Iata-l pe Honda HSV-010 GT, succesorul lui NSX!

Publicat miercuri, 30.12.2009 14:27 de Sebastian Toma

Succesorul lui Honda NSX in campionatul nipon SuperGT a inceput testele pe circuitul de la Suzuka. Modelul este echipat cu un motor V8 de 3.4 litri si dezvolta peste 500CP.

Japonezii de la Honda au testat noul HSV-010 pe circuitul de la Suzuka. Modelul este bazat pe succesorul lui NSX, care nu a mai intrat in productie, iar existenta sa este dedicata strict competitiilor. Astfel, Honda HSV-010 GT va concura in campionatul japonez SuperGT, la clasa GT500, in locul versiunii de competitie a lui NSX.

Motivul inlocuirii lui NSX in acest campionat a fost schimbarea regulamentului, care obliga constructorii sa utilizeze modele cu motor pe puntea fata. Noul HSV-010 GT are un motor V8 de 3.4 litri, care dezvolta peste 500 CP. Din motive ecologice, dar si de costuri ridicate de productie care nu vor fi recuperate prin vanzari, cei de la Honda nu vor mai crea un inlocuitor de strada al lui NSX, iar V8-urile pentru modelele de strada au fost eliminate din gama.

Via | Carscoop

  • Castravete, miercuri, 30.12.2009 15:09

    Ce jegosi sunt astia de la Honda ! NSX n-are TDI, deci e proasta !

  • jolerto, miercuri, 30.12.2009 15:51
    Honda HSV-010 GT

    MArfa rau masinuta , parca are un sunet asemanator al unei f1

  • IAN, miercuri, 30.12.2009 15:55

    @CASTRAVETE esti super original mai putin sau deloc rational,dar e ok te inteleg sunt simtomele boli

  • IAN, miercuri, 30.12.2009 15:58

    ...bolii ,,TDI,, nu cumva ai vrea ca si motoarele de raketa sau de avion sa fie TDI.e naspa rau F16 ,nu ,pt. ca n-are motor TDI?

  • NeoGalaxy, miercuri, 30.12.2009 17:58

    Masina asta nu va concura in Le Mans... ci in campionatul japonez de GT pe care am uitat cum il cheama... sau nu stiam niciodata... nu ca ar conta. Dar este bine ca au pregatit un locuitor pentru ca modelul precedent a fost si foarte iubit si bun si mai ales a avut niste rezultate pe masura. Bravo Honda :)

  • Alex Radoi, miercuri, 30.12.2009 23:51

    Mi-e greu sa cred ca masina asta nu va intra la un moment dat in productie. Arata atat de bine, incat nu vad de ce ar fi investit atatia bani in design doar pentru pista. Enzo Ferrari spunea ca o masina, chiar daca nu este foarte frumoasa, daca castiga cursa devine frumoasa in ochii tuturor, asa ca si Honda puteau sa scoata o forma foarte functionala, aerodinamica, dar nu si extrem de aspectuoasa. Ori asta, mie imi place mai mult ca NSX-ul. E superba.

  • Flavyuz, joi, 31.12.2009 00:37
    HSV

    duce cu gandul la Lexus LF-A

  • Lucica, joi, 31.12.2009 04:14
    hooonda!

    La multzi ani tuturor! Acum in mijlocul iernii,ne pregatim de revelion cu totzii.Toata lumea la cumparaturi,pt.masa de revelion.Sa avetzi o masa bogata!Stitzi ce am auzit?Castravetzii de sera nu mai sunt de actualitate.Acum sunt la moda castravetzii TDI. Un an nou fericit!

  • Taylor, miercuri, 26.09.2012 22:53

    Acura led the Japanese luxury race in the early 90's with the iioncc Legend Sedan & Coupe...what a fall down a slippery slope...they have never recovered. They had the perfect recipe - Legend, Integra & NSX now the line-up is full of oversized rebadged Honda's (yes, I know the ownership). I don't hold out hope for the revised RL however I will hold my breath for the upcoming NSX for nostalgic stake - my youth favorite.