
Îmbunătățiri pentru Polestar 3: arhitectură la 800 V și încărcare cu 350 kW
Constructorul suedez de automobile anunță o serie de îmbunătățiri majore pentru modelul Polestar 3. Vorbim despre o arhitectură de încărcare la 800 V, o putere de încărcare de până la 350 kW și până la 680 de cai putere.
Polestar 3 tocmai a primit un pachet major de îmbunătățiri. Înainte de toate, vorbim despre o arhitectură de încărcare la 800 V, ceea ce înseamnă că modelul cu zero emisii va putea fi încărcat mult mai rapid și la stații mult mai puternice.
Concret, puterea de încărcare a crescut până la 350 kW. Astfel, repriza 10-80% durează acum circa 22 de minute, cu 25% mai rapid decât înainte. Și autonomia, susțin reprezentanții companiei, a crescut cu 6%.
Bateriile au fost și ele schimbate. Polestar a optat pentru acumulatori CATL, litiu-ion, cu o capacitate de 92 kWh pentru versiunea Rear Motor și de 106 kWh pentru Dual Motor și Performance. Că tot am menționat, gama lui Polestar 3 a fost și ea simplificată și vor exista trei versiuni: Rear Motor, Dual Motor și Performance.
PÂNĂ LA 680 DE CAI PUTERE
Prima oferă 333 de cai putere, cea de-a doua 544 de cai putere, iar versiunea Performance dispune de 680 CP. Avem, desigur, și cifrele de autonomie: 604 km pentru Rear Motor, 635 km pentru Dual Motor și 593 km pentru Performance.
Mulțumită puterii mai mari pe care o oferă, de exemplu, versiunea Performance ajunge acum la 100 de km/h în 3.9 secunde.
Suedezii au pregătit o funcție automată care deconectează motorul de pe puntea față (în cazul versiunilor cu două motoare) atunci când nu este necesară "prezența" lui.
Tot în acest pachet major de îmbunătățiri regăsim și un procesor nou, Nvidia Drive AGX Orin, cu o putere de procesare mai mare: 254 de trilioane de operațiuni pe secundă. O creștere semnificativă de la cele 30 de trilioane ale procesorului Xavier.
Am menționat deja despre cele trei versiuni disponibile. Suspensia pneumatică va fi opțională pentru versiunea Dual Motor și standard pe versiunea Performance. Totodată, această din urmă va putea fi recunoscută mai ușor după centurile de siguranță aurii.
Paleta de culori exterioare include acum o nuanță nouă, denumită Storm. Versiunea de bază primește o tapițerie nouă, MicroTech, în nuanța Charcoal și cu ornamente din aluminiu reciclat. Înainte, acestea erau opționale.
Trebuie menționat că îmbunătățirile de tip "hardware" vor putea fi instalate și pe mașinile deja existente, de la începutul anului viitor.
În ceea ce privește noile exemplare, acestea vor fi disponibile, mai întâi, în Marea Britanie. Ulterior, noul Polestar 3 va putea fi comandat și pe alte piețe.
via Polestar
Care-i explicatia pentru care ciocănelul lui Thor ii prioritizează pe cei care au volanul montat pe partea greşită?