Hyundai te invită la un experiment: hipnoză online cu noul i30

Publicat marţi, 20.03.2012 18:42 de Bogdan Mirică

Hyundai propune tuturor un experiment. O hipnoză online, în spatele căruia stă un celebru specialist britanic, Peter Powers. Pentru a vă convinge, trebuie să încercaţi.

Hyundai a ales să promoveze noua generaţie i30 printr-o campanie neobişnuită, iniţiată de divizia olandeză a constructorului asiatic. Ce a făcut mai exact Hyundai? A hipnotizat câţiva oameni pentru a se îndrăgosti iremediabil de noul lor model compact.

Au apelat pentru asta la cel mai cunoscut hipnotizator din Marea Britanie, Peter Powers, pentru a implementa un experiment botezat "Online Hypnosis". După cum o spune şi numele, experimentul poate fi făcut pe oricine stă în spatele calculatorului şi este receptiv la tehnicile de persuasiune ale unui necunoscut.

Pentru a incita şi mai mult publicul, Hyundai susţine în comunicatul său de presă că, dacă ar fi difuzat pe TV, spotul ar fi interzis.

Experienţa începe cu un clip oficial ce urmăreşte experienţa a trei femei, supuse hipnozei lui Peter Powers. Publicul este avertizat că hipnoza este 100% reală şi că personajele principale, adică cele trei femei, nu sunt actori.

Cei care vor să înţeleagă experimentul şi chiar să interacţioneze cu Peter Powers pot accesa site-ul hypnose.i30.nl.

Lecţia de hipnoză se face doar după ce aţi acceptat condiţiile impuse de site şi aţi declarat pe propria răspundere că aveţi peste 18 ani şi nu suferiţi de boli psihice.

  • ScorpyonVAG, marţi, 20.03.2012 20:57
    @

    Atata de urata e, ca ai nevoie de un magician ca sa o poti cumpara =))) Glumeam... daca si la asta ii trebuie asa ceva, atunci la Golf 6 sau Yeti ce ne trebuie ? :)))

  • brck, marţi, 20.03.2012 23:17

    foarte foarte tare reclama. now...look into my eyes!

  • levi_craiven, miercuri, 21.03.2012 07:58
    cam stu....

    interesant ce se zice in articol. dar totusi mai trebuie un magician sa faca asta? masina arata bine si e si frumoasa. vechiu i30 e ok si pare dragut pana la test ... mie unul nu imi placu testul(vorbesc aici de test drive). sper totusi sa fie fiabila si sa isi satisfaca proprietari desi cel vechi in grupul meu de prieteni a dezamagit pe cativa.

  • advertising, miercuri, 21.03.2012 08:36

    C@catorie de marketing... pentru prosti! Nu conteaza ce spui... cu cat esti mai vizibil, cu atat e mai bine... Dan Diaconescu o stie cel mai bine.

  • adi, miercuri, 21.03.2012 13:36
    HiPOPOnoza! :))

    Daca vreti sa va pierdeti 17 minute din viata, urmariti maimutoiul ala :)

  • tinel4lend, sâmbătă, 04.08.2012 01:50

    si cica nu merge la noi la romani