In Mexic, Logan devine...Nissan Aprio!
Stim foarte bine ca Logan se vinde sub marcile Dacia si Renault pe toate pietele lumii. Ei bine, in Mexic, Logan va fi Nissan si se va chema Aprio.
Stiam inca de ceva vreme ca Logan, modelul dezvoltat de Renault si Dacia si vandut pe toate pietele pana acum sub acest nume, isi va schimba denumirea pentru piata mexicana. Mai mult, ati aflat de la Automarket acum ceva vreme ca in Maxic Dacia/Renault Logan va fi vandut sub sigla Nissan, in virtutea colaborarii dintre constructorul francez si cel japonez.
Ei bine, avem acum confirmarea oficiala a redenumirii lui Logan. Acesta se va numi Nissan Aprio si, in afara partii exterioare usor regandite (elementele evidente fiind sigla si grila specifice Nissan), va fi identic cu Logan-ul pe care il cunoastem cu totii. Daca v-ati indoit vreun moment de capacitatea de absorbtie a modelului pe piata din mexic, aflati ca previziunile arata ca Nissan Aprio se va vinde in circa 60.000 de exemplare in 2008. Pentru mai multe informatii privind Logan-ul mexican puteti vizita site-ul oficial. Aveti insa nevoie de cunostinte aprofundate de limba.
Nu este pentru prima data cand Renault si Nissan isi "amesteca" modelele in Mexic, versiunea in trei volume a vechiului Clio fiind pus la vanzare aici sub numele Nissan Platina.
-
BLONDU28, marţi, 17.07.2007 13:00ha ha ha `
alta marie cu aceeasi palarie
-
cressty, marţi, 17.07.2007 13:09e clara treaba
avantaje si dezavantaje pt ambii constructori. francezii au un AVANTAJ deoarece vor vinde multe masini si vor incasa mai multi bani decat producatorul japonez deoarece ei vin cu toata masina in afara de sigla nissan.pt japonezi avantajul ar fi aceea ca vor scoate ceva bani de la francezi, datorita siglei.un DEZAVANTAJ ar fi pt ambii producatori deoarece masina nu este fiabila fata de concurentza din Japonia, cel mai mult avand de suferit japonezi deoarece dezamagesc populatia tarii lor cu o masina inferiaora marcii Nissan .....
-
taff, marţi, 17.07.2007 13:14Loganul e super masina
eu am avut logan de 1.4 si pana la 50.000km nu i-am facut nimic. Duceti-va si nteresati-va la alfa romeo de ex si-o sa vezi ca pana la 50.000 km erai prieten cu tot service-ul asa de des ii vizitai. Apoi l-am vandut dupa 2 ani si am pierdut fata de pretul de achizitie doar 700 euro. Daca mai stie cineva un caz similar in lume???? Asa ca nissan e mai destept decat multi dintre voi care-si dau cu parerea. Asta e.
-
bodo, marţi, 17.07.2007 13:35prosteala pe fatza
poate sa-i puna si sigla de Bmw rabla tot rabla ramane.mam saturat de logan in sus logan in jos dar de fapt daca lumea spune ca loganul e masina buna de ce oare e plin ziurul cu vanzari logan,doar in iasi sunt aproape 3 pagini cu vanzari lonag.si acuma ma intreb de ce vor proprietarii sa le vanda daca sunt masini bune,dativa si voi cu parerea.
-
Marcu, marţi, 17.07.2007 13:40"Perceptia e realitatea"
In America de Nord si in cea Centrala, Nissan sta mult mai bine decit Renault (cred ca doar Fiat-ul sta mai rau)in ceea ce priveste notorietatea si perceptia publicului despre calitatea masinilor produse si comercializate sub cele doua marci. In plus, Nissan beneficiaza de notorietatea SUV-urilor si a versiunilor sport beneficiind in ultimii citiva ani de o publicitate remarcabila. Totodata, vinzarile Nissan au cam scazut in ultima vreme, asa ca e normal sa incerce o revenire pe seama segmentului de jos, dar f. numeros.
-
Eu, marţi, 17.07.2007 14:03RE: prosteala pe fatza
Hai sa nu incepem cu aia e proasta si aia e buna. sunt f multe Loganuri vandute si automat sunt multe care se revand(daca era chiar asa de proasta nimeni nu ar fi tinut-o 1 an, 2 si nu ar fi mers zeci de mii de km cu ea). hai sa comparam statistic, ar fi culmea ca bmw, de exemplu, care are de 10-20 de ori mai putine masini vandute sa umple la fel de mult paginile ziarelor la masini mana a 2-a. Nu spun ca nu sunt diferente de calitate intre BMW si Logan. Diferente sunt si destule, dar si diferente de pret...
