Hyundai pregătește 3 modele electrice până în 2022: cel mai avansat va avea autonomie de 500 de kilometri
Hyundai va lansa 3 modele electrice până în 2022, iar unul dintre ele va ajunge la o autonomie de 500 de kilometri. În paralel vor fi dezvoltați hibrizi plug-in, dar și un model alimentat cu hidrogen.
Hyundai traversează o perioadă amplă de schimbări prin care încearcă, împreună cu partenerii de alianță de la Kia, să-și sporească semnificativ vânzările prin două direcții principale. Una dintre ele vizează segmentul SUV-urilor, în timp ce a doua se referă la mașinile electrice.
Știm deja că sud-coreenii pregătesc SUV-uri noi pentru Europa, iar segmentul ecologic va include 3 modele electrice complet noi, care se vor adăuga gamei inaugurate de Ioniq. Astfel, pe lângă deja anunțată versiune electrică a SUV-ului Kona (foto) pentru 2018, Hyundai ar putea dezvălui în 2020 un SUV electric de dimensiuni mai mici.
Pe de altă parte, producătorul va dezvolta și o platformă dedicată mașinilor electrice, iar primul model dezvoltat pe aceasta va avea o autonomie de 500 de kilometri, urmând să fie lansat după 2021. "Noua platformă va permite dezvoltarea mai multor modele cu autonomii extinse", sunt singurele informații furnizate de Hyundai până în acest moment. Nu în ultimul rând, Hyundai plănuiește și lansarea în 2021 a unei mașini electrice sub brandul de lux Genesis, care nu este prezent în România.
Pe lângă modele electrice, Hyundai va lansa anul viitor și un model cu alimentare cu hidrogen, iar în paralel va lucra și la dezvoltarea unor sisteme plug-in hybrid. De altfel, grupul coreean Hyundai-Kia a anunțat încă de anul trecut că intenționează să lanseze 26 de modele "verzi" până în anul 2020, care să includă atât mașini plug-in hybrid, cât și electrice.
Via Auto Express
daca sunt la fel de proaste ca Hyunday ioniq hibrid atunci mai bine sa nu le mai faca pentru ca nu sunt hibride electrice cum ar trebui sa fie, nici macar nu sunt ca Toyota full-hibrid ce sa mai vorbim de Nissan e-power... au motor electric de putere mica care "ajuta" motorul termic, adica o implementare de tot rasul pentru o masina cica hibrida