Încă un motiv să ne dorim Accord înapoi în Europa: noua generație va avea un design sportiv, inspirat de Civic
Honda a dezvăluit o imagine teaser a noii generații Accord. modelul ar urma să calce pe urmele designului agresiv inaugurat de Civic.
Cu numai două săptămâni în urmă, Honda oferea detalii despre un model pe care Europa l-a pierdut din cauza vânzărilor slabe: sedanul Accord. Modelul va continua să existe pe alte piețe și se pregătește cum de o nouă generație.
După ce am aflat care sunt motorizările noului Accord, astăzi vedem și o frântură din designul berlinei japoneze. Un teaser publicat de Honda trădează aspectul frontal, la fel de agresiv ca al generației anterioare.
Dacă ne raportăm la cel mai recent exemplu de design Honda, adică noua generație Civic, nu ne putem aștepta decât la un limbaj de design la fel de sportiv, cu linii colțuroase, lumini full LED, un spoiler cu o priză mare de aer și inserții cromate.
Tot de la Civic va fi preluat și trendul motorizărilor: adoptarea motoarelor turbo. Noul Accord va beneficia de un nou motor de 2.0 litri turbo, menit să înlocuiască vechiul V6 de 3.6 litri, cu care mașina se vindea în SUA și pe care Europa nu l-a văzut niciodată. Noul 2.0 turbo este același pe care îl folosește și noul Civic Type R, însă în cazul lui Accord a fost ușor cumințit, urmând să dezvolte între 280 și 300 de cai putere.
Alături de acest vârf de gamă, sedanul de segment mediu va beneficia și de propulsorul 1.5 turbo, regăsit pe Civic și etichetat la 182 de cai putere. Lansarea noii generații Honda Accord este programată în data de 14 iulie, cu ocazia unui eveniment special, organizat la Detroit.
-
xxx, marţi, 20.06.2017 15:22
Acum 12 ani aveau un Accord care era peste Passat, Laguna, Mondeo, A4.... dar foarte scump, modelul pleca de pe la 30000€, dupa care l-au stricat prin face lift Greu sa mai revină, segmentul deja se micșorează, concurenta este teribila
-
@q, marţi, 20.06.2017 15:24
1. Ca sa raspuns la ce ai scris: Romania este o tara in Africa 2. Pun pariu ca modelu asta se va vinde si in Europa, iar la morizarea de 2L Turbo merita achizitia,
-
@xxx, marţi, 20.06.2017 15:28
era peste modelele enumerate de tine deoarece honda tintea zona premium cu accord, dar ca pozitionare e undeva intre zona de volum si cea premium
-
Onyx, marţi, 20.06.2017 15:36
@q , tocmai ai spus lucrurilor pe nume :) @xxxx. Induci oamenii in eroare. Pretul lui Accord de acum 12 ani pleca de la fix suma asta pe care o citez : ''20976 €'' iar varful de gama costa ''27576 € '' adica 2.4i 190 CP Exec Navig AT . Pret care scadea prin oferta lor.
-
xxx, marţi, 20.06.2017 15:46
@@xxx in 2005 avea acelaşi preț ca A4 in Romania (un prieten si-a cumpărat, mașina arata impecabil si acum are 210 000km) deși îmi plăcea foarte mult i-am spus părerea mea : scumpa
-
andrei, marţi, 20.06.2017 17:49
Eu nu inteleg. Sunt masini cu mult mai interesante decat un Accord. Accord a fost un esec in Europa, japonezii fiind incapabili sa ofere un model performant in clasa medie. Lucrul asta se vede si in cazul lui Avensis.
-
@andrei, marţi, 20.06.2017 18:41
....si passatul e interesant nu?...de aia se vinde pe olx cu vreo cateva mii de euro mai putin,stiu pt. ca vreau sa-mi iau un accord din 2009 incoace ....sub 8500 nu prea gasesti...daca e ceva mai nou si mai bun merge pana la 20000 modele din 2012...am 8000e si as putea sa-mi iau o putoare de passat din 2010...hai 2011,dar nici nu ma gandesc...si stiu de ce...
-
name, marţi, 20.06.2017 19:10
Baiatu' jurnalist, esti complet habarnamist. Care parte din' Honda Accord nu se vinde cu motor de 3.6 litri, ci de 3.5' nu ai inteles-o?
-
gore, marţi, 20.06.2017 21:49
@andrei Honda Accord 3.5L 270HP 0-100 in 5,7sec cat Tesla Model S P70 ....Chiar ca ''incapabili'' japonezii astia domle'
-
Andy, marţi, 20.06.2017 23:06
Multi vorbesc din citite sau din povesti cand vine vorba de Accord-ul de generatia 7 (cel care a suferit de altfel si facelift-ul). Taica-miu si l-a luat de nou, in varianta de top existenta atunci in Romania, 2.4 Exec Auto (190 cp) la 27.000 de euro. Cine zice ca incepea la 30.000 confunda probabil cu Legend-ul (care apropo avea motorizare de 3.5 de care zice gore, Accordul neavand niciodata in Romania sau Europa motorizari mai mari de 2.4).