-
GIL, marţi, 17.07.2007 14:05Nissan
Asa se explica si proasta calitate a Primerelor comercializate in Romania. As vrea sa stiu daca este vreun forum unde sa POSTEZ SFATURI PENTRU A NU CUMPARA NISSAN, sau ceva de la aceasta gasca. Sunt gata sa te pupe si in .... pana cumperi, dupa care dispar in spatele call center-ului si a unor functionari anosti, dar bine antrenati ca sa traga de timp si sa nu rezolve problemele la aceste masini proaste, proaste. Daca cumva este un shmeker de la aceasta companie suparat pe ce am scris astept sa se dea in vileag. Atentie mare inca o data, ca aveti de tras.
-
Daniel-Mircea, marţi, 17.07.2007 14:10Nissan
Nu vreau sa fac aprecieri asupra Logan-ului. Trebuie totusi sa remarc ca Renault este in stare sa faca praf orice marca. Nissan este cu totul altceva decât Renault deci, nici daca ar fabrica Megane sub marca Nissan nu as fi de acord. Pentru ca detin ambele tipuri de masini ....
-
Dany, marţi, 17.07.2007 14:16Service -ul de deficitar in Romania
Ce a zis GIL mai inainte e valabil peste tot in Romania, cel putin in Timisoara, serviceul e EXECRABIL la aproape toate marcile: Dacia, Renault, Ford, Mercedes, Opel, Peugeot, Hyundai; nu stiu la restul dar probabil e la fel. Asta la reprezentante, ca la service-urile particulare e poate chiar mai rau, poti lua tzapa si mai usor! Toti or invatat sa te trateze foarte frumos pe fata, cafeluta,ceai, asigurari ca totul e OK is cei mai profesionisti/formati si in service oamenii lor is dezastru! habar nau, lucra dupa ureche de multe ori mai mult strica in masina cand pleci cu ea de acolo!
-
doina, marţi, 17.07.2007 14:26logan
am mers cu un logan cu 90000 km la bord si inca merge foarte bine. e adevarat ca service-ul lasa de dorit, dar asa e la noi cu service-ul in genere.
-
Virgil, marţi, 17.07.2007 15:03Aprio
Alianta Renault-Nissan are la baza pe de o parte accesul lui Renault la piata americana, in care Nissan este mult mai bine pozitionat, si la tehnologiile de productie mult superioare ale japonezilor. Pe de alte parte Nissan beneficiaza de accesul la o piata europeana, ale carei elemente culturale ar fi putut fi o bariera in calea penetrarii cu produse ale extremului orient. Totusi experienta de succes a marcilor Toyota si Nissan pe piata europeana dovedesc puterea de perceptie pe care produsele japoneze o au intiparita in mintea consumatorului. Si aceasta gratie produselor electronice care au penetrat adanc life-style-ul europenilor. Si iata cum calitatea germana este mai putin dorita decat noua tehnologie si calitate japoneza. Cum Nissan se gandeste serios sa ia in considerare o rupere a aliantei cu Renault, este de inteles de ce pe pietele Americii de Nord si de Sud produsul promovat poarta amprenta Nissan. Inca Renault nu reprezinta o garantie a caliatii. Dealtfel acest "blam" il poarta toate marcile auto franceze.
-
gemuna, marţi, 17.07.2007 15:09re
prio de Virgil (17.07.2007, 15:03) Alianta Renault-Nissan nu e alianta, e acelasi concern
-
pit78, marţi, 17.07.2007 15:32aprio
Cam ce avem noi de pierdut sau castigat daca se cheama logan sau aprio? Nu mai pierdeti timp cu lucruri inutile, si pentru aia nemultumiti de serviceu-ri, cereti fratilor acte adica: constatare, factura, garantie etc si daca aveti probleme direct la OPC baietii aia abia asteapta sa arda pe careva. dar daca nu ai acte de la service pt ca umbli dupa lucruri ieftine de unde vrei calitate.
-
Andi Stancu, marţi, 17.07.2007 15:45Eu cred ca sunt bune
@bodo: si de BMW-uri sunt pline ziarele cu anuturi, asta inseamna ca sunt proaste ? Nu a zis nimeni ca sunt cele mai bune, deci daca vrei, poti progresa, si atunci trebuie sa-ti vinzi Loganul.
