. Puterea este "realtiv" usor de obtinut daca motorul este proiectat ca cele de la F1. Se scoate din 2,5 litri peste mia de caluti. Compresie ridicata si turati fff mari dau aceasta putere cu ajutorul turbinelor de admisie dar ...... metalul moare repede.
-
Milosh, miercuri, 13.06.2007 19:55Slaba masina
Cred ca nu ati vazut opel-ul astra gtc a lui tata care scoate 220 de cai putere,:))=)) e de 1000 de ori mai buna decat orice atv,si supercar,si are un pret relativ mic pt performantele care le ofer.Daca doriti o masina sport si ieftina-OPEL ASTRA GTC este solutia ;)
-
nucky, miercuri, 13.06.2007 20:10=))
iar glume de 1 aprilie???? :)))
-
get_it_off, miercuri, 13.06.2007 20:19
cre ca, 400km/h imi trebe pe ulite :).. prefer atv-u :P
-
Smooth, miercuri, 13.06.2007 20:54George
E genul de masina care imi inspira incredere,buna asa la drum lung! Penibil,mi ar fi rusine sa merg pe la obor cu ea...cred ca motorul daca e asa supraalimentat rezista si 20000km mai mult sunt convns ca bubuie!
-
ibag, miercuri, 13.06.2007 21:092000 cp ?
2000 de cai e poveste la fel si atv/ul
-
andrei, miercuri, 13.06.2007 21:53
pt toti cei c nu cred k e adevarata masina...dati frate un search pe google si o sa vedeti cat de adevarata e masina... si mai treziti-va din visare si nu va mai dati cu parerea asa in vant ...nu cred k unul din voi e mecanic sau are diploma in fizica sau mecanica sa zica ca asa ceva nu se poate dintr-un v8 sau ce daca rezista sau nu motorul mai mult de 20000 km...
-
heck, miercuri, 13.06.2007 22:58heck^2
VW s-a chinuit vro 5 ani sa scoata Veyronu, la o asa masina intampinand muulte probleme, printre care transmisia / cutia de viteze...au gasit solutia pana la urma dar veyronu are "doar" 1001 cai si 1250 Nm cuplu... "masina" asta ce transmisie are ?!! A...si poti sa scoti 2000 de cai din motor de 4L prins supraalimentare (masinile de F1 din 1986 scoteau pe la 1200 CP din 1.5L), dar...cat te tine? Pana la urma scopul unei masini de serie nu e sa mergi cu ea in service la fiecare 100 de km... Apropo: 30-40 L / 100 km cand ? La vale pe liber cu motoru la ralati ?! Diferenta dintre Veyron si asta e ca Buggatiul a fost realizata, functionala iar bullshitu asta nu... Asa, mai bine scriati de Thrust SSC, ca si aia e "masina" si are peste 100.000 de cai putere si unde pui ca e mai iute ca sunetul... Cheers!
-
aurel, miercuri, 13.06.2007 23:23super car
mai mare gogomanie ca asta am mai auzit ,si oricum daca se apropie de performante motorul ala cade nu la 20000km ci la 5000 km !!!!!!! ma intreb cum de nu s- amediatizat mai mult de cand a aparut pana acum ???????
-
Ion, miercuri, 13.06.2007 23:28
era unu care zicea ca masinile japoneze fiabile sunt doar un mit...Frateee, mai informeaza-te si tu...cati 14 ani ai? Se stie ca masinile japoneze, in principal Toyota sunt cele mai fiabile masini din lume, chiar si fara sa ii faci service cand trebuie. Si o spun din experienta personala. Cat despre acest supercar de 200 de cai, nu ma indoiesc ca exista. Si nu mai fiti atat de paranoici...ea exista, si probabil ca dezvolta 2000 de cai putere, insa probabil ca din cauza fiabilitatii sau al altor factori a ramas in faza de proiect
-
no name, joi, 14.06.2007 00:20nik
yo vam zis voi betmen betmen
-
Danutzky, joi, 14.06.2007 00:51GENIAL
DOAMNEEEEEEEEEE.... de vis... dk e adevarat... si dk ai bani de supercar... nu prea te doare la cat cade... yo in 8 secunde nu prind nici suta...