-
zarnesteanu, miercuri, 21.06.2017 03:38
Este foarte interesant cum la fiecare stire cu o masina asiatica, apare cineva care incepe un dialog cu el insusi si lauda asiatica de te umfla rasul. In acelasi timp nu-si poate stapani ticul psihologic si plesneste TDI-ul si VW, dusmanul de moarte al geambasilor de masini asiatice in Europa. Este uimitor cum acest chibrit umed uita dezastrul astonomic in care se afla aceasta honda in Formula 1. O firma care s-a umplut de maro asa cum nimeni n-a mai reusit s-o faca in istoria sportului cu motor. Anul trecut McLaren aveau 78 de puncte dupa 7 curse. Anul asta sunt la 0 absolut datorita motoarelor catastrofale pe care honda le furnizeaza. Nici macar salariul lui Alonso platit de honda si zeci de milioane arse stupid in aer nu mai pot sa intoarca situatia. McLaren deja se uita pana si la dusmanii traditionali, doar sa scape de piaza rea numita honda. Ce sa mai vorbim de motoarele honda puse pe civicuri si acorduri in toata lumea care mananca ulei in prostie si firma refuza sa faca ceva pana cand nu e amenintata cu procese la tribunal. Vorbim de motoarele in 4 si 6 cilindri. Bafta maxima cumparatorilor de masini din 2008-2010. Fiabilitate de 2 lei in care mai cred doar alde @mascarescu In schimb cineva nu are liniste si pace aici pana cand nu umple site-ul asta de minciuni ordinare, cu acelasi limbaj de lemn de care ni s-a acrit de ani de zile. Citesc aici la stiri dialogul nebunului, si pe urma ma mut pe Formula 1 si trag un ras copios. Pacat de rarisimii pasionati cu picioarele pe pamant ai acestei firme. Oare chiar exista in realitate?
-
andrei, miercuri, 21.06.2017 09:37
Am condus inclusiv Legend cu motor 3.5 litri si a fost dezamagitoare transmisia si in general tinuta de drum a masinii. Pur si simplu Honda a incercat marea cu degetul in clasele mari, dar nu a avut succes, pentru ca masinile au fost slabe raportate la concurenta. Indiferent ca era vorba de VW (cata autoflagelare cand vine vorba de astia, in fine...) sau de alt concurent. In plus, a justifica vreo calitate a unei masini prin pretul de vanzare de pe OLX...
-
Coco, joi, 22.06.2017 21:26
Nu vreau să deranjez pe nimeni...dar Honda mereu a făcut modele auto cu înaltă calitate tehnică și tehnologică, fiind un adversar redutabil în segmentul D dar faptul că nu a fost preferată, din diverse considerente obiective sau subiective, nu îi diminuează/anulează valoarea de produs.
-
zagado26, duminică, 25.06.2017 22:36
Accord 2008 - CU2/AT (201 CP), varianta Executive - a fost 29.726 Euro in decembrie 2008. Dupa cateva luni, datorita cresterii valorii yenului, pretul a mai crescut cu circa 2.000-3.000 de Euro. Legend - in aceeasi perioada avea pretul in reprezentanta de 50.000 Euro. Masinile sunt bune, pozitionarea ca pret a fost gresita. Daca vrei sa intri pe piata si sa faci volum de vanzari nu te arunci cu preturi mari, cu atat mai mult cu cat romanii oricum nu stiu decat de grupul VAG. Incepi cu preturi accesibile, cum fac coreenii si, incetul cu incetul iti creste cota de piata. Faptul ca noul Accord ca si design se va baza pe Civic mie personal nu-mi place. Mi s-ar fi parut normal sa se pastreze identitatea fiecarui model nu sa faca precum BMW si compania. Si ca sa nu fiu inteles gresit sunt proprietar de Accord CU2/AT Executive, sunt fan Honda dar nu fanatic, in sensul rau al cuvantului. @zarnesteanu - Accord-ul meu a facut 8 ani in decembrie 2016 si nu mananca ulei asa ca poate ne dati niste link-uri care sa dovedeasca afirmatia generala pe care o faceti. Daca ar fi facut-o as fi fost primul care ar fi recunoscut-o ca doar nu am actiuni la Honda Corp. Cred ca fiecare marca are perioade mai bune sau mai rele iar genii cum a fost Soichiro Honda se nasc rar.
Citeste si
-
MODELE NOI | vineri, 22 noiembrieNoua Kia EV9 GT: cea mai puternică versiune are 501 cai putereKia a dezvăluit oficial noul EV9 GT, cea mai puternică versiune a SUV-ului electric. Noua versiune de performanță promite un propulsor de 501 cai putere și aduce numeroase elemente vizuale noi și exclusive. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembriePrimele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 kmDS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembrieNoul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 kmHyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 20 noiembrieBMW: primele mașini de teste Neue Klasse X, produse în UngariaBMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. Citeste tot
-
MODELE NOI | marţi, 19 noiembrieViitorul Citroen C4, rival pentru Dacia Duster?Viitoarea generație a lui Citroen C4 este pe cale să devină un rival direct pentru modele ca Dacia Duster. Noul model compact va fi inspirat de conceptul Citroen Oli, prezentat în urmă cu 2 ani. Citeste tot
Nu,cel putin romanii nu merita asa ceva....lasa-i cu tdi-urile lor nu merita deranjati cu lucruri de calitate ,din totdeauna romanii au preferat cantitatea(vw),snobismul(bmw...pisicuta in special) si orgoliul (platit in mercedesuri)...