În fața unor amenințări ca Renault Talisman, Ford Mondeo și VW Passat, Mazda6 nu se predă: îmbunătățiri consistente pentru modelul japonez
Mazda6 a primit o serie de îmbunătățiri tehnologice pentru a putea continua lupta cu numele grele din segmentul mediu.
Pentru a ține piept cu numele grele din segmentul mediu premium, Mazda6 primește o nouă serie de îmbunătățiri pentru versiunea 2017. Sedanul și break-ul japonez vor beneficia de mai multe detalii tehnologice, modificările estetice fiind trecute pe planul doi, având în vedere că mașinile încă arată bine comparativ cu rivalii din segment. Singura noutate la acest capitol este noua culoare de caroserie Gri Machine.
Noutățile tehnologice încep de la nivelul șasiului. Mazda6 primește noul sistem G-Vectoring Control, o tehnologie unică în lume, care permite ajustarea cuplului motor în funcție de direcție, îmbunătățind astfel tracțiunea pe fiecare axă. Nevoia de a face corecții ale direcției se reduce, iar precizia acesteia crește.
Noutăți importante și în habitaclu, acolo unde inginerii Mazda au antifonat mult mai bine interiorul. Ușile au fost izolate mai bine, geamurile au devenit mai groase, iar podeaua, plafonul și consolele au fost de asemenea mai bine separate de zgomotele din exterior. Confortul pasagerilor este sporit și cu ajutorul unei noi tapițerii Nappa, oferită în culori contrastante și cusături speciale.
Lista de tehnologii se îmbogățește cu un head-up display color (până acum exista doar unul monocrom) și cu mai multe sisteme de asistență, cum ar fi recunoașterea semnelor de circulație și avertizare la depășirea benzii de mers. Volanul a fost redesenat și este similar celui regăsit pe Mazda3, în vreme ce în spatele acestuia, între instrumentele de bord, a apărut un nou ecran tactil de 4.6 inch, color, cu grafică îmbunătățită.
Sub capotă, doar dieselul de 2.2 litri vine cu câteva noutăți tehnologice importante. El dispune acum de trei noi sisteme pentru a crește capacitatea de reacție și pentru a reduce zgomotul motorului: High-Precision DE Boost Control (îmbunătățește controlul presiunii de supraalimentare pentru a face mai precis răspunsul la acționarea pedalei de accelerație), Natural Sound Smoother (folosește un amortizor pentru a atenua zgomotul detonațiilor diesel) și Natural Sound Frequency Control (variază distribuția motorului pentru a neutraliza undele de presiune, suprimând trei benzi de frecvență critice, în care, în mod normal, componentele motorului vibrează cel mai tare). Prin urmare, ambele versiuni de putere ale unității de 2.2 litri, cu 150 și 175 de cai putere, vor fi mult mai silențioase.
Cei care preferă benzina vor avea la dispoziție unitățile actuale de 2.0 litri cu 145 și 165 de cai, precum și propulsorul de 2.5 litri și 192 de cai putere.
Noul Mazda6 va fi disponibil în toamna acestui an, echipa Automarket urmând să-l testeze în cadrul unei sesiuni dedicate presei internaționale, desfășurată în luna august la Barcelona.
Nu ati prins ideea, nu Renault, Ford si VW sunt amenintarile, ci chiar Mazda ;).