Hyundai prezintă conceptul Genesis Mint: electrica de oraș cu autonomie de 300 de kilometri ar putea ajunge și în Europa
Genesis, brandul de lux al celor de la Hyundai, a prezentat conceptul Mint, ce prefigurează lansarea unui model electric de oraș cu autonomie de aproximativ 300 de kilometri. Cu toate că se concentrează pe SUA și Asia, Genesis ar putea aduce versiunea de serie a conceptului Mint și pe piața europeană.
Hyundai a lansat în 2016 brandul de lux Genesis, însă în faza inițială noile modele au fost comercializate în special pe piețele din Statele Unite și Asia.
Constructorul sud-coreean se pregătește însă pentru lansarea brandului și în Europa în anul 2020, iar la început modelele vor fi disponibile în special în Marea Britanie. Genesis va debuta în Europa cu întreaga gamă de modele, alcătuită în prezent din 3 sedanuri, în timp ce alte două SUV-uri cu numele GV70 și GV80 vor fi lansate în 2020.
Până la momentul lansării în Europa, Hyundai a prezentat noul concept Genesis Mint, o mașină electrică de oraș care promite autonomie de aproximativ 300 de kilometri și posibilitatea de încărcare rapidă a bateriilor.
“Conceptul Mint introduce o mașină de lux electrică pentru oraș, o nouă tipologie de vehicul, cu design organic și un interior inovator,” au transmis oficialii Genesis, fără să ofere alte detalii despre acest prototip.
Presa britanică speculează că, în cazul aprobării unei versiuni de producție pentru conceptul Mint, aceasta va ajunge după 2020 și în Europa.
Via Autocar
Nu văd nici urmă de *city-car* în coupé-conceptul ăsta -- f. reușit ce-i drept, ca mai toate modelele Hyundai (de Genesis ce să mai zic) care NU sînt destinate Europei. Cum ar fi Veloster, al cărui profil pare adoptat și cizelat la Genesis Mint. Care aduce și a VW Scirocco cumva - și nu-i o critică asta. Partea nasoală e că, pe drumul spre producția de serie, majoritatea concept-cars-urilor își pierd procente babane din farmec (vă mai amintiți de ex. formidabilul concept Dacia Duster din 2009?!) *Matlasarea* podelei habitaclului va dispărea deci fără dubii. Poate și al treilea loc de pe bancheta-față ori *elitrele* de acces la portbagaj -- care tind să cred că vor fi înlocuite de o a 3-a portieră, mașina de serie fiind un coupé 2+2.