-
Virgil, marţi, 17.07.2007 15:58Aprio (2)
Draga gemuna, Nu ma dau in vant dupa discutii in contradictoriu, insa "concern" inseamna altceva decat ceea ce este intre Renault si Nissan. Japonezii nu fac concerne, ei fac keiretsu, si asta numai intre ei. la coreeni aceeasi forma de organizare se cheama "cheeabol". Exemple: Samsung, Sony, LG (puteti face o lista cu produsele care poarta numele de mai sus si veti intelege termenii). Nici pacat PSA nu este concern. Este doar un "grup" in care actionari principali sunt Peugeot si Citroen. Acolo se gasesc si cateva "urme" de Total Fina si Michelin. Ma inclin.
-
Lucian, marţi, 17.07.2007 16:25
Wei nene noganu a aprut acu 2-3 ani...naiba stie cand, pe cand BMW scoate pe serie din 78 sau mai bine. Nu mai comparati voi roamnia cu germania.Si poate multi dintre noi stiu ce parere au francezii despre romani respectiv Romania. Hai sa o mai lasam balta. Loganu e masina pentru pleava care habar nu are ce sa faca cu bani, la fel ca si masinile coreene toate (gen daewoo si mai nou chevrolet) Mai lasa-ne....
-
Chriss, marţi, 17.07.2007 16:33
oricum arata mai bine k loganu nostru..cel putin in partea din fatza...
-
aker, marţi, 17.07.2007 16:59Rusine renault
Ma buna promovare face Renault noii marcii de automobile din grupul sau (Dacia),parca era vorba ca va fi un fel de Skoda pentru Volkswagen.Da de unde daca se vinde in toata lumea sub alt nume ,adio indentitate de marca ,pe viitor preconizez ca Dacia va face modele cu sigla Renault . De fapt cam asa sunt francezii seriozitate 0.
-
Nu conteaza, marţi, 17.07.2007 17:26Pentru Aprio
Cu tot respectul pe care il am ptr parerea fiecaruia, vad ca sunt o gramada de oameni care isi spun parerea(nefondata si bazata pe nesimtire).Intr-o tara care piata auto este "0" toti sunt specialisti ca si-au cumparat "o geramana la mana a doua".Trebuie sa intelegeti in final ca piata auto este o AFACERE si atat cat un producator vinde este pe val.Loganul va fi un mare succes in Mexic comercializat sub sigla Nissan tocmai ptr ca este o tara fara o putere mare de cumparare si mai putin snoaba decat Romania.In ceea ce priveste "Alianta" Renault-Nissan este mai putin o alianta si mai mult u concern controlat 100% de Renault.Renault detine mai mult decat pachetul majoritar din Nissan(28%), 44,5% cu drept deplin de vot pe cand Nissan are 14% dar fara drept de vot.Ceea ce inseamna ca pot primi bani de la Renault din profit.Nissan NU POATE sa iasa din concern decat daca Renault VREA sa le vanda inapoi actiunile.Iar acum cand au deja dezvoltate 5 platforme comune care le-au salvat ambilor in jur de 5 miliarde de euro nu prea stii ce vorbesti cand spui ca Nissan si-ar dori sa isi RASCUMPERE actiunile.Iar ptr informati ta generala TOT ce se produce sub siglele Renault, Dacia, Samsung Motors, Nissan ,Infiniti sunt dezvoltate de 18 subcomisii de inginerie care sunt in final controlate de Renault.Deci tot ce este Nissan, Infiniti si Grupul renault, cu exceptia a trei motoare(VQ35,VQ45,Vq56)si a unei platforme vechi Nissan(FF-Alpha)totul este nou dezvoltat 60%-40% de Renault.Si spre deosebire de parerea "de experti" aromanilor, concernul controlat de Renault este numarul 4 in lume ca vanzari(se preconizeaza ca in 2 ani va trece pe 3), iar in ceea ce priveste valoare de capital,investitii si profit sunt pe 2 in lume dupa Toyota.Si daca vrei sa ma intrebi de unde stiu iti spun ca sunt analist al pietei auto in USA.
-
Just me, marţi, 17.07.2007 17:50Logan vs Germane vs Japoneze vs ...
Ce aveti cu Loganul. E o masina ieftina care isi face treaba ... te duce din punctul A in punctul B ... si pe deasupra e si reliable. Problema in romania este service-ul. In timp se vor schimba in bine si serviciile lor. Daca vrei confort cumpara un mercedes (un C280 din 1995 e muuuultt superior Loganului si il cumperi si putin mai ieftin ... dar crede-ma costul de intretinere e incomparabil. Daca te lasa ceva la mercedes platesti cu miile de dolari. Si nici mercedul nu mai este chiar asa de reliable). Si pana la urma tu alegi ce masina vrei sa cumperi. Nimeni nu te forteaza sa cumperi Logan.
