Îmbunătățiri în gama Hyundai i40: mici modificări estetice, sisteme noi de siguranță și apariția motorului diesel de 1.6 litri

Publicat marţi, 09.10.2018 16:30 de Cornel Șocariciu

Hyundai a publicat primele detalii despre pachetul de îmbunătățiri pregătit pentru gama i40. Constructorul asiatic a operat câteva modificări estetice, iar motorul diesel de 1.7 litri a fost înlocuit de unitatea de 1.6 litri, disponibilă în două versiuni de putere.

Hyundai a pregătit un pachet consistent de îmbunătățiri pentru gama i40. Modelul de clasă medie dezvoltat de constructorul sud-coreean va fi disponibil cu mici modificări estetice, cu o gamă ceva mai generoasă de pachete de siguranță și cu motorizarea diesel de 1.6 litri.

La nivel estetic, Hyundai a pregătit pentru i40 o grilă frontală nouă și jante din aliaj cu diametrul de 18 inch. Pentru interior, constructorul asiatic a adăugat pe lista de opțiuni două teme noi: Merlot Red și Grey/Black. De asemenea, Hyundai oferă pe i40 pachetul SmartSense care integrează sistemul Forward Collision-Avoidance Assist.

Până în acest moment, gama i40 era disponibilă cu motorul diesel de 1.7 litri de 141 CP. Pentru a trece cu brio de noile teste WLTP și pentru a primi omologarea Euro6d-Temp, producătorul asiatic a înlocuit vechea unitatea de 1.7 litri cu motorul de 1.6 litri CRDi.

Propulsorul de 1.6 litri diesel poate fi comandat în două versiuni de putere. Varianta de bază oferă 115 cai putere și 280 Nm. Alături de transmisia manuală cu 6 trepte, consmul mediu mixt anunțat de producător este cuprins între 4.3 și 4.6 litri la 100 de kilometri. Valoarea anunțată de producătorul sud-coreean a fost calculată conform noului standard WLTP, însă a fost transformată într-o valoare conformă cu standardul NEDC, pentru ca o posibilă comparație cu un model aflat pe piață de ceva vreme să fie relevantă.

Vârful de gamă produce 136 de cai putere și 320 Nm și poate fi comandat fie cu transmisia manuală cu șase trepte, fie cu cea automată cu dublu ambreiaj și șapte rapoarte. Consumul mediu mixt pentru versiunea cu transmisie automată este de 4.3 - 4.7 litri/100 de kilometri.

  • mircea badea, marţi, 09.10.2018 20:44

    cum a fost transformat consumul? e o ruptura de logica

  • bebe, marţi, 09.10.2018 22:16

    Conteaza mai putin ce variante de motorizare si echipare ofera constructorul si mai mult ce variante vor alege sa aduca (total lipsit de sens, sa ne intelegem) tembelii incorigibili de la HAR.

  • Adrian, miercuri, 10.10.2018 09:34

    @bebe Daca tu crezi ca dealerul local hotaraste ce modele importa, ai trait intr-o lume paralela pana acum.

  • someone, miercuri, 10.10.2018 11:55

    ciudata alegerea hyundai ca pe un model de clasa medie sa ofere diesel de maxim 1.6 cand in camara au si niste variante de 2.0 foarte interesante

  • eu, miercuri, 10.10.2018 12:43

    eu cred ca motoarele sunt alese cu gandul la media de emisii pe producator, Nu vor sa deschida poarta, de asta pe i20 (care e mai mare ca un Golf 4) gasesti motoare pe benzina de max 1l, cand ar putea sa puna si ceva mai de potent, mai ales ca au de unde.