Hyundai te invită la un experiment: hipnoză online cu noul i30
Hyundai propune tuturor un experiment. O hipnoză online, în spatele căruia stă un celebru specialist britanic, Peter Powers. Pentru a vă convinge, trebuie să încercaţi.
Hyundai a ales să promoveze noua generaţie i30 printr-o campanie neobişnuită, iniţiată de divizia olandeză a constructorului asiatic. Ce a făcut mai exact Hyundai? A hipnotizat câţiva oameni pentru a se îndrăgosti iremediabil de noul lor model compact.
Au apelat pentru asta la cel mai cunoscut hipnotizator din Marea Britanie, Peter Powers, pentru a implementa un experiment botezat "Online Hypnosis". După cum o spune şi numele, experimentul poate fi făcut pe oricine stă în spatele calculatorului şi este receptiv la tehnicile de persuasiune ale unui necunoscut.
Pentru a incita şi mai mult publicul, Hyundai susţine în comunicatul său de presă că, dacă ar fi difuzat pe TV, spotul ar fi interzis.
Experienţa începe cu un clip oficial ce urmăreşte experienţa a trei femei, supuse hipnozei lui Peter Powers. Publicul este avertizat că hipnoza este 100% reală şi că personajele principale, adică cele trei femei, nu sunt actori.
Cei care vor să înţeleagă experimentul şi chiar să interacţioneze cu Peter Powers pot accesa site-ul hypnose.i30.nl.
Lecţia de hipnoză se face doar după ce aţi acceptat condiţiile impuse de site şi aţi declarat pe propria răspundere că aveţi peste 18 ani şi nu suferiţi de boli psihice.
Atata de urata e, ca ai nevoie de un magician ca sa o poti cumpara =))) Glumeam... daca si la asta ii trebuie asa ceva, atunci la Golf 6 sau Yeti ce ne trebuie ? :)))