-
Fan Volkswagen, marţi, 17.07.2007 18:00Hai sa va mai dau eu o ideie
O ideie care nu am vazut-o pe aici(am citit printre randuri doar)poate ca nissan cumpara de la renault sau renaultul pitestean (dacia) masini ca nu mai au de unde sa rupa inca cateva loturi de masini si pentru mexicani ...da da-o dreaq... tocmai lologan ? :)), O zi buna :)
-
horhel, marţi, 17.07.2007 18:11masina pt mexicani
Oricat de prost ar fi Loganelul sigur consuma mai putin decat animalele americane ... motoras de 3.8 litri si 200 de cai (GM) ... lol
-
Dumitru, marţi, 17.07.2007 18:34Pentru Fan Volkswagen
Este posibil sa traduci in limba romana insiruirea incoerenta si agramata de cuvinte pe care ai scris-o mai sus?
-
Dumitru, marţi, 17.07.2007 18:42Informatia nu e noua
Informatia referitoare la Nissan Aprio dateaza de la sfarsitul lunii martie si e cuprinsa intr-un comunicat de presa dat de Nissan Mexic, preluat la vremea respectiva de mai multe publicatii de limba spaniola. De vreo trei saptamani, pozele postate aici circula pe mai multe site-uri internet (spaniole, frantuzesti, italiene, olandeze). Evident, informatia nefiind in limba engleza, e mai greu sa fie descoperita de bravii nostri ziaristi. Pentru toti cei care isi dau cu parerea: pe forumurile de discutii internationale se vorbeste cu mult mai mult bun simt si apreciere despre Logan si despre Romania. Din pacate, observ ca foarte multi dintre cei care se exprima pe acest forum simt o satisfactie deosebita sa scuipe in sus...
-
micutzu_mvp, marţi, 17.07.2007 21:22vw e terminat de mult
vw e terminat de mult. japonezii le-au luat-o inainte cu vreo 5 ani. stiu mai multa lume care se plange de fiabilitatea masinilor vw (mai ales la diesel cu pompa de injectie). mai lasati-ma cu nemti ca la urma urmei sunt si ei oameni nu sunt chiar zei.
-
Radu, marţi, 17.07.2007 22:06Renault - Nissan
Pentru cei care nu stiu ... Renault a cumparat Nissan de ceva vreme ... nu va stresati degeaba mai baieti ... Tot ziceti aici de americani .... sora-mea are un Isuzu Amigo. O Honda Accord a lovit masina ei in parcare. Honda Accord e terminata complet ... fier vechi. La sora-mea i s-a crapat bumperul. Isuzu e facut de GM. Asta nu inseamna ca toate masinile GM sunt sigure la accident. Orice masina mica va fi lovita de un SUV ... va fi un dezastru. Din puctul de vedere a Loganului ... atata vreme cat o sa reziste ca alte junk-uri gen GEO Metro sau Chevy Aveo ... din cauza pretului va fi lider de piata
-
julio, marţi, 17.07.2007 22:10pentru micutzu
vw e termiat de mult? tu iti dai seama de cea ce ai zis...mai gadeste-te putin la marca care a inventat buburuza si multe alte inovatii care au facut ...poate ca trec si ei printr-o perioada grea dar vw mai are foarte multe de zis in lumea auto .....baga capul in congelator si gandeste-te vreo vreo doua ore la rece inainte sa mai postezi asemeea aberatie
-
laurro, marţi, 17.07.2007 22:47francofoni suntem doar !!
si fratii nostrii intru francofonoie au acelasi procedeu de a merge cu cioara vopsita, doar ca sa le ia banii la mexicani. nu stiu unde se vor fabrica aceste masini, dar tot pentru lumea a treia sunt !! scuze posesorilor de logan, sunt alceva decat vechile dacii, dar sunt masini la nivelul anilor 90. un cunoscut si-a luat logan de 1,4 si am facut o proba cu el. fara aer si abs,un model din 2006, doar eu in masina si debea a reusit sa plece de pe loc ! are 26000 km la bord ! o fabie de 1,2 e mult mai nervoasa si mai stabila, sau vw polo la aceeasi capacitate( 1,2. de 1,4 nici nu mai vorbim, ca sunt motoare care le-au pus si pe golf 5 ) si atunci ce-mi place la logan ? motorizari nu, caroseria arata cum arata, fara prea multe dotari, service-ul sub orice critica si scump....deci imi place pretul !! atunci cumpar pret si nu masina !! asta e ! cine poate sa-si ia alceva sa o faca.
