Imagini oficiale pentru noul Aston Martin DBS GT Zagato: ediție specială cu doar 19 exemplare, producția începe în 2020
Aston Martin a publicat primele imagini oficiale cu viitorul DBS GT Zagato, o ediție limitată ce va fi produsă în doar 19 exemplare începând din 2020. Britanicii vor să marcheze centenarul casei de design Zagato și parteneriatul de lungă durată dintre cele două companii.
Proiectul DBZ Centenary Collection celebrează parteneriatul dintre Aston Martin și Zagato, dar mai ales cei 100 de ani de existență ai casei de design din Italia.
Pornind de la modelul DBS Superleggera, Aston Martin va crea o ediție specială DBS GT Zagato, care va fi produsă în doar 19 exemplare la sediul din Gaydon.
După primele schițe oficiale care au apărut în martie, britanicii au publicat și primele imagini cu viitorul DBS GT Zagato.
Cele 19 unități DBS GT Zagato fac parte din colecția aniversară DBZ Centenary Collection, alături de alte 19 exemplare pentru celebrul DB4 GT Zagato. Întreaga colecție are o valoare estimată la 6 milioane de lire sterline fără taxe.
Livrările pentru DB4 GT Zagato sunt programate pentru ultimul trimestru din 2019. Pentru DBS GT Zagato, livrările către clienți vor începe cu un an mai târziu, respectiv ultimul trimestru din 2020.
Via Aston Martin
Of-of măi-măi bis AM -- păcat de testele voastre deseori impecabil scrise (deși nu la fel cuantificate-n cifre de reprize-dBA-distanțe frânare etc :-)) dacă o dați în bară cu știri confuze. No offence, dar până și ursoaica de vine p-aici să bem câte-o cafea mi-a mormăit la fel. :-P Cum e și cazul poveștii ăsteia, exactă aici de ex.: https://www.roadandtrack.com/new-cars/a27911738/aston-martin-db4-gt-zagato-continuation-gallery/ Mai clar pt. non-anglofoni, NU * Întreaga colecție are o valoare estimată la 6 milioane de lire sterline fără taxe* (adică aprox. 8 mil.$), ci FIECARE din cele 19 neo-retro DB4 GT Zagato. ...Care, ce-i drept, va fi livrat la banii ăștia celor fix 19 clienți în stare de avansată putrefacție bănească :-) împreună cu câte un pendant modern DBS GT Zagato, Vreo 10 milioane $ perechea așadar. Clar că și din motivul că *vechiturile noi* DB4 GT nu respectă vreo normă anti-poluare cu 4,7 l Inline-Six-ul lor de +390 CP și nu-s implicit înmatriculabile. Back ontopic, Zagato a fost, este și va rămâne probabil o casă de design cu stil aparte, cumva pe nedrept umbrită de celebrele Pininfarina sau Bertone. N-are rost să bat aici câmpii cu istoricul ei, da-i suficient să (re)vedeți fie și doar *modesta* Alfa Romeo Junior Z (1969-75) ca să vă (re) minunați cât de copiat a fost Zagato.