-
nimenI, joi, 14.06.2007 01:12OARE
hm...tentativa de sf=))
-
Ionica fara frica, joi, 14.06.2007 09:43Supercar
Si marmota... Nu stiu de unde e preluat materialul, dar ca sa faca un km in 8.61 sec trebuie o viteza medie de ~45o km/h. Cea de iesire fiind 322 si plecarea de la 0 rezulta un timp de ~25 sec. Bullshit pe fata!
-
ca7alin_boss_16, joi, 14.06.2007 11:18....
tot trabat e mai bun motord 5000 masian are 11m 1mjumate ia ji restu fumnu se bune SuperCar q Trabantu':))
-
GT, joi, 14.06.2007 12:00!!!!
oare cum am putea desfiintza acest site plin de imbecilitatzi ? O zi buna !!
-
D de la Cluj, joi, 14.06.2007 12:04Marmote peste marmote..
Mai astia de la AutoMarket.ro, inainte de a da asemenea ineptii la public macar sa le dati pe mana unuyi inginer mecanic sa le verifice pentru o prezumtie macar de veridicitate. In primul rand eu fiind de formatie inginer mecanic, am depistat niste greseli colosale in articolul vostru, lucruri pe care le-am invatat in facultate ca fiind imposibil a se intampla din cauza legilor fizicii acestui Pamant. La legile fizicii nu este ca si la cele legale ca le incalci si apoi primesti amenda sau mai stiu eu ce fel de pedepse sau nu(daca esti iertat de autoritati), ci pur si simplu nu ti se permite prin nici un mod sa le incalci. Ca sa exemplific, (ASTA E VALABIL SI PENTRU CEILALTI NECUNOSCATORI CARE AU FOST DE ACORD CU ARTICOLUL)uitati un link la un site realizat niste oameni destepti de peste ocean care s-au documentat cum poti sa "inghesui" efectiv 1001(real 1025) CP intr-un motor W16( adica DUBLU-Ve 16) de "doar" 8 L(OPT litri) adica dublul gogomaniei din articolul vostru: Si asta nu e tot, pe langa ca explica faptul ca e destul de dificil si se realizeaza cu mult chin si vai acei 1001 CP mai trebuie si 4 (PATRU)TURBINE ca sa introduca in el mai mult aer decat poatre aspira normal sau cu turbina dubla. Deci acei 4 litri si 2000 de CP sunt deja o gogomanie numai cu doua turbine, plus de asta cei 490 km/h mi se par prea putini pentru cat ar putea sa duca masina. La ce folos atata putere atunci? Sa fie totusi suficient de instabila incat sa depaseasca pragul? Apoi acceleratia de ce e de doar 2 sec cand ar putea mai mult, tinand cont de faptul ca masina e "usurica" de-a deptul comparata cu cele aproape 2 tone ale unui Bugatti. Pur si simplu ar trebui sa fie fulger. Apoi cei 8,61 sec pentru un km parcurs mi se pare iarasi exagerat de mare. Sunt total de acord cu "Ionica fara frica" care a postat mai jos, caci trebuie sa va ganditi ca un calcul minimal arata ca ar trebui ca masina sa aiba o viteza constanta de 418,11 sau aceasta sa fie viteza MEDIE dintre 0 si viteza maxima pe care o atinge la capatul acelui kilometru parcurs. Asa ca o comparatie un Ferrari Enzo face kilometrul in 21 sec si aceasta inseamna 171,42 km/h, viteza cu care poate sa intre in acel kilometru direct cu viteza asta si sa o tina constant asa sau sa plece de la 0 km/h si cei 171,42 sa fie media dintre 0 si viteza maxima la iesire din kilometrul respectiv. O alta gogomanie este consumul de NUMAI 30-40 de LITRI/100km ceea ce este infim pentru capacitatile acestea, asta daca voi nu cumva credeti ca aceoi 2000 de CP se obtin mai mult din aer decat benzina. Pentru comparatie ar trebui sa stiti ca o masina de Formula 1 consuma intre 70 si 90 de litri la 100km. Ar mai trebiui sa stiti ca masinile de Formula 1 PANA IN PREZENT, NU ATING 1000 de CP si totusi au performantele acelea pe care le stim si consumul prezentat mai sus. Si aceasta din urma a mai scazut, mai ales dupa ce FIA a scazut capacitatea motoarelor de la 3 litri la 2,5 litri obligatoriu si pilotii spuneau dupa primele ture ca asa de "slabe" in performante li se pareau monoposturile de aproape ca erau la fel de "lente" ca si cele de strada in comparatie cu vechile capacitati ale motoarelor. PS. Pentru >>heck
-
Adi, joi, 14.06.2007 15:55Super comentariul
:) Felicitari "D de la Cluj" mai frumos comentariul tau decat articolul astora :) ...