-
seby, marţi, 17.07.2007 22:52masini
Salut ! Multa lume considera ca masina cea mai buna este cea pe care o are...! La urma urmei, asa si este pt ca masina pe care o ai te duce in concediu,la servici, la cumparaturi, nu masina altuia. Asa ca atentie la marca si dotari (dupa bugetul fiecaruia)!!!
-
deeu, miercuri, 18.07.2007 02:09pt taff
poi de ce ai vandut asa o masina fiabila daca atat o lauzi?????
-
stefan costachi, miercuri, 18.07.2007 02:31vw
vreau sa stiu si eu parerea vostra depre noua marca vw jetta.este facuta in mexico.ce credeti voi sincer.
-
Obstireanu, miercuri, 18.07.2007 02:49Rezervele de petrol
Prea putin se vb. despre epuizarea rezervelor de petrol. Previziunile sunt f. sumbre si bine ascunse; 5 ani!!!. Atat mai dau specialistii din domeniu studiile aratand ca dupa acesti 5 ani condusul unui automobil va fi un lux. Cine va avea resurse sa poata plati 6-10-20 euro/litru va mai face fitse, si vor fi cativa. Un Columbeanu, Becali sau alti baietsi deshteptsi vor mai conduce masini o vreme dar cand va ajunge litrul la 100, 200..1000 euro cred ca se vor mai gandi. Tocmai din acest motiv constructorii de automobile puternic sustinuti(din totdeauna) de petrolisti se dau de ceasul mortii sa vanda cat mai multe unitati. Asa a fost si cu producatorii de televizoare/monitoare cu tub catodic care, destui ani au obstructionat/oprit trecerea la ecrane plate plasma/LCD. Cumparati oameni buni astazi, repede o masina pt. care, peste cativa ani veti plati multi bani ca sa scapati de ea. Uite si o idee de afaceri "Pompe funebre pt. masini"... :))
-
Fiecare cu parerea lui..., miercuri, 18.07.2007 10:38Dan M
Cu toate ca ceea ce spun eu acum, la fel cum ceea ce spune fiecare e analizat, va fi luat in considerare si criticat(bine sau rau) de altii, mai multi sau mai putini, pot sa spun un singur lucru cert: LOGANUL e o masina si a evoluat ENORM. Acum pentru cei care stiu sa spuna o parere avizata, coerenta si corecta gramatic nu pot decat sa-i felicit. Sunt de aceeasi parere cu Dumitru, Just me, seby, Nu conteaza si cu taff. Consider ca LOGANUL este o MASINA DE ZI CU ZI, nu una de fala de fite si mai ales este una fiabila, care nu se strica asa des si chiar si daca o face, piesele nu te costa atat de mult si e acceptabila in genere. Pentru cei care isi permit sa cumpere un Polo , Fabia si alte cele (poate Bentley, Lambo sau Ferrari)si nu ma refer la modelele doar cu volan si schimbator ca "dotari standard" ci ma refer la cei care cumpara o masina DE NOUA la o echipare cel putin medie, nu cred ca mai are sens sa-si dea cu parerea. Loganul nu e facut pentru cei care au bani mai multi sa cumpere ceva "superior" calitativ. Nu de pomana s-au inventat atatea servicii "LOW COST", doar pentru faptul ca tu un pusti alintat si nemultumit de chestii pe care nu le-ai vazut sau testat, sa faci comentarii ca zborul cu avionul la LOW COST nu e asa de confortabil la FIRST CLASS. Am vazut aici pe forum o multime de frustrati pe dacia, doar pentru faptul ca ...au avut-o multi ani si nu mai vor sa auda nici daca a facut sau nu progrese considerabile si ca sa citez pe cineva ce a postat mai sus ,"multi dintre cei care se exprima pe acest forum simt o satisfactie deosebita sa scuipe in sus..." Si inca ceva, Loganul daca e asa de expus spre vanzare, nu inseamna ca e masina proasta si poate unii au castigat-o la diverse consursuri si poatre nu-si pot permite sa tina o masina, sau pur si simplu au castigat-o in vreun fel si vazarea acesteia este un pas catre un model superior calitativ. Scenarii din acestea sunt cu gramada. Tot asa cum spunea cineva mai sus, daca Loganuri sunt atatea spre vanzare, inseamna ca BMW urile si Mercedesurile din anunturile de vanmzari sunt jafuri de masini? Poate, daca iei in considerare faptul ca multe masini sunt vandute de bisnitari...
-
ice866666, miercuri, 18.07.2007 11:40Auzi Loganu e super masina
tati se vede ca nu ai bani de altceva... sau nu ai mai condus si o altfel de masina, cum poate afirma cineva ca pana la 50.000 km nu a fost cu loganu in service cu probleme..... inseamna ca tie rusine sa recunosti ca iti intrau fiarele in poponeata cand conuceai..
