Încă un pseudo-facelift pentru Mazda2: grilă frontală restilizată și două culori exterioare noi
Mazda2 a primit o serie de îmbunătățiri, atât la exterior cât și la interior. De asemenea, gama de echipări a fost redenumită.
Constructorul nipon de automobile anunță o serie de îmbunătățiri pentru cel mai mic model pe care îl comercializează în Europa. Este vorba despre Mazda2.
Înainte de toate, Mazda2 are o gamă de echipări redenumită: Centre-Line, Homura, Exclusive Line și Homura Aka. Totodată, paleta de culori exterioare include două nuanțe noi denumite Gri Aero și Albastru Air Stream.
Din punct de vedere al designului exterior, noua Mazda2 propune o grilă frontală restilizată, spoiler față revizuit și jante noi cu diametrul de 15 sau 16 inch. Nivelurile de echipare Centre-Line și Exclusive-Line includ un ornament galben integrat în spoilerul față și unul în bara spate.
Pasagerii vor regăsi la interior materiale noi, culorile habitaclului se modifică în funcție de nivelul de echipare selectat, sistemul de navigație este standard, iar conectivitatea Apple CarPlay este acum wireless. Serviciul Android Auto este oferit, în continuare, prin fir.
Dacă nivelul de echipare Homura are o tapițerie neagră, din material textil, Homura Aka include scaune îmbrăcate parțial în piele, cusături roșii și volan, încălzit, îmbrăcat în piele.
Motorul de 1.5 litri a fost păstrat. Unitatea este disponibilă în versiuni de 75, 90 și 115 CP. Ultimele două integrează un sistem mild-hybrid la 48V, iar versiunea de 90 CP poate fi comandată și alături de o transmisie automată.
Varianta îmbunătățită a modelului nipon va fi disponibilă începând cu primăvara acestui an.
via Mazda
frumusica masina, realmente fiabila (din experienta altora) si placuta si confortabila la condus (din experienta mea). pacat doar ca e stramta rau la interior si ca are un consum relativ mare cu cutia automata clasica, cu convertizor. eu am obtinut cu o astfel de versiune la mers linistit si cu clima pornita 8,7 litri per suta de km, pe un traseu de mers fluent de circa 200 km in regim combinat 70% autostrada si 30% drum secundar si oras foarte aerisit (german)