
Imagini noi cu viitorul Alpine A390: va moșteni agilitatea modelului A110
Francezii de la Alpine au publicat o nouă serie de imagini cu viitorul model electric A390. Acestea au fost realizate în timpul testelor care s-au desfășurat în Franța, în cadrul complexului Ladoux.
Alpine se pregătește să dezvăluie lumii întregi noul model cu zero emisii A390. Primul "fastback sport" din istoria companiei va fi prezentat în data de 27 mai, în cadrul unui eveniment special care se va desfășura în Franța, la Dieppe.
Chiar dacă ne mai desparte o lună de acest moment, sesiunea de teste cu prototopurile nu s-a încheiat. Recent, noul Alpine A390 a fost testat în complexul Ladoux Technology Centre al celor de la Michelin. Nu este deloc o coincidență, având în vedere că celebra companie a dezvoltat anvelope speciale pentru noul A390.
În cadrul testelor pe suprafețe umede, inginerii s-au concentrat pe calibrarea tehnologiilor care îi vor oferi noului model dinamica specifică mărcii. Reprezentanții Alpine susțin că noul A390 va avea agilitatea modelului A110, în timp ce va putea găzdui până la 5 pasageri.
Pe lângă cele trei motoare electrice, inginerii pun accentul pe tehnologia Active Torque Vectoring, pe cele 5 moduri de rulare disponibile (inclusiv un mod Track), dar și pe funcția Alpine Drive Sound.
Aceasta din urmă va contribui la experiența de la volan, prin intermediul a două "coloane sonore" inspirate de modelul A110. Chiar și așa, cei de la Alpine susțin că nu va fi replicat sunetul unui motor cu combustie internă, așa cum se întâmplă în cazul altor modele cu zero emisii (Ioniq 5 N, de pildă).
Așa cum spuneam, noul Alpine A390 va debuta în data de 27 mai.
via Alpine
Cum sa mai tolerez asa ceva? Sa nu dai dovada de nici cea mai mica urma de decenta, sa intoxici in acel mai agresiv mod tocmai cu cea mai necuviincioasa forma a marketingului. E deja mult prea mult, lucrurile sunt scapate deja de sub control. Lansezi o anomalie cu patru portiere sub iconicul brand Alpine, EV pe deasupra, asta numai ca obscenitatea sa bifeze apogeul, anomalie care nu-i nimic altceva decat un tramvai veritabil -sunt ferm convins se inalta semnificativ peste 1,50 metri- dar anunti cu surle si trambite ca o aiba agilitatea unor repere ale lumii auto si care se situau cu inaltimea intre1.14 metri si 1.25 metri de-a lungul generatiilor. . De Meo este călăul pentru Renault, Dacia, Alpine. E cazul sa ma opresc, altfel se lasa cu trivialitati.