-
Fra, miercuri, 18.07.2007 12:42Logan...
Felicitari Renault-Nissan-Dacia pentru punerea in practica a vanzarii Loganului si in Maexic, si in general felicitari Dacia pentru vanzarile realizate. Singura problema care se pune la achizitia unei Dacii Logan nu este faptul ca masina ar fi proasta, slaba calitativ etc pentru ca exista multe, circula, unele fara probleme, unele cu diverse interventii de-a lungul timpului, problema reala mi se pare pretul. De ce pretul? Pentru ca e al dracului de bine studiat cat sa fie doar putin sub pretul altor masini ca sa castige cumparatori care n-au bani de mai mult, dar totusi nejustificat de mare pentru nivelul de calitate si echipare pe care ti-l ofera Logan. Bineinteles ca cine are mai multi bani isi ia un Logan mai echipat, care nu mai e deloc low-cost si care e foarte scump pt ceea ce iti ofera. Dar se vand si Loagan cu echipari de top pentru ca sunt multi care prefera jenti, aer, radio CD decat cei care in aceeasi bani isi cumpara o masina mai slab echipata dar care sa aiba o grija mult mai mare de viata lor!! Nu trebuie sa ne gandim prea departe, pe primele Supernove a aparut mai intai aerul conditionat si radio CD si nicidecum ABS sau airbag!! Pentru ca Renault isi cunoaste clientii si stie cu cine are de-a face si deci stie si sa speculeze foaaaaarte bine pietele mai sarace.
-
AndriSLR, miercuri, 18.07.2007 12:42Golan!!
Pentru poporul prost din romania recomand Golanul.Oameni intregi la cap nu cumpara o asamanea masina,mai bine o masina second hand german si cu asta basta!
-
ipse, miercuri, 18.07.2007 15:48
Care va sa zica zeci de mii de oameni, din Romania si de aiurea, nu sunt intregi la cap fiindca au Logan. Bine ca sunt "dastepti" AndriSLR, ice866666 si inca vreo cativa ghertoi care simt nevoia sa jigneasca pe cei care nu gandesc la fel sau nu au la fel de multi bani. D-aia exista si Matiz si Murcielago si Ignis si Silver Phantom ca fiecare sa ia ce-si permite, ce-i place si ce are nevoie. Daca atat iti permiti si vrei o masina noua, ca sa ai pana la 3 ani garantie, si nu doar sa faci fite cu cine stie ce marca si sa incepi sa cumperi piese peste 1 an, iti iei Logan fara ca asta sa insemne ca esti prost. In schimb daca ii insulti pe altii numai pentru ca gandesc altfel, au alte gusturi, alte posibilitati sau alte prioritati, asta sigur se cheama ca esti cel putin prost (crescut). Si pt. ca banuiesc care vor fi comentariile: NU am (avut) Logan.
-
Dumitru, miercuri, 18.07.2007 20:29Pentru Laurro
Dincolo de laturile pe care le arunci cu atata satisfactie ai si niste argumente care sa sustina ceea ce spui? Pentru ca nu citesti cu atentie stirile de pe automarket.ro nu ai aflat ca peste jumatate din exporturile Logan ajung in Europa Occidentala, adica in Franta, Germania, Italia, Olanda, Spania, etc. Banuiesc ca nu ii suspectezi pe germani ca ar fi clienti din lumea a treia care pot fi dusi de nas sa cumpere masini folosind tehnologia anilor '90...
-
Fan Volkswagen, miercuri, 18.07.2007 22:11Pentru Dumitru
Sa inteleg ca nu stii ce inseamna agramat ? ete aci taticu : AGRAMÁT, -Ă, agramaţi, -te, adj., s.m. şi f. 1.. Adj., s.m. şi f. (Persoană) care face greşeli elementare de limbă; p. ext. ignorant, incult. 2. Adj. Care conţine greşeli elementare de gramatică şi de ortografie. – Din lat. agrammatos. Iar ca sa intelegi un neamtz ca mine.. trebuie sa fii "high". Sper ca intelegi romana mea :) Iti doresc... inaltare :))
-
carlos, joi, 19.07.2007 13:25hy
tot logan este, eu am avut 34000km si curgea pompa de apa dupa 1 an,usi care zdrancane geamurile scartaie, am scapat de ea si nu mai vreau sa aud de logan sau..(nissan) :)
-
Dumitru, joi, 19.07.2007 14:54Pentru Fan Volkswagen
Vezi ca daca faci un efort poti sa fii cat de cat coerent in exprimare? Incearca sa o tii tot asa! Eu iti urez succes!
