Imagini oficiale cu Lynk&Co 03, primul sedan al constructorului chinez: platformă de Volvo și tehnologii moderne
Lynk&Co, brandul auto lansat recent de Geely, a publicat primele imagini cu sedanul 03. Modelul va fi prezentat în luna septembrie, iar chinezii spun că acesta va integra tehnologii moderne și materiale de calitate.
Lynk&Co, brandul auto lansat recent de Geely, constructorul chinez care deține și Volvo, se pregătește intens pentru lansarea celui de-al treilea model din cadrul gamei. După SUV-urile 01 și 02, constructorul va lansa în curând sedanul 03, care inițial va fi disponibil pe piața chineză, înainte ca acesta să ajungă și pe piața din Europa.
Acum, constructorul chinez a publicat primele imagini cu noul Lynk&Co 03, iar prezentarea oficială este programată pentru luna septembrie. La nivel estetic, noul sedan dezvoltat de constructorul din China preia o serie de elemente de design pe care le-am admirat în premieră pe SUV-urile 01 și 02. Vedem faruri care preiau semnătura luminoasă specifică brandului, o evacuare cu două terminații și chiar și un eleron discret. Chinezii nu uită de accesoriile cromate și nici de jantele de dimensiuni generoase.
Până în acest moment, oficialii Lynk&Co nu au publicat imagini cu interiorul noului 03, însă aceștia ne asigură că habitaclul este înțesat cu tehnologii moderne și cu materiale de calitate. Noul 03 va fi produs pe platforma CMA, aceeași arhitectură folosită de Volvo XC40.
Chinezii nu suflă o vorbă nici despre gama de motorizări, însă surse apropiate companiei spun că noul sedan va prelua unitățile disponibile pe SUV-urile 01 și 02. Astfel, pe piața din China, noul Lynk&Co 03 va fi oferit cu un propulsor pe benzină de 1.5 litri cu trei cilindri care produce 150 CP și cu un motor de 2.0 litri, tot pe benzină, de 190 CP. Aceleași surse spun că în Europa, noul sedan va fi disponibil fie cu un sistem hibrid de propulsie, fie într-o versiune 100% electrică.
Până în acest moment, Lynk&Co s-a remarcat printr-o strategie atipică, întrucât propune un model de achiziție bazat pe abonament. Astfel, chinezii vor să atragă tinerii obișnuiți să plătească lunar pentru diverse servicii. În Europa, reprezentanții Lynk&Co spun că vor să deschidă o serie de "Offline Stores" în câteva orașe mari (Amsterdam, Barcelona, Berlin și Londra).
Dacă occidentalii, vestul vor cumpăra maşini chinezeşti atunci v-a însemna declinul occidentului şi subjugarea de China. Deja de la căni de plastic au ajuns la telefoane... Un salt enorm...