Hyundai şi-a revizuit aşteptările de vânzări pentru 2012

Publicat joi, 26.07.2012 14:58 de Sebastian Toma

Hyundai şi-a revizuit aşteptările de vânzări la nivel global pentru anul 2012 din cauza situaţiei dificile de pe piaţa din Europa.

Hyundai Motor Company şi-a redus previziunile pentru piaţa auto globală odată cu rezultatele obţinute în Europa şi China. Coreenii estimează că piaţa auto la nivel global va atinge 77.1 milioane de unităţi, cu 500.000 unităţi mai puţin faţă de previziunea internă din aprilie. Cei de la Hyundai estimează că piaţa din Europa va scădea la 6.43 milioane de unităţi în a doua jumătate a anului, după ce primele şase luni au adus 7.65 milioane de unităţi. La nivel european, livrările de automobile noi au scăzut cu 3.2 procente, potrivit datelor furnizate de Bloomberg.

Situaţia nu este roz nici în China, unde vânzările sunt ţinute în frâu de limitele de înmatriculare impuse de marile oraşe ale celei mai mari pieţe auto din lume. Pe lângă limitele de înmatriculări impuse în China, cei de la Hyundai spun că economia chinezilor şi-a încetinit ritmul. Acest lucru înseamnă că piaţa pe care toţi constructorii de automobile din lume se bazează pentru creşteri fulminante va stagna în 2012, urmând să atingă un nivel superior celui din 2011, dar inferior previziunilor precedente.

În ciuda situaţiei economice dificile, cei de la Hyundai au anunţat un profit care a depăşit aşteptările analiştilor pe cel de-al doilea sfert al anului 2012, atins pe fondul creşterii vânzărilor lui ix35. Venitul net a Hyundai Motor Company a crescut cu 10 procente faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce vânzările au crescut cu 18 procente pe piaţa din Europa. Profitul operaţional al Hyundai a crescut cu 18 procente în cel de-al doilea sfert al anului, atingând 2.5 trilioane de won, depăşind estimările analiştilor, care anunţau 2.48 trilioane de won.

Via AutomotiveNews (înreg.)

  • slVW_83, joi, 26.07.2012 16:59

    Si-au revizuit prognozele......inseamna ca s-au trezit la realitate!

  • Total Service, joi, 26.07.2012 18:36

    Nu e vorba de ce spune, e vorba de ce nu spune departamentul de marketing corean. Nu are atata relevanta ca sunt previzionate cu 500.000 mai putine masini in piata auto globala, cat faptul ca Hyundai pierde cota de piata, iar asta e cel ma grav. Intr-o piata in scadere, sansa de supravietuire revine celui care castiga cota de piata. Adica sa vinzi mai bine decat concurenta ta.

  • Pinguinul_nuclear, joi, 26.07.2012 19:25

    O marca care merita sa fie vanduta,si chiar ma bucur ca si Europenii,s-au trezit si ei la realitate si s-au lepadat de carutele de la VW.

  • For The Love of Cars, joi, 26.07.2012 19:33

    Nu prea merita conform lui Jeremy Clarkson. Eu ca pasionat auto, tind sa-i dau dreptate.

  • Mafia, joi, 26.07.2012 23:46

    Interesanta stirea ,chiat imi place.