-
Fan Volkswagen, sâmbătă, 21.07.2007 10:07Pentru Dumitru
Nu credeam ca o sa gasesc pe cineva pe un forum de auto care sa ma faca sa rad de .. ideile lui de copil :)) ...asa e romanul..incurca-lume si agitator de praf :) Get High
-
Mihai, marţi, 24.07.2007 08:39Felicitari "NU CONTEAZA"!
Asa e! Si mai adaug si eu ca inainte sa fie preluati de Renault, Nissan erau la pamant. Faceau masini frumoase, vindea SUV-uri prin toata lumea, dar indicatorii economici erau tragici. Fuziune, concern sau "keiretsu", acum acolo Renault face legea. Si pentru "cunoscatori" mai spun ca pana de curand boss-ul mare de la Nissan Japonia era un francez. Dar aici lumea este prea ocupata sa injure. Si cred ca daca ar exista si o rubrica unde sa se poata atasa poze, am putea admira multe lanturi de neam prost, multe ghiuluri asezate pe degete cu unghii murdare si multe masini de fite noi sau second -hand parcate prin ghetouri sau pe langa case cu turnulete. Asta asa ca sa vada si restul lumii ca ei isi permit "neste treburi".
-
Deutschland uber alles!, marţi, 24.07.2007 09:02pentru fan WV.
Asa e !Nu poate nimeni sa inteleaga un neamt ca tine, arianule mic.Pentru ca in afara de faptul ca jignesti pe toata lumea, nu ai nimic de spus. Iar comportamentul tau e mai curand latino-tiganesc decat germanic. Locul tau ar trebui sa fie in unul dintre lacasurile acelea pe frontispiciul carora scria "ARBEIT MACHT FREI".Intra repede pe google si vezi ce inseamna istetule, ca ne-ai disperat cu englezismele tale de doi lei. Alles gutte!
-
Adrian, joi, 26.07.2007 08:34despre Marii
Cred ca trebuia: aceeasi Marie cu alta palarie (chiar daca este de la un blond...)
-
lol, duminică, 29.07.2007 18:16lol
nu mi vine sa cred :) e identica
-
dumi, miercuri, 08.08.2007 14:38pt. mihai
am io o impresie gresita ca , Carlos Goshn e brazilian???
-
xx pro, joi, 13.09.2007 22:43mai bine una noua
eu cred ca e tocmai invers cine cumpara masina second hand n-are minte prea multa sau mai bine zis e destul de bogat...! si Henry Ford cind a fost intrebat de ziaristi l-ea raspuns; domnilor eu va recomad mereu o masina NOUA.
-
PRO, vineri, 14.09.2007 12:09
Deacord cu ultimul post: mai bine noua si o spun pt ca stiu. Am observat asta de mult si nu am inteles de ce cei ce nu au masina de nici un fel sau care au alt tip de masina sunt atat de insistenti sa dem cat de prost e loganul. E treaba lor, sunt liberi sa-si ia ce masini vor sau sa nu-si ia nik dar s-o lase mai moale. Pe proprietarii de logan nu i-am vazut, frate, sa se lupte asa nici sa arate ce masina proasta are altul si nici ce masina buna are el. Oricum e super masina tinand cont de rap. calitate-pret. Si se vede dupa repeziciunea cu care se extinde pe diferite piete, in 2008 urmand si variante cu volanul pe dreapta in Marea Britanie. Pt cel ce zicea ca Reno castina si ca pierde Nissan sa stea linistit ca nu s-a bagat nimeni in afacerea asta ca sa pierda ci ca sa castige. Reno detine 44% din actiunile Nissan. "Loganul este o masina al carei succes nu mai trebuie explicat. Pret bun, confort si spatiu mare. Vanzarile de pe piata interna nu fac altceva decat sa confirme o tendinta prognozata de noi, motivata de cererea tot mai mare de pe o piata aflata intr-o dezvoltare continua" (dailybusiness), "Renault ramane insa liderul autoritar in materie de vanzari de auto din import, cu 8190 de modele vandute." (dailybusiness)
-
sorin, luni, 26.11.2007 21:40logan
sunt multumit de loganul meu
-
Katyan, sâmbătă, 24.01.2009 14:16Raspuns pentru toti