-
Mircea Mester, joi, 14.06.2007 16:03Inginer
Felicitari, D de la Cluj. DIn pacate pentru toata lumea, acest model exista si vine cu exact aceste cifre. Poate nu ar strica o incercare sa constructie a imaginii masinii (prin www.google.com, de exemplu), decat o incercare de a nega totul pe baza unor preceptii stiintifice invatate sau nu intr-un anumit moment al vietii. Daca te-as fi intrebat acum 10 ani daca este posibil sa scoti 1001 CP dintr-un model de serie, spuneai ca este o ineptie si ca ziaristii sunt niste idioti (reactie perfect plauzibila in versiunea ta de abordare). Insa uite ca se poate. Repet...google.com. O sa ai cateva surprize foarte mari. Si din punct de vedere stiintific si din punct de vedere ingineresc.
-
AndreiRN, joi, 14.06.2007 18:05Real vs Ireal
Pt D de la Cluj. In primul rand va trebui sa evoluezi intr-o persoana completa de la doar un "D". Sau poate doar atata ai fost facut de parinti. Sau poate iti este rusine cu tine daca cumva te recunosc cunostintele de zi cu zi. Din gramada ta de cuvinte nu prezinti date technice mai deloc din care sa reiasa ca ai macar ceva cunostinte de inginerie. Nimic despre cum se face puterea intr-un motor cu ardere interna. Transmisii pt asa putere sunt deja folosite in Drag Racing si puterea este obtinuta din TURATIE. Un motor cu elemente mobile super usoare si o balantare kinetica perfecta si un flow de aer/combustibil perfect va functiona ca o "turbina" si va ajunge la turatii extrem de mari si deci si puteri ff mari. Puterea maxima se va obtine la turatie maxima si asta iti va proteja transmisia si toate componentele stresate ale masini. Poti foarte lejer merge doar cu 200cp sau 500cp si poate niciodata nu vei atinge potentialul maxim de putere.
-
wrctheo, vineri, 15.06.2007 10:23@AndreiRN
TRUE !!! RPM RULZZ :D & a 10 Garret turbos :D:D:D
-
D(de la Dan) tot de la CJ, vineri, 15.06.2007 13:21Stiu eu ce stiu..
Pentru AndreiRN şi pentru Mircea Mester: măi fratilor să ştiţi că a avea anumite cunostinţe chiar şi teoretrice într-un anumit domeniu nu inseamna să fi tocilar, şi nici nu inseamnă să fi in afara domeniului, ci mai degrabă te face să intelegi mai multe din gramada de necunostinte ale acestei lumi. Mai întâi , poate că acum 10 ani nici măcar nu as fi avut anumite cunostinte pe care sa le inteleg astfel incat să ştiu că este posibil să scoti chiar şi 1001 cp dintr-un motor aşa mic (bărcile cu motor care au de la 2000 CP in sus, au mai mult de 8 litri). Acum exista mai multa literatura de specialitate, adusa la zi prin intermediul internetului. Asta asa sa stiti si voi. Pe Google nu contest ca NU veti gasi masina aceasta ca fiind de 2000 de CP, DAR ca sa ma completez pe mine, afirm in virtutea celor spus e mai sus ca masina aceea chiar si prin turatii mari de ordinul 20 000 rot/min nu are cum din numai 4 litri sa optina 2000 de CP si sa consume DOAR 30-40 de litri la 100 de km atata timp cat O MASINA DE FORMULA 1 care isi obtine puterea APROAPE 1000 de CP (din ceea ce mai scapa publicului larg, caci sa nu credeti ca cineva din F1 are de gand sa-si dezvaluie toate cercetarile in domeniu, doar pentru publicitate) din rotatia de pana la 20 000 rot/min consumand in acelasi timp la puterea maxima pe circuit circa 80-90 de litri/100km. Sunt date de pe acelasi sfant Google.OK? Si stimati colegi de replica, NU AFIRM CA NU AR FI EXISTAT O ASEMENA MASINA , CI NUMAI FAPTUL ca datele prezentate aici nu dau bine realitatii, care este supusa unor legi fizice pe care nu le putem incalca, ci numai (re)descoperi, atunci cand zicem ca "sfideaza/incalca legile fizicii". Am afirmat acolo niste aspecte pe care oricine le poate descoperi chiar si de pe net, cum ar fi timpul de accelerare prea mic pana la 100km/h (timpul acela este valabil pentru o masina de F1 care are cam acelasi raport