Hyundai ţinteşte segmentul premium în Statele Unite
Hyundai va lansa la Salonul de la Detroit o nouă imagine de brand, axată pe segmentul premium. Coreenii vor investi serios pentru a fi percepuţi ca un produs de lux.
Văzut până în prezent ca un constructor de volum, axat pe producţia unor modele economice, Hyundai caută să se îndepărteze de această imagine. Constructorul coreean îşi propune să migreze încet spre segmentul premium, momentan doar pe piaţa americană, unde oferta sa se apropie de cea a concurenţilor de lux.
Constructorul introduce un nou concept, botezat "modern premium", şi renunţă la motto-ul actual "Drive your Way", în favoarea unei strategii de marketing diferite, inovatoare şi mult mai inteligente.
Cho Won Hong, vice-preşedinte executiv şi director de marketing global Hyundai, a declarat: "În ultimii 10 ani am construit cu succes o imagine axată pe calitate. De acum înainte însă, imaginea noastră va tinde spre segmentul premium, sau modern premium, cum ne place nouă să-l numim".
Ultima lună a adus o creştere cu 23% pe o piaţă în urcare cu doar 11%, ceea ce a creat premize financiare bune pentru o reorientare. Primii paşi în acest sens vor fi făcuţi în viitorul apropiat, când Hyundai va investi serios în departamentul său de marketing, în reeducarea dealerilor din Statele Unite şi în modificarea identităţii brandului în showroom-uri.
Acelaşi Cho a declarat că "este normal ca preţurile să crească. Dacă livrăm produse premium clienţilor şi ei recunosc valoarea lor, este normal să creştem pretenţiile financiare", a încheiat Cho. Noua strategie va fi prezentată oficial în cadrul Salonului Auto de la Detroit.
via | egmcartech
Noile modele de la Hyundai care au fst scoase pe piata dupa 2007(Genesis,noul Sonata,Equus si noul Grandeur),sunt de-a dreptul exceptionale,fiind imbatabile la raportul pret calitate!!!!!!!si toate acesta modele te fac sa te intrebi,de ce sa iti mai cumperi o masina germana, Mercedes dupa 2007 face masini oribile si nerusinat de scumpe, Audi produce numai vresiuni de A4,singura marca germana care mai merita cumparata poate ca ramane BMW,pt eficienta deosebita si oarecum pt aspectul exterior al noii Serii 5 si Seriei 3. Cocalarii care vor incepe sa arunce onomatopee gen„ BMW,Merc,Audi(producator numai de A4 in toate masurile),ie bengoase si aia care nu are dastea ie niste milogi si astea coreeane ie toate niste cielo”i-asi ruga sa compare specificatiile modelelor germane cu cele ale Hyundai si sa le compare apoi cu preturile oferite,si sa vada ce le iese,o sa le dau satisfactie criticand Hyundai Equus pt lipsa unei CV in 8 trepte asa cum anuntasera initial,oferind in schimb numai una in 6 trepte destul de invechita dar in rest este o masina exceptionala.