Hyundai România lansează propriul său program de asistenţă rutieră pentru clienţi
Importatorul Hyundai în România a inaugurat propriul său serviciu de asistenţă rutieră dedicat clienţilor Hyundai.
Oficialii Hyundai Auto România au anunţat că posesorii autovehiculelor Hyundai achiziţionate începând cu data de 15 iunie 2010 beneficiază gratuit de serviciile de asistenţă rutieră pe care le-au inaugurat astăzi. În cazul în care întâmpină o defecţiune mecanică sau electrică, o pană de carburant, alimentează cu combustibil greşit, încuie cheile în maşină, fac pană la două roţi sau se trezesc cu pneurile tăiate, clienţii Hyundai trebuie doar să sune la numerele de contact ale Hyundai Asistenţă Rutieră şi vor fi asistaţi gratuit.
Clienţii Hyundai pot apela la acest serviciu chiar dacă au rămas fără curent în baterie, sau aceasta are curent insuficient pentru a porni motorul. Programul integreaza şi servicii adiţionale celor de asistenţă rutieră, cum ar fi cel de continuare a călătoriei sau întoarcere la domiciliu, cazare la hotel sau înlocuirea autovehiculului avariat. Perioada de acoperire a programului este de 5 ani pentru modelele Hyundai ix35 şi i30u şi de trei ani pentru celelalte modele ale gamei Hyundai.
Autovehiculele achiziţionate înaintea datei de 15 iunie 2010, acoperite de garanţia de trei ani acordată de producător, beneficiază de asistenţă rutieră constând în remorcarea autovehiculului până la cel mai apropiat reparator autorizat Hyundai de pe teritoriul României, în cazul defecţiunilor mecanice sau electrice.
Numerele de contact la care poate fi apelat noul serviciu Hyundai Asistenţă Rutieră sunt – 0753.127.127 sau 0313.202.202 – pentru un apel din România, respectiv 0036.14.58.44.62 pentru apelul din altă ţară europeană. Serviciul este valabil doar pentru autovehiculele marca Hyundai, iar exemplarele Hyundai care nu îndeplinesc criteriile de mai sus pot beneficia de serviciu doar contracost.
Via | Hyundai
bravo de 100000000000000000.