greutate/CP), fata de puterea de care dispune, viteza de iesire din acel kilometru parcurs in "doar 8,61 sec" când un simplu calcul iti dezvaluie ca viteza de iesire din kilometrul acela (ori cea medie - considerand ca masina intra cu viteza aceea in raza kilometrului si o mentiune constanta) e mai mare decat viteza maxima insasi(declarata) a bolidului. Atunci cum sa nu iti pui intrebarea daca e corect articolul din punct de vedere al realului sau exactitatii? Vezi stimate domn Mircea Mester sau AndreiRN, cum NU ma leg de ziaristi si de nimeni, CI DOAR PUN INTREBAREA daca aceste date sunt reale si ca ar mai fi trebuit analizate de cineva, căci aşa cum zice românul "nu puşcă" cu realitatea. Asta am avut de zis si ca o completare, daca nu va ofenseaza cumva, aş propune eventual ca cifrele respective să arate astfel: 18,61 sec/km parcurs şi 80-90 l/100km consumati. P.S.Pentru cunostinta voastra puterea unuii automobil poate sa fie calculata in mai multe moduri (vezi http://en.wikipedia.org/wiki/Horsepower) dar cea acceptata de europeni in general e data de momentul la arborele motor : M*(rot/min) / 9549 = valoarea in CP a motorului. Nu e o coordonata dupa care se ia putrerea motorului e doar informativa pentru anumite valori ale cuplului, puterea se masoara pe un stand special amenajat pentru asta de catre fabrica sau producatori. Toata stima si respectul posterilor, inclusiv celor doi mai sus mentionati Dan M
-
Anonimu, marţi, 22.12.2009 19:58da
da cum sa nu bunamea alearga cu 40 000 km/h si are si nitro eu nu cred asa ceva pana nu vad
-
exone, vineri, 05.11.2010 19:32se poate merge cu ea pe strada?
peformante=10 aspect=5(inteleg ca au facuto asemanatoare unei rachete pentru a prinde o asemenea viteza dar chiar cred ca au axagerat) asta e parerea mea j nu st prea bine cunoscator in domeniu dar ma pricep putin la aerodinamica si se putea mai bine doar daca ei nu au avut intentia de o face sa arate mai mult a avion supersonic
-
Angel Matei, duminică, 17.01.2016 16:26
Voi, cunoscătorilor de motoare și de fizică... Pe primul loc vine momentul motorului, după aceea puterea. Pe voi vă impresioneaza mai mult caii putere ai unei mașini decat cuplul. Important e cuplul, că degeaba are 2000 de cai putere mașina, dacă derapează de o ia mama dracu'. Trebuie bine gândită împărțirea transmisiei în trepte. Doar „știți" că există acel raport de CP și RPM. În fine... Sunt mână în mână. Important e de știut că și la 100 de cai putere mașina se duce la 200 km/h. Da apoi la 2000 de cai putere... Plus că se spune că se dezvoltă acești cai dpar dintr-un motor V8. Foarte ușor să supresorizezi motorul. Și ai adaugat cai putere. Eu mă întreb de ce a limitat viteza doar la 490 km/h când putea să o limiteze la 3.900km/h, iar restul de 100km/h depozitati sub motor. Ar fi suficient. :)) practic nu știu dacă ar consuma 30-40l/100km... Dar cert este că nu e fiabilă. Oricum daca aș fi multimilionar, m-ar durea la bască că moare motorul aș mai cumpara încă o mașină ca asta. În plus, nici nu poți să mergi cu ea În România. Si o poți teste pe o pista de 50km :)))))
-
Angel Matei, duminică, 17.01.2016 16:28
Plus 3 parașute în spate. De asta am uitat să zic. =))))))
-
Angel Matei, duminică, 17.01.2016 16:42
defapt mi-am dat seama ca nu poate consuma 30-40l/100km pt ca la un motor v8 nu incape decat aprox. 5.0 litrii. (4.8 litrii). Este nevoie de mai multi cilindrii. Este vorba de vreo 16 cilindrii. Desi în raport cu greutatea mașini cam 80% cântarește motorul :) Deci practic pe 100 km masina consuma 80-90l/100 km
-
Angel Matei, duminică, 17.01.2016 16:45
motorul este pus in spate. Ar trebuie sa ii mai pune greutati in fata. Și e prea dreaptă în fată. Trebuie să o mai ascutească. Ca altfel o ia vantu la 700 km/h :)). A da... Daca ar scoate limitatoru ar zbura :)))).