Oameni buni,stati cateva secunde inainte sa afirmati ceva. LOGANUL ESTE O MASINA PENTRU LUMEA A3-A. Vi se pare ca din punct de vedere economic suntem asa dezvoltati sa ne permitem o masina de peste 30000de euro? Da, aceasta este un autoturism,Pana in aceasta cifra este o ,,masina,,. La banii acestia cumperi si siguranta si confort . Pentru cei care nu au condus logan: -In urma cu 5 ani am lucrat in service auto,am fost in functie de conducere asa ca am plecat cu majoritatea masinilor ce ramaneau peste noapte .BMW.Audi,Toyota......pana si cu un microbus am plecat intr-o seara. Am condus 2 ani saab 9000 aero---cea mai tare masina de pe piata auto---(comfort,siguranta,destul de aratoasa,viteza? nu are rost sa comentam). Ce am vrut sa evidentiez? Ca am condus majoritatea auto de pe piata romaneasca si cunosc cam toate marcile auto,deci pot face anumite comparatii. Un alt exemplu: Lucrez acum la o firma ce are in dotare DACIA. Am condus Logan 1,5 dci pe toate drumurile patriei,pe munti dealuri campuri,120000 Km parcursi fara a avea incidente majore,fara a schimba decat ,consumabile.Autonomie 1000Km cu un plin de motorina. Sa fim sinceri,si loganul poate fi facut sa fie stabil ca auto straine,(suspensii sport si mai joase,cauciucuri de firma si multe altele) dar nu vei mai putea sa parcurgi sosele proaste din romania,nu vei mai putea urca borduri. Domnilor fiti sinceri cu voi si nu va mai amagiti,masina second este mai scumpa ca cea noua,va pot da un exempu scurt , opel din 2005 cumparat cu 10000euro(acum 1an),dupa 1 an de la cumparare a trebuit sa schimbe :distributie,baterie,si surpriza calculator injectie chit de ambreiaj +volanta,faceti va rog dumneavoastra calculul. Va permiteti acete reparatiii? Daca nu ....LOGAN nou cu garantie 3 ani, Ati facut aceste calcule? NU. CONCLUZIE. Suntem o natiune din lumea a treia nu ne permitem ,,lux.,, sau nu toti. Pentru cei care isi permit o alta masina decat logan nu pot avea pareri despre masina saracului si nu au ce cauta pe acest forum. Deci va rog sa ve vedeti de masinile dumneavoastra straine si sa ne lasati pe noi loganistii cu ce ne permitem sa cumparam si sa intretinem. Va urez sofat usor fara evenimente.
-
Tano, duminică, 12.04.2009 14:53Pentru Katyan
Mai Katyan, intr-adevar, Loganul este pentru romani o masina foarte buna din multe puncte de vedere- consum, spatiu, siguranta. Si daca te gandesti ca este buna si ca masina de familie, ai spus totul. Singurul lucru pe care vreau sa il spun este ca daca nu ai acum un Logan macar cu aer conditionat, atunci mai bine nu il ai. Tu spui ca ai un Logan de la servici. Masina ta personala ce marca e? Daca te muti de la serviciul asta si iti da o alta masina, cu siguranta ca nu o sa mai ai aceeasi parere buna despre Logan. Apropo, spui ca ai strabatut toate drumurile patriei cu loganul actual. Daca poti sa imi spui, ce serviciu ai? Cu respect.
Citeste si
-
INDUSTRIE | joi, 28 iunieBMW ar putea produce maşini la o fostă fabrică MitsubishiUzina NedCar din Olanda, singura fabrică Mitsubishi din Europa, ar putea fi utilizată de BMW Group pentru producţia de modele Mini. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieBMW nu va prelua tehnologie de propulsie alternativă de la General MotorsOficialii BMW au anunţat că au sistat discuţiile cu omologii lor de la General Motors privind tehnologiile de propulsie alternativă. Cele două companii nu au renunţat la ideea unui partneriat. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieGiles Taylor este noul designer şef de la Rolls-RoyceRolls-Royce are un nou designer-şef. Numele său este Giles Taylor şi s-a alăturat mărcii de lux acum un an de zile venind de la Jaguar. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieRenault vrea să vândă mai multe maşini în afara EuropeiFrancezii de la Renault vor să-şi reducă depdendenţa de piaţa fragilă din Uniunea Europeană, plănuind să vândă mai mult de 50% din producţie pe pieţele din afara Europei. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieBMW i3 va avea un preţ între 35.000 şi 40.000 euroPrimul automobil electric construit de BMW va avea un preţ de bază ce va varia între 35.000 şi 40.000 euro. BMW i3 va fi disponibil pe piaţă începând cu 2014. Citeste tot
Nu se poate sa iti bati joc de Nissan in halul asta.... probabil k au transformat loganul in nissan deoarece japonezii p plan mondial stau mult mai bine la vanzari de cat frantuzii......