Hyundai isi promoveaza noua filosofie de design: Fluidic sculpture
Hyundai adopta treptat o noua directie de design, botezata Fluidic Sculpture si caracterizata de liniile si sportivitatea unui coupe. Primul model care introduce tendintele noi este ix35,urmasul lui Tucson.
Hyundai a recunoscut intr-un comunicat oficial ca cele mai noi modele ale sale au adoptat o noua filosofie de design, botezata sugestiv "fluidic sculpture". Initiatorul acestei noi idei a fost conceptul ix-onic, dezvaluit anul trecut la acelasi Salon de la Geneva.
Primul model care a beneficiat de noua tendinta a fost crossover-ul ix35, care adopta o tinuta sportiva in defavoarea liniilor conservatoare. Printre elementele definitorii ale noii filosofii trecem in revista grila frontala de forma hexagonala, care va patrunde pe toate modelele gamei.
Thomas Buerkle, presedintele de design Hyundai, a declarat ca "noul ix35 reuseste sa ofere clientilor un caracter mai sportiv si o linie de coupe, care nu altereaza spatiul interior. Desi are o garda la sol mai redusa decat cea a vechiului Tucson, noul ix35 este mai lung si mai lat, atribute care se oglindesc perfect in spatiul interior", a incheiat Buerkle.
Potrivit presedintelui Han Chang Hyun, Hyundai si-a propus sa vanda anul acesta 500.000 de unitati ix35 numai in Europa, ceea ce inseamna ca ambitiile coreenilor sunt mari si in crestere cu 26% fata de cifrele inregistrate in 2008.
via | just-auto
aiureala de marketing