-
Angel Matei, duminică, 17.01.2016 16:47
20.000 rpm... :))) da-o dq de treaba... Daca avea 5-6 tone si era camion. Pana axum tragea toata planeta :))))))))
-
Angel Matei, marţi, 19.01.2016 19:54
Cine spunea ca are masina 20.000 de RPM. Nici măcar nu are mai mult de 6000 rpm mașina... Îți spun și cât are. Are 5.187 RPM. LA 2000 CP, Uun calcul rapid verifica dacă mașina are 2025 Nm. Și asta este descrierea mașinii, pe foaie vorbind: -Motor V16 -Puterea motorului: 2.000 CP -Cuplul motorului: 2.025 Nm -5.187 RPM -Consum: 80-90 litrii/100 de kilometrii. Acum, ca să vă spun în cât timp face suta, trebuie să o testez. :))
-
Angel Matei, marţi, 19.01.2016 20:02
Orocum este altfel când ai motorul în față. Dacă aș avea motorul în față aș zice ce tip de motor este. Pe foaie, momentan este motor V16, nici decum V8. Eu până nu văd, nu cred.
Citeste si
-
O LUME NEBUNA | miercuri, 27 iunieArabia Saudită: Un drifter amator va fi decapitat pentru uciderea din culpă a două persoaneO instanţă din Arabia Saudită a decis decapitarea unui drifter amator, acesta fiind vinovat de un accident în care şi-au pierdut viaţa două persoane. Citeste tot
-
O LUME NEBUNA | marţi, 19 iunieChinezii vând replici ale modelelor Lamborghini cu 52.000 de euroPentru chinezii care nu îşi permit luxul unui Lamborghini original, o companie a găsit soluţia de compromis: replici de 52.000 de euro, cu motor Toyota de 2.2 litri. Citeste tot
-
O LUME NEBUNA | miercuri, 13 iunieUn scoţian şi-a găsit Ferrari-ul 612 Scaglietti vandalizat cu un toporUn scoţian şi-a găsit maşina personală, un Ferrari 612 Scaglietti, distrusă cu un topor în parcarea service-ului unde urma să fie reparată. Citeste tot
-
O LUME NEBUNA | sâmbătă, 9 iunieLamborghini Aventador versus un avion de vânătoare F16 Fighting FalconRevista daneză Bilmagasinet a vrut să afle răspunsul la eterna întrebare: Ce este mai rapid, avionul sau mașina? Pentru asta a pus față în față un Lamborghini Aventador și avion de vânătoare F16. Citeste tot
-
O LUME NEBUNA | joi, 7 iunieRusia: O coloană oficială a blocat o salvare şi a dus la decesul unui pacient (+video)Ruşii sunt scandalizaţi de un eveniment tragic petrecut la începutul săptămânii. O coloană oficială, în care se afla şeful Dumei, a blocat deplasarea unei ambulanţe ce transporta un pacient în stare gravă. Citeste tot
slabut... MIG29 poate 2500km/h astept varianta GT