Imagini noi cu înlocuitorul electric al lui Volkswagen Passat: debut în 17 aprilie

Publicat miercuri, 05.04.2023 17:03 de Alexandru Monenciu

Constructorul german de automobile a publicat imagini noi, din timpul testelor, cu viitorul ID.7. Înlocuitorul electric al celebrului Passat va fi prezentat în 17 aprilie.

Viitorul Volkswagen ID.7, înlocuitorul electric al celebrului Passat, va fi prezentat oficial în data de 17 aprilie. Pe piața din Europa, modelul cu zero emisii al producătorului din Wolfsburg va debuta până la finalul anului 2023.

În prezent, ID.7 este testat în Alicante, Spania. De acolo vin și imaginile alăturate.

TREN DE RULARE NOU DEZVOLTAT

Potrivit celor de la Volkswagen, viitorul ID.7 va fi primul model dezvoltat pe arhitectura MEB și care să fie echipat cu un tren de rulare nou dezvoltat. Va fi cel mai puternic motor electric din familia ID.

Momentan este cunoscut sub numele de cod APP550 și a fost dezvoltat în Kassel, Germania. În funcție de bateria aleasă, autonomia va ajunge până la 700 de kilometri și va putea fi încărcată al stații cu puteri de până la 200 kW.

Cel de la volan va putea alege din mai multe moduri de rulare și, pentru un plus de manevrabilitate, clienții vor putea bifa așa numitul Adaptive Chassis Control (DCC). Acesta va fi opțional.

Pasagerii vor avea spațiu suficient la interior. Habitaclul a fost redesenat complet, instrumentarul de bord are dimensiuni reduse, majoritatea informațiilor necesare condusului urmând să fie afișate (și) pe noul Head-up Display cu realitate augmentată.

Display-ul central al sistemului multimedia va avea o diagonală de 15 inch (standard).

CLIMATIZARE INTELIGENTĂ PENTRU SCAUNE

Scaunele față, denumite ergoActive, sunt și ele noi. Pot fi ajustate electric în 14 direcții, au o funcție revizuită de masaj și climatizare adaptivă. În funcție de temperatură și umezeală, sistemul poate activa un mod automat pentru climatizarea scaunelor.

Știm deja că viitorul ID.7 va avea, de asemenea, un sistem de climatizare inteligent, care va regla temperatura din habitaclu în funcție de poziția soarelui.

Așa cum spuneam, noul Volkswagen ID.7 va debuta oficial în data de 17 aprilie.

via Volkswagen

  • Andrei, miercuri, 05.04.2023 18:47

    Nu e bun. Noi vrem TDI cu i-ul roșu.

  • Mike, joi, 06.04.2023 07:03

    Este un urmaş demn de VW Passat. Nu am găsit nimic de criticat (înafara eternelor butoane capacitive), multe lucruri făcute foarte bine.... ţinuta de drum, range, viteza de încărcare, spaţiul interior şi organizarea foarte bună.... Nu avem stickul în mijlocul.... schimbarea PNDR se face din maneta de la volan... lăsând un amplu spaţiu la consola centrală.

  • Mike, joi, 06.04.2023 08:13

    Apropo de "vai, cade sistemul energetic naţional" , uitaţi https://youtu.be/MdARb3dJNBo

  • Gigi Spoitoru', joi, 06.04.2023 09:06

    E bun dacă ar costa la fel sau mai puțin, dar nu se întâmplă treaba asta, așa că, să fie, că nu-mi i-a din buzunar nimic

  • ds, joi, 06.04.2023 09:16

    Tendința constructorilor este de a pune o grămadă de sisteme și opțiuni de care nu ai neapărată nevoie, fie le folosești extrem de rar. Ceva de genul scaune active cu j-de mii de funcții, temperatură reglabilă în funcție de poziția planetelor, display-uri peste display-uri, lumini ca la bradul de crăciun, apoi, pac, 80.000 de euro.

  • DanG, joi, 06.04.2023 09:29

    @ds Multe optiuni din astea inutile si chiar periculoase le sunt bagate pe gat de UE sub pretextul sigurantei sau salvarii planetei (sistem start stop care mi s-a oprit in intersectie in timp ce incercam sa prind un loc pe drumul principal) sau lane assist, cand iti vibreaza si misca volanul daca vrei sa ocolesti o groapa sau un canal, ca se stie ca in Romania nu prea vezi din astea :) Daca tot dadeam legi, puneam obligatoriu oglinzi cu blind spot monitor, ca pe mine 2 m-au lovit schimaband banda fara sa se asigure. Sau interzicerea DRL-urilor de tipul celor de la VAG, unde ziua sunt aprinse pozitiile care se vad slab si stopurile nu sunt pornite, chiar si pe ceata.

  • Seriff, joi, 06.04.2023 09:46

    @Andrei, sigur cine a avut Passat tdi cu autonomie de 1200 km se va inghesui sa cumpere gluma asta electrica, pun pariu ca la un mers pe autostrada nu sari de 300 km reali, plus de asta sigur nu va costa sub 60.000 euro, o mare bataie de joc, practic VW si-au pus singuri cruce cu fortarea asta a electrificarii.

  • ds, joi, 06.04.2023 10:09

    Lane assist vibrează/mișcă volanul dacă nu semnalizezi, da, îl găsesc util. Dar senzorul de unghi mort în oglinzi l-aș face obligatoriu cu semnal acustic. Practic, doar cu atenționare optică și aia numai în colțul oglinzii, este treabă făcută doar pe jumătate.

  • DanG, joi, 06.04.2023 10:48

    @ds Doar nu o sa semnalizez cand ocolesc o groapa? Mie mi-ar ajunge atentionarea optica pentru ca ma uit tot timpul in oglinzi, cu avertizare acustica mi-ar tiui urechile la un drum de Grecia :)

  • Costin, joi, 06.04.2023 11:19

    DCC = Dynamic Chassis Control ACC = Adaptive Cruise Control

  • @sheriff, joi, 06.04.2023 16:28

    aia cu pasat dizal au de arat zilele astea, nu? cu electrice ar scoate dacii de sub pamant, prea mult cuplu... farurile aprinse ziua ar trebui sa fie cat mai discrete, altfel sunt obositoare. btw, in uk nu prea le aprinde nimeni. eu nicaieri...